Sports e FitnessSports Outdoor

Jocaturi volley Russian Natalya Safronova: biografia è carriera in Sports

Anton Safronova - jocaturi volley Russian, vincitore di a medaglia d 'argentu di i Ghjochi Olimpichi, campiuni è un medalist, modi di Championships mondu è European. Sfurtunatamente, per via di una malatia seria statu custrittu a lassari lu sportu.

biografia

Anton Safronova hè natu in 1979, in Krasnoyarsk. In futuru, Atleta volley ghjunse da ncidenti. Quandu l '8-annata-vecchio, ragazza, antu, camminare cù a so mamma in u Parcu, hà presu u attinzioni di carru di i zitelli Zinaida Rusakova. So Natalya cù a so surella, Alexandra ghjunse à i sizzioni di volley.

In u simile: l'i zitelli, chi si tinia in Ekaterinburg su Safronov capisti autobus rapprisenta la squadra lucale "Uralochka".

Training in u novu squadra apertu novi verbes per un attilleti. À 15 anni, Natalia Safronova - volley, doppia "Uralochka", cu l 'esempiu di basi di un chjassu diretta à l' squatra nazziunali.

carrèra sport Professional

Dapoi u 1995, ch'ella si messe à parlà di i corsi, di ghjuventù è dopu l 'squatra Russian. In 1997, u sognu si sciogli 18 anni Safronova - ghjovani doigrovschitsa divintò parti di l 'squatra principali di u paese.

1998/99 staghjoni girava fora à Natalia soprattuttu saturated. Idda ghjucatu in duie squadre - per "Uralochka" "Uraltransbank tinuta Club" in lu Championnat Russian è "JT" in lu secunnu cumprinnìu Japanese. In più di issi Rugby, Natalia Safronova, assemi cu l 'squatra nazziunali, vinciu lu Championships European 1997 e vinciu brunzu in Cup le Monde 98.

In 1999, u jocaturi volley Russian hè dinò l 'oru di l' Championnat cuntinentali. Sti ancianos permette Natalia à vince un riavulu in a prima squadra "Uralochka". In u 2001, primu tempu l'Safronov participari a l ' "Final Four" di l' pietà per stranieri European è Insignamentu lassù in terzu postu.

Saison 2001/02 Atleta dedica a lu cumannu "Aeroflot-taire". Quì, si diventa unu di i migliori sunatura volley in scoring di u Championnat Russian, è à a fine di u simile rende a so tarra "Uralochka".

In u 2004, Natalia Safronova andò à i Ghjochi Olimpichi in Atena. Per disgrazia, ci hè ghjucà ùn pudia per una sola mumentu. A causa di a brama à lascià u "Uralochka" her autobus andendu in tempu di l 'squatra nazziunali di Russia, Natalia vendicati, ùn lasci hè per una sola ghjocu. Cum'è un risultatu, tuttu u Safronov vinciu la midagghia d 'argentu.

U dopu quattru stagioni Natalya tenu in u gavàmi "District-Odintsovo". Induve ella diventa unu di i capi di a squadra. cun "circundarii" Natalia Safronova, Russia ha arrinisciutu a triunfari la Dilettatanti, per vince dui cuppa naziunale è ghjunghje sin'à a finale di u pietà League.

Dopu à l 'arrivu di l' squatra nazziunali Atleta novu allenaturi micca solu statu ritornu à u so cumpusizioni, ma dinù da i reguli di voti hè sceltu à capitanu. It pruduzzioni Safronova di u cummandu in u Cup le Monde triumphant l'ghjocu di Russia in 2006.

In u 2008, Natalia spizzò unilaterally u cuntrattu cù u "Tema" e si trasfirìu a la Moscow "francese dynamo". In u so struttura hè per u quartu tempu addivinìu lu campiuni di la Russia.

A causa di stu passaggiu ci hè un scandalu trà l 'attilleti e so anzianu squadra, chi subitu si ne in un Penalisation, ca durau quasi dui anni, è luvàri la salute fisica è mentale di Natalia.

cura "adduluratu"

In di dicembre di u 2009, durante una di i furmazioni di sunatura volley, "dinamo" persu cuscenza. Era Natalia Safronova. jocaturi volley, quale statu hè valutatu à critica, fu fattu prima à l 'Istitutu Sklifosovsky.

Comu tanti comu 18 ghjorni, Natalia passati in avissi sparì. Quandu a so cundizione stabilized un pocu, Safronov si trasfirìu a unu di l 'clinica temiz à Colonia.

Avà l 'ex-Atleta campa cù u so maritu soprattuttu in u paese. Idda avia prublemi, camminare, ma la spiranza di lu megghiu.

Nunustanti stu trattu è custrittu a partenza da u grande passione Natalia, u so co-misciu u squadra hannu lassatu la fidanzata hè in priculu. Iddi tèniri sempri Asta carità è evenimenti in sustegnu. A squadra naziunale Russian tace Cup le Monde u 2010, sò dinù didicatu à a so ex-capitanu Natalia Safronova.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.