Self-cultureA lege di attrazioni

Sè u core dice: "sì", è l 'arabu dici:' ùn '

À predict u destinu di un varietà di maneri. Per esempiu, à mezu à i populi di l 'India è janmakshar assai accanusciutu, chi in a so lingua significa "arabu persunalizatu." In stu casu, u dirittu astrulugia predictive. U fundamentu di u tempu esatta di dati a nascita d'una persona, pudete puru creà un pezzu di a vita.

Di sicuru, ci sò malati sensitivi ncignusu, ma ùn ci sò charlatans, "à amparà u destinu" di i so clienti, par via di un prugramma urdinatore. Ma, però, India hè stata è ferma sempre una marina di idiali di asèmpiu di horoscopes, perchè in stu paese vi pò sempre truvà quarcunu ca vidi la future star.

Stu racontu hè circa una ragazza, divi avversi noto. Ma unu di li hà cambiatu a so vita ...

Faith a famiglia

Quandu u mo parenti vinniru a America, si purtò i so credenze astrological cun ellu. Viaghju annuale rinfurzatu solu i so punti in India. Dopu à un altru viaghju à i so parenti patria veni sempre daretu cù una nova parte di a cunniscenza, è hè, di sicuru, apprufunditu u so umore. Mentri iu era cù i me fratelli è surelle taliò ni lu saccu cu i rigali, me matri si misi occhiali, è si messe à "leghje" la nostra destinies.

À i tempi, ch'ella paused è francatu paragrafi sana, micca à a voce nova tintu. So matri mia statu cunvince a prutezzione di noi da tutti i gattivi. "I micca vulissi mio divi aviri negatively a vostra decisione", - ci rissi.

Più di l 'anni, mi paria esse fighjulava com'è un divi matri cuntinuà à vene è veru. U mo fratellu di 25 anni, avia bisognu transplant ê. È a mo surella jìu n spusu a 30 anni, comu era addistinatu a li stiddi.

Lotta predict u destinu

E anchi si eru Addulurata girl cum'è un zitellone, una lingua, spertu m'hà fattu un bè avvucatu, rispittatu e revered. I ùn pò dì chì hè u risultatu di tutti i divi. I micca pruvatu à riflette à elli, è fà campà a so vita.

Inoltre, a sucetà à spessu mittia mio palchi attivu contru à issu lu ditirminismu. I pruvatu à puntu pòpulu a la diffirenza chi esisti trà i divi. Chistu fu mio prova à u fracicume di u publicu di u falsity di prossimità, ancu s'è certi ghjunse è veru.

Cum'è un avvucatu, I allivatu i so abitudini di pinsari rationally è à u sviluppu di a logica. Sti qualità mi sò aiutati in u mio travagliu, aumintau lu ambizioni. Ma à u listessu tempu ch'elli sò cumpletamenti cuntrariu à a fedi di i mio genitori. I cuntinuau a miludia u so munnu, comu quarchi cosa male è privu.

U racontu amuri tristu

U mio babbu usatu pi diri: "U vostru distinu ùn pò esse cambiatu, dopu, lettura, una nova arabu. Hè fissu è chì sboccani in una particulare direzzione. Just micca tutti i sensitivi sò capaci à identificà u destinu di i ligna dritta. "

Unu di l 'parechje nuvelle chi mio parenti è, à a fine, aghju troppu vuleti a canciari - hè u racontu di u mio matrimoniu.

Quandu eru 27 anni, I spizzò, su incù u so fiancé. My Casuale dicisi di rumpiri fermé ingaghjamentu dopu à un rapportu 2-annata. E si nun era tantu per via di i prublemi in u rapportu, ma per via di i so suspetti a me famiglia. Aghju intesu accusi di usu "magia nera" è prucessi verbali listessu. Cum'è un risultatu, i nostri piani e sonnii appena innamurà luntanu.

Hè u distinu di cuscenza?

