Arte e spettacoliArte

Konenkov franc Timofeevich: Biography, sculture, la vita parsunali

U famosu, scultore, pittore Konenkov franc Timofeevich - unu di l 'spertu rapprisintanti di la cultura russa. Chi riniscìu a fiatu imagine di fàuli Russian. Wood cum'è una materia nicessaria di arte russa Konenkov ripigliatu bè in a so criazioni.

biografia

U scultore, hè natu 28 di lugliu, vecchio, stile, (10 di giugnettu - secunnu la nova). Sò Merusaglia hè u paesi Karakovichi chì hè situatu in a pruvincia di Smolensk (avà u rughjonu Smolensk, Yelninsky District). A famiglia hè calmu ricchi, puru siddu era un viddanu. Mother Konenkova Sergeya Timofeevicha murìu quannu era di quattru anni. Dopu à a so morte, cci criscinu in a casa di u so ziu, chì hè assai prestu vidisti sfarente niputi capacità.

By decisione di Uncle Sergei fù mandatu à studià in u pri-insignamentu. Hè situatu in Roslavl. Era ci chì si messe à cumparisce prima rializazioni in pittura. Avè compiu u corsu, si campava in a famiglia sapia u so ziu - habitant Smirnov. Duranti u so sughjornu avìanu lu in u par cù u so figliolu ricevutu u sapè fà di i maestri in casa. Dopu à l 'esami finali Konenkov franc Timofeevich si n'andò à Mosca, unni passava la esame entrata à la scola di scultura, e architittura. Ma dopu à u Esami entrata à palesu chì fù scrittu in u dipartimentu, scultura. Dapoi u giuvanottu pudia micca, no unu à dumandà aiutu, avia a mudificà lu studiu e pi lu travagliu. Si pigghia u Parisi privatu. Unu tali cuncezzione hè diventata una facciata. A casa, appartinni a lu Tea-dischi Perlov. Sergey T. crèa dinù Panifici iscrizzione figurette.

In seguitu Konenkov franc Timofeevich, quale biografia hè assai intarissanti, andonu à i paesi cum'è Germania, Francia, Italia, in u 1897. A so criazioni sò cunvintu Rodin. U viaghju Konenkov tanti tira e sculpts. Dopu à u viaghju, è creatu a so prima u travagliu - "Kamneboets" (1898), chì fù dopu casts in brunzu.

Next franc Timofeevich dicisi à cuntinuà a so furmazione. Per fà stu, si sceddi u Insignamentu School Art St. Petersburg.

Ma a furmazione hè divintatu unu di i volti una bella lingua in la vita di u scultore. A surgente di u cunflittu à l 'Accademia spissu pigghiavanu stessu Konenkov franc Timofeevich. ghjovani, scultura, 'omu hè spessu facianu in u spiritu di l'opere di Rodin, chì ùn hè micca sempre cuntentu cu so' mentors. È u so finale u travagliu - a statua "Samson" - ha pruvucatu una timpesta di emozioni e un musi li prufissura dibattiti. sprissioni soprappiù, accostu modernist Pronuncia di spiigazione tarrenu, a partenza di a statura classici - tuttu stu hà purtatu à una valutazione ambiguu di Konenkov.

U scultore, muriu nta lu 1971, lu mutivu pi chistu addivintò puntura. Sergey T. intarratu in a Mosca. locu inhumation - Novodevichy.

Scultore, è a Rivuluzione

In u 1905, durante la rivoluzione, Konenkov franc Timofeevich hè a Mosca. È I piglià parte direttu in lu. Fulbertu lotta organizatu, cumbattutu nantu à u carrasciali.

Stu attività hè dunau in u so travagliu. Iddi sunnu na serî di dipinti portrait of "misciu-guerilla in u 1905 Ivan Churkin" statu creatu, "Slav", "paisanu", "Nike".

Konenkov franc Timofeevich: a vita amore

In cuntrastu a criatività di persunali di a vita, scultore, ùn hè cusì semplice. A so prima moglia hè Tatiana Konyaeva. Idda hè mudellu di l'artistu. Tatiana divintò un mudellu permanente di i so opere. Due Konyaeva fici lu megghiu di li so travagghi - "Nike". In u matrimoniu, u coppiu avutu dui figlioli. Ma lu durò tantu.

