ParalinguisticiDintra disignu

Lampi fattu di petra

prima lumera di u mondu

Primitiva umanu lu scantu di lu scuru definisce a nostra eterna brama à "ammansà" u lume, fà lu in una filiera è un amicu. Per questu quì, a stentu amparatu à fà u focu, nvintò la dolciumi illuminazione fundute. Ghjè, principalmente, u ciamma, quali hè un bastone di lignu greased à a fine di risina, o ogni altra combustible. Faciulità di usu è facilità di disignu sò dirittu a trasuta a supravviviri u millenniu - in Europa sò attivamenti usatu in u medievu una nova epica. l 'umanità Modern cumplettamente pagatu u tributu à a ricunniscenza di u ciamma ulìmpica, facènnunni un simbulu di u ballò, internaziunale, grande-scala - i Ghjochi Olimpichi.

lumera Evolution

ispirazioni Creative ùn hè stranieri à i nostri antinati, cusì più di tempu ci era nova forma di i dispusitivi illuminazione di diversi formi, fatta di materia differente. On dipinti scogliu pò esse vistu micca solu u faci, ma Mark petra Belleville, una variità di navi di serpente. Iddi èranu pieni di lanterni calda, kindling ignited, algeri, oliu, è luce da li permette à noi micca solu à cuntinuà à travaglià à u scuru, Lancé, remeslennichat, ma dinù Chiedi luntanu animali salvatichi. varianti ntirissanti di dolciumi, robba, cun patatine fritte in legno ciuttata in algeri mintuatu in i so opari ancora granni Omeru. In seguitu, u lampade cù un nùavu, cannili, lampade kérosène , è i dispusitivi infini, olivi.

petra tentazione

In u mondu di oghje, vivant à mezu à u mari, cauciucata intruti, è una varietà di materiali artificiali, populu pagà più attente à i materia naturale di u cunfizzioni di muri internu. No, foras, è illuminazione dolciumi. In 'ssi ultimi anni, divinni dolciumi qartiè fatti di marmaru è altri naturali e minirali. Forsi sta cuntribuitu à u stilu di a petra, a so bellezza pulitu, nun ripitennu essayer, è forsi lu disideriu di aviri 'na appartement a cità hè cum'è naturale cum'è l' ambienti naturali. Una strada, o altru, ma u fattu si mantene, lampade petra era in lu XXI seculu, di più pupulare di i so contraparti di mitallu e biccheri.

Scarpe in l 'alloghju

Sè per qualchi tempu esaminà attentamenti lampade di greca o di marmaru, hè faciuli à fà sicuru chì ùn altre materie: ùn riflette cusì chiaramenti a ricchezza di li formi e culuri, inventata da a natura. U rigistri sfarenti Strutture petra, abbunnanza di culura e tracce, diversi livelli di Luminance, permette di fà i lampade di una larga gamma stylistic è u scalu. Di u fucularu u spaziu internu, fatta vivant stanza è stanza oghje maravigghiusu cullezzione di lampade petra, finu à fatta in tecnica Tiffany, chì sò l 'abbillimentu è à u listessu tempu dari cunfortu. Cù u so aiutu, vi ponu micca solu amaze amichi è vicini, ma dinù di canciari radically u ambianza esteticu di l '' ncasa.

Sempri u Facciate di distintu casi, orti e Logo-Cortili, carrughji è longu u chjassu 'ortu, si pò truvà a luci, strada, di, lucida a forma di lampade di differente tempi. No lampade dumanda menu fattu di petra in u generu di letti, fiore, è letti, fiore, gazebos è zanichelli, culonni, rotundas, fossi è giardini, Alpine. Maraviglia mmiscanu l 'abbillimentu panurama è architetturale, dannu un novu varietà di uggetti pràticu, illuminazione naturale a dari la mprissioni di na cumpusizioni cuirenti di a casa è u so spaziu vicini. Collection di lampade petra cumpresa dispusitivi di lumini, forme è disegni, perfettu simplicità è Ain underlined chì pruduce una altura mprissioni artistica.

Manufacturability e forme

Micca per nunda in u articulu sopra, sò giniralmenti s'arrifirisci a lampade petra in marmo e lucida, perchè sti preziosi rocce petra sò più adattu per trasfurmazioni. A tecnulugia avanzata permette u lampade da diversi formi petra cù a superficia nzerita liscia, senza micropores. Ragione di sta, nantu à a superficia di sti lampade signau a Terre e pruvulazzu, ma ancu s'ellu si cuntattu, si podit lavau cù una spugna è una suluzione sapone cunvinziunali. I parenti "dulcezza" di i materiali parmetti a pruduzzioni dolciumi puntate micca solu formi moderna rectilinear, ma cu superfici concavu o convex di differente radii.

Lampi fattu di rigata: la bellezza di a natura

lampade dicurativi e lanterni fattu di greca hè unicu per guasi ogni internu, comu si sò carattarizatu da a finezza è naturali. Tennis lampade tettu, lucida è passatu vistu pèrdita di luce lumera gustu dissipated ella, "fà" tutti streaked minerale naturale. legeri fatte è monumentality di l 'articuli di sta petra ellu unu di i materiali favourite à mezu à cuncettori interni è artisti chì li piace à Spirimentu incù lume è culore fattu. Da u so natura, croata - una varietà bufali di quarzu è francese agate chiudi parenti. Green, o biancu gialli, cu ri multilinguism tempu di diversi culura, si face una gran lampade rivindaroli dicurativi, degnu di i più boni di campagna.

Lampi fatti di marmaru: da antichità a mudernità

Assai pupulare in li tempi antichi, lucido spumante brillanti hè suvitatu oghje, un altru a nascita in a forma di l 'dolciumi uriginale. Stu materiale hè impervious di tempu è di moda Ersatz, stu favurizeghja u so aspettu raffinatu, e frati, oltri a scelta culore broadest. dolciumi oghje sò fatti di marmaru duzina colori, cumpresi biancu, rossu, turchinu, celi, mariani, etc. Light passa à traversu, lucido, circuli è purtendu, comu hè un scogliu cristallu. Stu spettaculu petra in tutte e-tempu sculara favourite e architetti, è oghje più è cuncettori di luminaires, oltri ca comu so 'asèmpiu.

U principale tippi di mudernu dolciumi illuminazione fattu di petra

À mezu à u tippu più cumuna di lampade petra oghje sò:
- luci attaccari cu trim metallu
- verbi Lampes incù tracce e tracce, o in la forma di i prudutti statui
- sconces muru svetilniki- un classicu "ciuri", o palloncini, oltri semipermanenta diverse
- lampade dicurativi in la forma di formi moderna.
- grande lampade pianu di dicurazioni o usu in cumpusizioni paysage
In cunclusioni, si ferma solu à voi vulete à sceglie "a so" pietra di tastà e almanacchi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.