DrittuState e lege

Lacu Cambodia Flag e valore

U Regnu di Cambodia - un picculu paese in Southeast Asia. In cuntrastu à u caratteru naziunale di parechji paesi, a bannera statu di Cambodia ùn riflette u so funziunalità storicu è giugraficu. Iddu Puglia stu paese e unisci lu principi di basi e filosofia di u so 'abitanti.

Flag of Cambodia: scultura e discrizzione

Rilazione cù u stemma è innu nazziunali di la bannera hè un simbulu naziunale di u statu. Si hà una forma rettangulari incù un rapportu aspettu di 2: 3. bandiera, cambogiana fù prima riesci in 1948 è statu rimessu in 1970. Vinti-trè anni di a so sunari-assicurati.

I valori nudelli di u paese ncurpurata in u so dettu "Nation, Religion, u rè". Stu screnu Cambodia bannera. A so, panel hè divisu in strisce horizontale differente-screnu. U striscia taglia ¼ larghezza alta è bassa culurata turchinu. Trà elli hè un mulu, rosso, mità di u pesu di u preti. It c'èni un tempiu in u so centru.

U culore turchinu hè assuciata incù u celu è purezza. Quì si rifirisci a la munarchìa e lu putiri riali cum'è capu di u paese hè cunsideratu à esse un intermediary trà li forzi supiriuri e lu pòpulu. U culore rossu rapprisenta l 'abitanti di Cambodia, e mostra a so curagiu. Temple White - hè un simbulu di a religione, Ghjesù si in lu centru di la bannera mosciani u so impurtanza in la vita di pirsuni. Volesi dì dinù giustizia.

Cosa un tempiu nantu la bannera cambogiana?

regnu, bandiera, ùn depict silhouette, astrattu, ma un béton, esistenti in realtà in lu tèmpiu - Angkor Wat. Ghjè unu di i lochi più impurtante di adurà micca solu in Cambodia, ma dinù tuttu u mondu. Custruzzioni affaccatu in u XII seculu, è hè un tempurale cumplessu tempiu.

Hè didicatu à l 'indù, dio, Vishnu - u capu di sacristanu di l' universu. Angkor Wat fù custruitu da u tippu tempiu-muntagna, induve, cum'è l 'Olimpu grecu, i dii abitanti. Hè un insèmule di cincu turris chi s'assumiglia loti, inturniatu da un fussatu è larga quasi dui centu metri. A torra cintrali sorgi supra la terra, à 65 metri.

U cumplessu appartene à l 'urganizzazzioni Unesco, mondo. Iddu è lu cchiù mpurtanti siti archeologicu in u mondu, è di Cambodians ùn hè micca solu storica, ma dinù significatu riliggiusu. À stu ghjornu, stu locu hè un sanctuaire à chì i residenti lucali sò cotti cù grandi rispettu e unuri.

Flag storica di u Regnu

Lu piriudu da XV a XIX seculu in la storia di lu paisi veni chiamatu l ' "i tempi scuri". Allora, i primi attu di u famosu, bandiera. Avia l 'aspettu di Tissu bianchi incù un triangulu gialli, u fundamentu di u quali cumencia da u bearing. Triangle fù circundatu da un magre contorno, verde.

À u mumentu di u prutitturatu Francese in 1863 si ghjunse vicinu a la bannera mudernu di Cambodia. tempiu White situatu nant'à un fondo, rossi, è magre striscia turchinu situatu supra lu perimeter.

Dopu à quessa, i so cumpusizioni di la bannera fu canciatu di più cà una volta. Duranti l 'occupazzioni Japanese, per esempiu, pigliò u furmulariu di preti, rosso, su chi li quattru chiazzi biancu. Iddi sò cunnessi da ligna bianca magre, è in u centru hè un altru piazza bianca.

Duranti lu regnu di l 'Khmer Rouge , bandiera, hà da piglià una scala differente. Nantu tela, rosso, chidi una siluetta d'oru di Angkor Wat, chi dipintu lu assai sgarbatu. Da u 1989 à u 1991. u paese hà una bandiera incù un tempiu d 'oru u inturnianza di u largu strisce blu e russu. La bannera mudernu statu accunsentitu volte, l 'ùrtima vota lu prisenti entrenched comu nu sìmmulu ufficiali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.