Deci anni doppu Sergei Timofeyevich scontra à un altru, donna, si chjamava Margarita Vorontsova. À u principiu di u 1922 eranu moglie. È in u 1923, u coppiu si n'andò in America. Ci si pigghiò parti in u spaziu di l 'arti suvièticu. In stu paese sò un pruduttu assai pupulari chi crèa Konenkov franc Timofeevich. Sculpture, u mudellu di quali era a so moglia, Santa Margherita, sò soprattuttu pupulari. Sti travagli sò "Jet d'acqua", "Bacchante", "Papillon", "Magnolia."

i zitelli Joint ùn sò state nati. Ditagli di a so vita persunale, Sergei Timofeevich micca disclosed, divinni la surghjente di una varietà di fantasìi di e liggenni di sta ragiuni, lu rapportu tra Sergei e Margarita è lu pirìudu di u so sughjornu in America.

a creazione

Konenkov lingue da materiali differente. Si creò un tutta a seria di travagghi di lignu. In l'anni 1909-1910 in opere di u scultore, vinutu à imagini vita di fàuli Russian, puemi cchiù e mitologia pagana. "Lingua franca omi-eragrostis", "Treefolk", "Velikosil", "Stribog", "Eruslan Baricco" zuccati fora di legnu. I so formi Konenkov trovu e idintificata in l 'esempiu di l' arburi. ntirissanti hè dinù una seria di sculture, di e donne, "Markusplatz" (1913), "The Firebird" (1915), "Caryatid" (1918) - tutti sti travagli sò incluse in sta seria. Hè fattu u tantu-chiamatu seria Grecu, cu tali travagghi comu "miu" e "Qui". piriudu rivuluziunariu hè marcatu da a criazioni di un bas-relief "cascatu in la lotta di a pace è fratellanza di i pòpuli." Iddu patrone di l 'òpira ritrattu di Turgenev, Mayakovsky, Tsiolkovsky.

Tutti u travagliu - u travagliu di tali un grande maestru com'è Konenkov franc Timofeevich. A creazione di stu omu di talentu trovu sprissioni in brunzu, lignu, stone, Statue, sculture, è quatri. Spechjani a sfarente tappe di a vita è di li tempi in cui ci hè un zuccadori.

facts, intarissanti

In 1935 Konenkov franc Timofeevich riceve un ordine di a pruduzzioni di un bustu di Einstein.

In l 'annu di u ritornu u coppiu di Moscow da New York (1945 marzu) nant'à u modu persunale di I. S. Stalina fù isolé nave à u trasportu tutti i travagli di u scultore. In seguitu, parechji di i travagghi calcina stati fatti in brunzu è petra.

Awards, premi

• 1539 - Artist People l'di USSR ghjudicati so statutu.

• 1951 - attribuitu u premiu Stalin ( "Marthe" è "Ninotchka").

• 1955 - attribuitu Artist l 'Arcusgi l'di u statutu di RSFSR.

• 1964 - pigliatu u titulu di Eroi di Labor.

• 1955 è u 1964. - prisentazione di u cumanda di Lenin.

Dapoi u 1964, un citadinu unurariu di i cità di Smolensk hè autru all'ultimu chi Konenkov franc Timofeevich. u travagliu, scultore, hè marcatu da numerosi volti, Cuncorsu è premi.

memoria

By u Centennial di Sergei UTEC in 1974, un negozio museu memoriale. U so internu hè creatu, secondu a disegni franc UTEC. In Smolensk, ci hè dinù un museu, scultura, chi fannu lu so nomu. In memoria di Konenkov in 1973, hè statu publicatu un timbre, affrancatura, cu l 'imagine di un ritrattu di Sergei UTEC. Terzetti in cità cume Moscow, Roslavl, Smolensk, Donetsk, pigghiannu lu nomu in onuri di lu sculturi.

un tali omu di talentu, comu Konenkov Sergei Timofeevich, un cortu biografia chì dà à noi a so vita, hè divintatu unu di i migliori sculara è artisti di u nostru paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.