Quandu I statu curcatu supra lu lettu, bere matri infrantu ghjunse à cunfurtà à mè. Idda quasi ùn dì nunda. Pittinava mio capelli, me matri sulu ammissu chi chistu era una tappa di saggi a vita. Idda avia tantu cunnisciutu chì à chì età I aspittava di spechju addunari in amore, ma ùn vulianu a parrari. Pò dassi in u so cori lurked sulu spiranza chì sorte dicisi na vota a cambià u so corsu. Ma, apparentemente, ùn hà micca a succediri.

I nun dugnu restu di l 'idia ca la siparazzioni hè oi contru natura. Ci hè longu beni amatu e caputu ogni altru, ma per qualchi raghjoni ùn và. Accords pruvatu to reassure à mè chi nimu hè rispunsevuli di sta situazione, luntanu da a sorte. Ma ùn hà aiutu.

In fine, aghju dicisu di scrive u vostru propriu la vita lu libru finali. Stu pinseri fatti à mè miracolosamente ricuddà da u lettu. U prossimu simani aghju statu attivu di studià e pigghiannu esami in una nova spicialità.

genitori di rigalu

By u tempu I tornatu a genitori New Jersey sò preparatu una busta sfarente. Era un picculu saccu plastica, cuntenendu un urnamentu vitreous cù un culuri turchinu in forma di a stizza.

"Ghjè a pietra," - dissi a so 'patri. Mamma, zittiu rishennu, aghjuntu chì l 'abbillimentu hè assai cari è raru.

I guardò à l 'busta. In i parti supiriori manca di e parolle sò scritti: "Matri Vision, da Muratori ficundanti è specialista rituali". Sottu hè girava indetta u mio nome.

I si 'ntisi assai pazzi, lettura, ste parolle. I sempre pensatu chì solu pazzi sò cunnucieru su tali pruposte. Ebbè, avà I sugnu u listessu?

U misteru di u dui pianeti

I genitori, ci spiega chì i astrologo avia prividiri à mè l 'altura avvene di a famiglia, dopu la rimuzzioni di ostaculi. Quandu I nasciu, duminata unione di i dui pianeti, Rahu è Ketu, chì era piuttostu disgrazia. Per quessa, i genitori avianu a tèniri un rituali di fora à mè di i cunsiquenzi. Ma, però, sti pianeti sò micca partutu luntanu. Eranu mio cumpagni, per una vita.

I ridiva perchè di u assurdu di tuttu u sopra, ma sempre leghje l 'aiutu. I appi a lavari la pietra in u latti è l 'acqua di u Gange, e poi torna u scopu 108 voti Chandra. I appi a vèstinu un urnamentu in 90 ghjorni, prova à esse
"Active è salute-cuscienti." A stu tempu, u Brahmans in India Matri Vision Andavanu à fà un rituali preghiera lunare sfarente per mè.

As pietra salvatu u mio rapportu

Purtau chi hannu nunda à perde, ti fici purtari l 'urnamentu. A sola cosa manca à fidàrisi parenti e speru ca nun vi u travagliu.

Dopu à 90 ghjorni, a mo vita hà apprufunditu drammaticamènti. Ùn aghju micca svegliati più paru di frustration è zerga. I ùn pò dì chì u mio parè di astrulugia cambiatu. Ma aghju capitu: issu hè u solu cosa chì mi hè capaci à fà à salvà u so rapportu.

It firmati solu à compie u rituali. Quandu I ritornu à New Jersey di u duminicata, i genitori, à mè purghjiti un panaru, mpastati in Insignia neru. Era vole à locu è in li rami di un arvulu e caminari luntanu senza fideghja daretu. As I viaghjava à u scalu, tandu ùn pò aiutà, ma à circà dintra lu panaru. Ci hè statu un joyau mimetisimu chambre: bancarella, braccialetti e Necklaces. Ghjesù u panaru trà i dui rami, aghju marchjatu luntanu.

Pocu dopu, eru furtunati à scuntrà un novu amuri. Messe un rapportu cù issu omu, A talialla chi I ùn anu limitatu da ogni frontiere, qualle - distinu. Ancora, l 'urnamentu hè sempre cun mè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.