FurmazzioniStoria

Kiev principato

Kiev principato - unu furmata da lu crollu dû Rus di Kiev terri di a curona. Doppu la morti di lu prìncipi Yaroslava Mudrogo in i media di u principatu XI sèculu siparari un principiu è 30 anni di XII seculu, divinni propriu indipendente.

U so territoriu copre Drevlyane terri anticu è prati, di u fiume, Dnieper è u so affluenti (pin, Pripyat, Irpen e Ros). It includendu una parte di u riva manca di u Dnieper in fronte, di Kiev. Tutti stu mudernu tarra Kiev è regioni Zhytomyr di Ucraina e la parti miridiunali di la riggiuni Umbra di Belarus. In u livante, cù u principatu cunfina Pereyaslavl è Chernigov principato, in l 'ovest - i Vladimir-Volyn, in u sudu si abuts u francese steppe, polovtsian.

Duvuta a lu clima è limu quì agricultura sviluppatu rapidamenti. Also abitanti di sta terra hè primura impegnati in a ripruduzzioni vaccina, caccia, pesca, è apicultura. Ghjuvantù abbastanza qui lu mannu métiers spicialità. Di particulari mpurtanza acquistatu "drevodelie", pelle è pignulaghju. Dipositi u dirittu à u sviluppu di ferru chiddu rilighjosi.

Un fattore impurtante hè u fattu chì in Kiev principato, hè una strada di "da li Vichinghi di li Greci" (da l 'imperu bizantinu à u mari Balticu). Dunque, in Kiev principiu di palori nfluenti marcanti è craftsmen furmata.

From IX à X seculu, sti terri eranu una parti cintrali di l 'Old statu Russian. Duranti lu regnu di Vladimir, addivintaru lu nucleu di un duminiu princely, è Kiev - u centru, chiesa di tutti i Russia. Macari lu Principi di Kiev, ùn più hè u sommu patrone di tutti i rughjoni, ma fù, de capu fattu di u girarchia feudali, si statu cunziddiratu nu "domani" in rilazioni a altre principi. Era lu centru di regni antichi, ca eranu supratuttu attornu a lu restu di l 'eredi.

Tuttavia, sta situazioni hè micca solu u latu pusitivu. Assai prestu u paese Kiev divintò un oggettu di intensi lutta frà differente rami di la dinastia Rurik. A lotta intarvena dinù putente boyars Rus è cima cumerciu è artisgiani populu.

Finu a lu 1139 in Kiev tronu messe Monomakhich: dopu à Mstislava Velikogo vinniru a so putenza, u so fratellu Jaropolk (1132-1139), e poi Vyacheslav (1139). Doppu ca, lu tronu passatu a so forza cunquistata Chernigov Prince Vsevoloda Olgovicha. Olegoviches regnu fu assai cortu-stava. In 1146, lu putiri passau a Izyaslav Mstislavich (riprisentante Monomakhich). In u 1154 fù cunquistata da i ramu Suzdal Monomakhich (Yuri Dolgoruky hè u tronu Kiev nzinu a sò morti in 1157). Dinò u putere dopu passò à Olgovich, è in 1159 turnau a Mstislavovitch.

Digià da lu menzu di l 'impurtanza pulitica XII sèculu, ca finu a tannu avìa principato di Kiev, fù ridutta. À u listessu tempu si pigghiò lu crollu in fiefdoms. By 1170 marzu annata hè digià statu dedicatu Kotelnicheskoye, Belgorod, Trepolskoe, Vyshgorod, Torchesk, Kanev è Dorogobuzhskaya principatu. Kiev ghjucà ùn anu u rollu di u centru di terri Russian. À u listessu tempu Vladimir è Galicia-Volyn facennu ogni sforzu pi suttamèttirisi Kiev. Da tempu à tempu si fà lu, è nant'à u tronu di Kiev sò i so pupi.

In 1240 u principatu di Kiev hè sottu à u putere di Batu. In principiu di dicembre, dopu nove ghjorni di a resistenza dispirata, si chjappa è scafazzati Kiev. Principatu statu devastated, à ritruvà dopu chi è hà fiascatu. Dapoi lu 1240s Kiev hè in la funzione liveddu di u Vladimir Princes (alessandro Nevskogo, puis Jaroslav laroslavich). In 1299 in Kiev era spustatu à Vladimir dipartimentu mitrupulitanu francesu.

A prima mità di u 14 seculu, lu Principatu statu ha appuculita di u limitu. Per quessa, hè divintatu u ughjettu d 'una Fra lituanu. In 1362, quannu lu prìncipi Algirdas sti terri divintò parti di lu Granducatu di Lituania.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.