FurmazzioniStoria

Regalia - ciò chì hè?

Regalia - un simbulu di Piscinas, u putere reale, mpiriali, o princely, chì hè stata longa usatu da i titulari di lu putiri statali. Di ogni paisi, sti segni sò u listessu, chì sò u scettru, a curona è senzu.

Comu nun insignes

Stu fenominu avi u so origine in antichità, si pò esse indifinitu fà. Cusì, u antenatu di la curuna fu na curuna english, ca nnû nant'à u capu di i vincere in cuncorsi. Cchiù tardu, addivintau un simbulu d 'onuri, chì fù accunciata da u capimachja o ufficiali chi iddi avìa distintu in u serviziu. Da sta tradizione, evidenti la curona, chì hà guadagnatu pupularità in Europe digià in u principiu di Mediu evu.

birrettu di Monomakh

imperial regalia Russian era particularmenti rilucente. À mezu à elli hè una di mpurtanza notàbbili attribuilla - l 'antica curona medievali, chì, sicondu à certi sturiani, lu Mpiraturi bizantinu Constantine mandatu cum'è un donu di u dû principi Vladimir Monomakh. Ci hè una versione di u quali, assemi cu lu Principi Crown dinù ricevutu u bastone.

Comu nun lu scettru

Stu attribuilla di lu putiri statu dinù vede in antichità. Scettru, secondu a legenda, usatu l 'abitanti di Olimpu, Zeus è Hera, ca dicidi di imitatu qualchi antichi magistrati è funziunari, cunziddirannu lu in un simbulu di primura di rispettà. Hè bellu, ma a parsona più impurtante in u paese - u imperatori - scepters micca usati. Tuttavia, digià in lu medievu si vinni usatu tutti nantu à l 'Europa, comu la Russia, induve, duranti lu matrimoniu di i rè è insignes usatu. Cosa hè ricurrenza Emen mostra cusì a storia di un certu Gorseya, chì vistu u ncurunazioni di Fyodor Ivanovich.

lucca giuielli

Micca senza sìmmuli cchiù famusi di lu putiri. Ci sò dinù micca assai pupulari insignes riali rìsicu heirlooms, Sabres, spade è parechji i rivindaroli. Iddi èranu fatti d 'oru, gioielli, cume emeralds, rubini e sapphires. Certi di sti ciuri sunnu arquantu famosu per via di u so pesu lambiccu è cusì bella. La curuna riali British, per esempiu, hà una assai grande, rue, chì hè cugnumatu l ' "Black Prince".

Quandu usatu insignes

Sti simboli statu di guvernatori lu putiri è capi mpurtanti misi duranti vari òrdini. Monarchs, per esempiu, usata a so insignes duranti li riunioni di persunaggi straneri, o outputs impurtante. Ma, ci era giuielli spiciali chì sò usate solu in casi spicìfichi, cume Great Imperial Spànnia, chi si cunsuma, francu duranti la ncurunazioni di l'Re Piscinas, regina, o Re.

In monarchs British ci hè ancu una spiciali tiare diamanti, ca lu Queen hè custrettu à saccone durante visite à u stragneri è buttreghi spiciali chi ancu divirsamenti in prutucolu diplomaticu. Era u so Elizabeth II avia durante a so visita ufficiali di la Russia.
U più impurtante, simboli, di lu putiri stati creati di più cà un seculu fà, si pò quasi esse dettu di tuttu u cunsiderà insignes. Cosa ùn si dice chì voli a taliari li?

U fattu hè chì, datu lu valuri e antichità di certi di i simboli, di lu putiri, li cchiù usati sunnu oghje, è si mette in musei. Per esempiu, qualchi giuielli impurtanti sò esposi in u museu naziunale di France - u Louvre. In Copenaghen, u Rosenburg casteddu ponu vede i tesori di i rè Danese. Ancu in Russia, si pò vede certi di i insignes rigali sò firmati in u armoury, per esse pricisu - in u Fund Diamond, chì pò visita qualchissia.

Simboli, di lu putiri dapoi i tempi antichi sò stati chjamati à dimustrà a putenza di u Statu è u munarca ellu stessu, è sempre tene un sughjettu di dibattiti di tanti stòrici, picchì tanti misteri palori piattu per parechji seculi. Regalia - chì sò sìmmuli di putere, u nostru cuntimpuranìi ùn hè micca in dubbitu, è si fermani finz'a per un bellu pezzu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.