Sports e FitnessSports Outdoor

Campionis Olympic Russian - lu megghiu sportsmen di u paese

In u 776 aC. E. in l 'antica cità greca di Atena si tinia prima i Ghjochi Olimpichi. U pubblicu cun gran interessu u atleti cumpetizione, wrestlers è altri atleti. MAD mustrò successu lu primu casu di più vantaghji di ghjochi listessu. Di participà à i cuncorsi sò dirittu solu atleti greci. Dopu à una pochi di parechji seculi, l 'Ulimpiadi finìu. Sta tradizioni hè destinatu à esse cupertu cu un tocco di pruvulazzu storica, siddu nun di Per De Kuberten. Grazie à u so raportu nant'à u «Corsu di i Ghjochi Olimpichi" in lu 1892 in la Sorbona, u cullettivu munnu novu si vutau so ochji ver di u "fruttu pruibitu" - i Ghjochi Olimpichi. Dopu à ppi tuttu di u aspetti pusitivi è negativi di a cumpetizione, a dicisioni di fà rinviviscia u tradizione gluriosu incù 'antica urìggini greca.

Lu primu campiuni Olympic Russian

Lu primu 'Ulimpiadi si tenerà in Atene, in u 1896. Sfurtunatamente, raprisintanti di u sportu Russian à u ballò ùn era prisente. Senza elli dinù passatu lu secunnu e lu terzu cuncorsi simile à Paris è St. Louis. Ma i Ghjochi Olimpichi in Londra in u 1908, fù data à un gruppu di atleti Russian, cumpunuta di ottu persone. esordiu Team hè discretu successu. Hè statu in London fù lassatu lu primu campiuni olìmpicu di Russia. Addivintaru Skater Nikolai Panin. No unu pussutu replicate u pirouettes solu chì l 'attilleti cumenciu dì prisenta l' presentazione nantu à a carta, è tandu ripetutu puntualmenti, u Ghiaccio,. Chì hè per quessa Panin hè scarsu ricunnisciutu com'è un campiuni in stu sportu. Tuttavia, micca solu Skater excellently prisenta u so paese à u cuncorsu in London. Iddu fu junciutu comu Petrov è Nikolai Orlov - campiuni Olympic Russian in prese. Wide publicity hè causatu un esordiu tarra nantu à l 'squatra nazziunali sti jochi.

Annullamentu di participazzioni

Li siquenti ghjochi in Stockholm in u 1912 ùn hè tantu successu di lu putiri. Per disgrazia, l 'squatra nazziunali, hè in gradu di fà bè solu in cinque sport: vinciri squadra da trenta metri, prese Greco-rumanu, rem, sailing boat, vinciri (trappula). campionis Olympic Russia in 1912 annata vinciutu dui argentu (in a prima duas) è trè Cuncorsu brunzu (à l 'altru).

Dopu à i Ghjochi, u guvernu francese ha decisu a priparari intensively di novu ghjochi in 1916. Tuttavia, la Prima Guerra Munniali avutu un impattu negativu nant'à a situazione di tutti i paesi, u risultatu di u quali fu lu fallimentu di u cuncorsu. Dapoi tandu, a causa di l 'causati di la situazioni esterni è interna in Russia ùn piglià parte in l' Olimpiadi nzinu a lu 1952.

U esordiu di l 'squatra nazziunali Soviet

Dopu à una altura e-longu libaru da tutti i citatini di a vittoria di u paese in guerra munniali, lu cuvernu suvièticu hà radically cambiatu a so vista di u ghjocu. In u 1951, da ordini di u établissement lu putiri fu stabbilutu Cumitatu Ulìmpici. Un annu dopu in Helsinki tinia u Games XV. Era ci chì i esordiu di atleti suvièticu. È ci vole dì chì u primu spettaculu hè più chè riesciuta. campionis Olympic Russian è altri nove republics unione purtatu in casa centu è sei midagli. Di sti, 38 di i prima categuria, 53 siconda è 15 terzu. In u Classifica medaglia megliu di l 'Unioni Suvietica hè a seconda locu. In u futuru, lu putiri, su sinu à u so crollu pigliò u listessu postu solu volte, in u 1964 è u 1968. In tutte e àutri jochi di l 'Unioni Suvietica era in l' chiddu è u numaru di midagli, è a so qualità.

CENTER Atleta

It S'avissi a nutari ca la squatra naziunale era veramenti suprattuttu campionis Olympic Russia è i paesi alliati amichevuli. Unu di li hè Larisa Latynina. Sta tarra spurtiva stissa dichjaratu à i Ghjochi in Melbourne in 1956. Ci Gymnast vinciu Cuncorsu d 'oru in quattru prugrammi. Ghjochi diciassittèsimu e diciuttèsimu aghjuntu à u Tisoru dâ vèrgini di cinqui volti cunnizzioni di culore d 'oru. Sè noi dinò chì tuttu u Cuncorsu, puis Larisa Latynina durante a so carriera ha guadagnatu lu diciottu IX. Di sti, nove d 'oru, cincu' argentu e quattru Cuncorsu di brunzu.

