FurmazzioniStoria

Beriya Lavrentiy Palych: una forte parsunalità in lu la storia di l 'Unioni Suviètica

Parsunalità hè assai contradictory è ambiguu in lu la storia di l 'Unioni Suvietica hè Lavrenty Beria. A so biografia hà acquistatu miti e liggenni, è assai ferma à esse vistu. Abitanti di '54, si n'andò in un longu manera un puliticanti.

Nati in una famiglia di viddani in 1899 nant'à u territoriu di Abkhazia mudernu. À ringrazià à i sforzi di genitori studiatu in u sempri a scola primaria Sukhumi, è tandu manca di Baku, è si n'andò à i media di a miccanica strutturale e lingua italiana tecnicu.

Digià in lu 1915, in lu piriudu di studiu, Beriya Lavrentiy Palych fù attivu in u cìrculu marxista clannistini, è in anni, chì seguitanu hè in parechji pusizzioni e sirvutu lu ordine bulscèvichi in u Caucasus. Unu di i principali spazii di u travagliu tumblr-paga hè in Baku duranti l 'occupazzioni Turkish.

À u listessu tempu Beriya Lavrentiy Palych n'andò à studià a la scola e maiori in u 1919. È in u 1917, ch'ellu visitatu u fronte, Romanian.

In lu 1920s, attivi in agenze di sicurità statu di Azerbaijan è Georgia. Quì, in parechji volti, si facenu abbastanza grande pusizzioni e pusizzioni l'établissement. Duranti stu pirìudu ci participò in suppressing la rivuluzzioni di u Minscèvichi in Georgia, durante chì rinasce statu attribuitu l 'Order of u Banner Red di l' Unioni Suvietica.

In l 'ardori, Beriya Lavrentiy Palych spustatu à u travagliu, festa. Dapoi u 1932, si feci com'è u prima sicritariu di u Cumitatu regiunale Transcaucasian e lu Partitu Cumunista (bulscèvica) di Georgia. In 1937, duranti lu pirìudu di lu scantu di massa, si pigghiò parti in la riprissioni di parechji travagliadori sia di u so paese è Armenia, ca foru accusati di cuspirazione per a detach u Caucasus da l 'Unioni Suviètica.

In lu 1938, addivintau prima un membru di u Presidium di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica è Commissar l' Arcusgi l'di Specialista interna hè numinatu da u fini di l 'annu. Quandu ci era un souffle riduzzione in u scala di riprissioni, oltri ca comu tanti amnestied è liberatu. Tuttavia, per qualchi ducumenti in u 1940 sottu à i so ordini foru acciduti prigiuneri francese di la guerra in lu tarritoriu di Ukraine è Belarus. Dinù, cum'è u cumissaru di a religione, è u capu di u Statu Sistemi di Beriya Lavrentiy Palych purtatu u deportations massa di rapprisintanti dû diffirenti genti tenu in u 40s. Cusì, sottu à u so cumandu era statu resettled Chechens, ingusjiska, Meskhetian Turks, Kurds, Khemshins.

In l 'anni dû doppuguerra Beria fù numinatu à guidà u prugettu nantu à a creazione di l' Unioni Suviètica 'armi nucliari. Dopu à u test di a riescita di a bomba atomicu in Semipalatinsk in 1949, fù attribuitu u premiu Stalin.

In 1953, doppu la morti di Stalin, addivintau la testa di u Ministeru di appena furmata di Specialista interna è u Ministeru di Sistemi di State attenti à ella, in più, a prima dirittori Prisidenti di u Cunsigliu 'Unioni di i Ministri. Pusizioni è influenza di Beria ellu unu di i principali pritinnenti di l 'articulu di capu di statu fattu.

Comu la testa di u numaru di drittu vutatu, Lavrenti Beria circava à dà forza à u so postu. Digià in lu prima uni pochi mesi dopu à a morti di Stalin, parechji di i casi eranu hat, macari canusciutu "casu di duttura '" hè dinù un grandi n'amministia statu purtatu fora.

In ghjugnu di u 1953, in una riunione di u Cunsigliu di i Ministri di l 'Unioni Suvietica Khrushchev, Beria accusatu di tradimentu, a cui siquìu la quessu fù arristatu da un gruppu di marescialli, guidatu da Zhukov è detained. December 23, 1953, fù tombu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.