Arte e spettacoliArte

Pittura, unica in u legnu - u patrimoniu culturale di Russia

pittura, Art à legnu pò esse stata attribuita à lu duminiu Russian età-vecchia. Ghjè unu di i più antichi pruduzzioni di u pesca, diffusu attraversu Russia, in particulare in latitudini sittintriunali. Russian , pittura, scultura hè mintuatu in i puemi cchiù.

In antichi, pittura, capanne, hè situatu nzerita nantu tutte e voci soi (i piatti, stirà, jucannu e gioiello), idda stissa doti capanna (trim, apre). cumunicazzioni Special trà i membri di a na granni distanza da ogni altri paesi ùn pudia esse, è pràtica, in un mimetisimu di a pittura, hè statu scanzatu, troppu. Perchè 'stu tipu di' arti antichi era spartutu in un tipu di a scola, chì ricevutu u so nomu da a lu postu di la pussibbilità. Iddi diffirìanu micca solu i nomi, ma dinù u sicondu a scrittura, i so cumpusizioni qualitative di i culori, i rivindaroli e scheda caratteristica, chì subitu, unmistakably recognizable manifattura indirizzu.

So, Khokhloma pittura, ci nantu à legnu, o di "Khokhloma", fù, cum'è tanti altri, in u rughjonu National Linguistique, in u listessu paese. Sta manera di pittura, nantu à legnu hè assai bè cunnisciutu, si rifirisci a in parechji travagli di lingua, è micca solu. It diffirisci fond d 'oru ubligatorie, chì fù applicata à (raramenti, verde) dicurazioni anticarburizing nera è rossa. Sta pittura, hè bè u più caskets, casciuni, picculu prudutti soi.

Analise sò spessu trovu dipinti Gorodetskaya in u legnu, ca detti in u spaziu aforementioned, di sicuru, in a cità di Gorodets. U so funzione caratteristica hè disegnu cunfini bianca, facennu un mudellu convex. A figura maiò hè chidi u fondo generale di u anticarburizing lucale, chì face dinù lu chiaru.

Menu cumunu Polkhov-Maydanskaya (suprattuttu whistles e joca) è rializzatu cu brucia, o Sergiev Posad. Più à spessu, u quessu hè usata, quannu, pittura scatuli imagine vuòti u Cover di lu Trinity-St cù.

Palekh, puru siddu lu detti comu na scola durante l 'èbbica suvietica, si ponu dinù esse stata attribuita à a pittura, traditionnel, in u legnu. Iddu assurbutu una mansa di sapè è di sapè fà di antichi corsi lingue.

pittura, particularmenti nutevuli Mezenskaya in u legnu, u più anticu di tutti, chi si svilupparu 'arba di tempu, la criazzioni di la tribbù slavi. Nuddu lu sapi propriu ciò chì fù u so annunziu - l 'antichi artisgiani di a ripublica di Komi, o antica arti greca. Simbolicu Mezen, pittura, hè una spiigazione chjara, ci hè stu mondu in un tali Marque bè cunnisciutu-, cum'è l 'Swastika, chì tistimunieghja di u sole vivant. Ci sò tali, simboli, "cignu", "canna", "anatra", undulating è linii 'acqua e' arcusgi sìmmulu area. Cù issi segni, vi ponu truvà u significatu cuntenuta in anticu, murale.

I fattu sta pittura, in u paese Palaschele (induve u so secunnu nomu - "Palaschelskaya") di u rughjonu Arkhangelsk, nantu Mezen River, chì scorri in Mezen baia di u mari di bianco. In sti banni di vechji anticarburizing tutti, ma u sughjettu principale di cure artistica di l 'artisti lucali era un spinning wheel. Mezenskaya spinning wheel statu fattu micca fora di i trè pezzi tradiziunali, è tagghiau fora sanu di speciale truvà un arvulu, u rhizome di quali pudia essa com'è u so basa. Tutti stu statu fattu in ordine per urnamentu hè più Capiente, è pussutu dì à i discendenti di ogni pattu o di la storia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.