Participazione in a Games Sports

In lu periodu da lu 1952 a lu 1988, l 'squatra nazziunali, Unioni Suviètica, pigliò primu postu in sport, comu rem, schirmiari, rem è canoismo, ginnastica, piscina, sailing boat, prese, è pista e campu. Hè nutevuli chi lu megghiu attilleti di u 20u seculu, fù dinò ricunnisciutu Atleta Soviet e campiuni Olympic Valeria Brumel. A so casa discugràfica in u high jump 2 metri è 28 cm Lingua tinutu à u più altu Marque di guasi quartu di un seculu.

In più di i Ghjochi Olimpichi di statina, a squadra naziunali USSR svorgi ancu in l 'inguernu è un analogue di u cuncorsu. Hè nutevuli chì u ballò, "biancu" hè statu in u 1924, dopu à vinti-ottu anni dopu à u principiu di a prima ghjochi. Anna di stu, tanti sport sò incluse in u prugrammu di evenimenti di statina. Très pruvati campionis Olympic Soviet in fiura. Russia è u Statu Union hè fieru di prisentazione di u mondu cù u so club sportsmen suprana. Chissi foru Vladislav Tretiak, Vitalij Davidovich, Alexander Ragulin, Valery Kharlamov, Vsevolod Bobrov, Alexander Maltsev.

Pattinatori, pattinatori è skiers

"Inverno" campionis Olympic Russia prividia dinù i nomi è altri atleti mpurtanti. Chissi foru skiers Galina Kulakov, Ljubov Kozyreva, Vyacheslav Vedenin Raisa Smetanin, Nikolai Zimyatov, pattinatori Luigi Boccherini Grishin, Nikolai Andrianov, i participanti di u ballu sport in u Ghiaccio, bonora Grischuk e Luigi Boccherini Platonov, oltri ca comu tanti àutri.

N particulari successu atleti Sports sò truvatu in a disciplina di pattinaggiu. campionis Olympic Russia è i paesi alliati purtatu in u Tisoru di puteri hè micca solu assai di u Cuncorsu d'oru, ma dinù una grossa quantità di dischi. Sti atleti prividia Lyudmila Pakhomova è Alexander Gorshkov. Irina Rodnina hè unu di i pochi pattinatori chi arriniscìu a triunfari trè volti d'oru in u para facili hiver.

Last spettaculu di a squadra naziunale USSR

In u 1991, l 'Unioni Suviètica, sùbitu. Tuttavia, issu ùn impediscenu micca cuncurrenti di l 'ex republics Soviet à fà in i Ghjochi Olimpichi in Barcelona cum'è l' squatra di l 'Unioni Suvietica. In u listessu annu hè stata cunquistata da centu è dodici midagli. Ghjè u più altu numeru di IX in lu la storia di spettaculu di atleti di l 'Unioni Suviètica. In la banca Piggy di a delegazione, vultèndusi 45 d 'oru, 38 d' argentu è 29 Cuncorsu di brunzu. Per a prima volta in a storia di i Ghjochi Olimpichi in onuri di la vittoria di atleti Russian righìannu la bandera di Russia, dipinto in trè culori.

Parlà di seriu

Digià dopu à quattru anni à i Ghjochi Olimpichi in Atlanta ogni paese in l 'anzianu parti di l' Unioni Suviètica, prisenta u so cummandu siparati. Di Russia, issi ghjochi eranu triumphant. a squadra di campagna vinciu vinti-sei midagli d'oru. U Piggy dinù te Cuncorsu arghjentu è di brunzu chì numeru hè uguali à rispittivamenti sidici anni è vinti-unu,.

At vinti-ottu ghjochi in campiuni Atena Olympic squadra Russian vinciu lu quaranta-cincu midagli d'oru. Cuncorsu Silver foru acquistatu in dui di più cà "gialli" è a terza categuria hè girava novanta midagli. In Grecia, l 'atleti Russian dinù stabbilutu parechji ricordi munnu. Unu accussì uttinuti hè u risultatu di u high jump cù un polu. It mustrò Yelena Isinbayeva.

Dopu à u crollu di l 'Unioni Suvietica, Russia, ùn hà ridutta u rìtimu di u sviluppu di sport. À l 'ultimu Ulimpiadi mmirnali in Sochi, l' squatra nazziunali hè in primu postu in quantità è qualità di i volti, lassannu luntanu daretu à tutti i cuncurrenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.