FurmazzioniScienza

Cosa hè un criticu? analisi info

L'articulu di spiega chì sti critichi, di ciò chì hè, ciò ch'ella hè, è ciò chì si pigghia a divintari un criticu.

Creatività è discussione

Ancu in i tempi antichi, quandu i nostri antenati e genti nun parlà assumiglianu, à mezu à elli, sò quelli chì sò attrattu da a cosa rara e stranu, per esempiu, a mùsica è images. Cù scogliu rentier tuttu chiaru, ùn però, si hè firmatu tantu cum'è noi vuleti, ma i strumenti musicali primitivu creatu una furia quand'elli seanza.

In fatti, a creatività è l 'arti d' amuri ricunnisciutu da tutti omi avanzata cù alta (da u mudellu di lu regnu animale) ntilliggenza. Per esempiu, delfini è elefanti sapete cumu a girari, è ancu ricreà dinò u passatu qualchi images di a so vita chì aghju vistu parechji anni fa.

Art, quantu tali, hè attentamenti, liata à u sviluppu di sucità è generalmente diventà un omu chì, cum'è una parsona. Ci hè stata longa pruvati chi senza lu nurmali sviluppu di a civilisazione hè pussìbule. E un intigrata di arte è u so critica. So what critica di ciò chì hè, è ciò chì succedi? In issu noi ti capisce.

traduction

À mezu à a ghjente ci sò sempre quelli chì sò attrattu da a l 'arti d' ogni razza, è si vulia à creà qualcosa particulare, unica, è dopu sparta cù altri. So ci eranu girandulava cantadori è pueti, i so antichi eranu arricurdata è passò da a bocca à a bocca. U listessu hè vera cu artisti, scrittori, è altri. Ma stu tipu di ogni attività ùn pò esse perfettu. So, ciò chì hè a criticà? Sta discussione di opere in cui cumpilatu u so spuntà, identificà u vantaghju maiò è weaknesses, hè cunsidaratu un prumissa chi si danu, u so verbes è valore à prò cuntimpuranìi è per ntô.

Mentri critichi Cunteni dinù i valori di u pruduttu, si u sughjettu di criticà parla qualcosa n'àutru, stringhjendu dipinti, puisii, o canti, chì issu fenomenu aiuta à truvà u puntu aggalabbata di vista, o di lu cchiù vicinu a lu. So chi critica pò esse applicata micca solu à l 'arti. Per esempiu, SCUDISCIASSERO scentificu è assuntu ca godi sughjettu à criticà. So avà sapemu chì tali Sec. Ma ciò chì sorti di lu sò?

Bona è tintu

Sgarbatu di parlà, hè bona - constructive, è tintu di criticà. In lu primu casu di u so ghjudicamenti sò fundate nantu Analisi Giudici di una materia, quannu na pirsuna, o gruppu di parsoni in u prucedimentu di ragiunate un travagghiu di l 'arti, a la tiurìa scentifica, è altri hè basatu nantu custatti, facirmenti è azzione, piuttostu cà un raportu persunale cù l' auturi. Simply misi, 'na bona criticu hè quellu chì porta cun ella una discussione constructive, mintuvendu sbagli, difetti è Tu me, è tutte e di sta, a priscinniri di u raportu persunale, à l' autore o di gruppu di scrittori.

Beni, s'è no veratimente tintu di criticà, tandu tuttu hè calmu u cuntrariu - è ùn purtà qualcosa à cumuna, rivindicazione hannu nuddu justificazzioni chiaru, si dipende assai di i strana persunale di l 'auturi. A propositu, lu poviru critica pò esse, è unu chi appena ludà u travagghiu, o calcosa altru, ùn stabilì una griglia di pusitivu.

significheghja

Cosa hè u criticu di criticà? Senza discussione, valutazione è analisi di i criaturi, scrittore, o journal ùn pò adequately sviluppà. Prima o poi, si o malatu illusioni di grannizza, o, à u cuntrariu, caduta ni la dispirazioni a causa di lu fattu ca nuddu discusses ancu u fruttu di a so fatichi.

A scienza, a critica hè propriu nicissariu, di solitu, tiurii e SCUDISCIASSERO sò sviluppati più solu s'ellu l 'uriginale hè tinutu criticà constructive.

A storia di a critica

Critica, comu tali, hè sempre prisenti, ma forsi lu cchiù canusciutu-ch'ella si messe in Grecia antica è Rome, induve ùn ci era tanti talentu pueti, sculara, pittori è scentifichi. Eppuru hè vò - volte criticà hè dannusu, spiciarmenti siddu duna pòpulu propriu sapiri nenti di circa la mpurtanza. Ma siddu l 'affirmazioni hè currettu chi nanzu u principiu di calcosa o di calchissia à criticize, ùn ci vole à appaghjà capisce u sughjettu!

Bè, sì e no. On a unu a manu, a parsona ùn hè stessa custrettu à esse capaci di scrive a puesia in Pà a griglia di a creazione d'un omu, u listessu cù i canti, è altre liggenni.

Ma nantu à i altra banda, si na pirsuna principia à criticize la tècnica di lu pittura, i dicori un bastimentu o di un Data di sculpture, hè interessante à cumincià à arrivare almenu qualchi intelligenza di sti prucessi.

À criticize hè sempre assai fàciule chè à crià. È da la strada, assai picca pirsuni criticatu, per esempiu, a tiuria generale di Einstein di rilatività, ou iputesi supra l 'urìggini di li antichi burrasca nant'à Jupiter, perchè ci vole à capisce ciò chì vi dicu.

Àrcuni critichi sò negativu, p'asempiu li appena Maria Cristina chì prufittu da opere l'àutri pirsuni, e accussì li casi sunnu spissu in fatti. Ma àrcuni critichi sò speciale scuppiari autori di a quarrels, cumbattimentu e scandals.

Tantu, avà sapemu chì tali critica, di ciò chì hè, è ciò chì succedi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.