Sports e FitnessPIAZZA

Jocaturi Hockey Ivan Tkachenko - Captain "Locomotive". Ivan Tkachenko: Biography, carrera e la vita parsunali

Camina di Sports cume fiura, hè sempre interested in la vita di sunatura famosu. Unu di i fiuri cchiù mpurtanti fu Ivan Tkachenko. Un saccu hè statu dettu circa st'omu ligginnariu. Oghje noi vi dicu di tuttu ciò chì hè in lea cù u so nome. È si pò indifinitu fà: Ivan Tkachenko - jocaturi PIAZZA da Diu. Ghjugna à a so carriera sport cunfirmà chiaramenti issu. Most Fans sapiri chi prima di tuttu, Ivan Tkachenko - Captain "Locomotive". U tragicu a morte di stu omu lassaru una ferita prufonda in u core di u populu chì u cunniscia in a vita è a passione.

Ivan Tkachenko: biografia

Born Ivan Leonidovich Tkachenko autumn, 9 di nuvèmmiru, 1979, in lu beddu paisi di Cadice, Russia. Dapoi u ziteddu, u picciottu tirò u Ghiaccio. Digià à l'età di cinqui, Ivan patin senza su ghiaccio. Parents, dopu à pisanu tuttu u ciucciu è juncu, a dicisioni di mandà i so zitelli à a scola sport. So sei anni Tkachenko accuminzau dava a la scola fiura, unni iddu subitu fu capaci to excel. On a prima sessione di furmazione riniscìu a partitura 4 scopi chè Billets impressiunatu. Ivan avia altu sforzi, è si stava à elli. Praticava è à ghjucà, addivintau una Atleta assai pagatu e pupulari, ca competed di tanti club.

In agghiunta a carriera, è furmate è a vita di famiglia. Ivan Tkachenko moglie una bella ragazza francese - Marina Pratu. Idda cci purtava dui pocu e figliole: Barbara e Lissandru. In vaghjimu di u 2011, Ivan amparatu chì u so babbu hà da esse dinò. Solu quì per vede u so figliolu, ellu hè micca à esse. September 7, 2011,, nzemmula cu tutta la squadra fiura, Ivan Tkachenko muriu. A tragedia mannu durante takeoff da u campu d 'aviazione in Cadice. Sin'à avà, a famiglia è asèmpiu ùn pò ch'è usatu pi l 'idea ca i zitelli ùn più sò.

cornu carriera Tkachenko

Per tuttu u so carriera, Ivan ha sunatu in tanti club. Quessi sò:

  • "Chimicu" (Frans).
  • "Spartak-2" (Mosca).
  • "Torpédo-2" (Cadice).
  • "Vyatich" (Tver).
  • "Motor" (Zavolzhje).
  • "Neftekhimik" (Nizhnekamsk).

Ma u nordu di u so orchestre PIAZZA carriera culligatu cu na sula lu cumannu, lu cori di ch'ellu hè divintatu. A squadra di unni jucau Ivan Tkachenko - "Locomotive". Hè culà ch'ellu si messe à ghjucà in u 2001. In la stagione 2008-2009, Ivan hè in cummandu di u vice-capitanu. Avemu ammirazioni u so ghjocu è appassiunati e commentators. È in a staghjoni 2009-2010. rapprisintanti di l 'squatra annunziatu chì u so capitanu - Ivan Tkachenko. Accussì accuminzau la sò carrera comu nu capitanu. Ivan ghjucatu in Lokomotiv in numeru 17. Cù i rivenuti di 180 cm, a pisu 85 kg, Tkachenko paria assai mprissiunanti u Ghiaccio, è hè cumplettamente fiducia cu u so postu di capitanu tramindui externally è in termini di u ghjocu.

Per tutti i so meriti, Ivan Tkachenko mai prupunìa di i so successi, ùn participà micca à fà riclama Ùn purtavanu li cosi doroguschih.

rializazioni

Duranti a so carriera jocaturi PIAZZA Tkachenko addivintau una vittoria di parechji Rugby. Ppi ssi sviluppi, putemu diri cu cirtizza ca Ivan Tkachenko - jocaturi fiura cù una lettera capitale. Hà u titulu:

  • At le Monde Hockey Championnat in 2002 si vinciu lu midaglia d 'argentu.
  • Volte vinciu lu Championnat di la Russia nant'à PIAZZA in 2002 è 2003.
  • Era volte un medalist, argentu à u Championnat Hockey Russian in u 2008 è u 2009.
  • medalist, brunzu Two-tempu à u Championnat Hockey Russian in u 2005 è u 2011.
  • In a lotta di i Cup Continentale pigliò terzu postu in u 2003.
  • Comu lu jocaturi squatra naziunale Russian ha vinciutu u Czech ghjochi fiura in 2002, oltri ghjochi in Svezia, in u 2003.

Romance a la vita di Ivan Tkachenko

Romance a la vita Tkachenko accuminciau quannu iddu era solu nove anni. Era tandu ch'ellu scontra à u so avvene moglia. Inizià accadutu cù u fratellu di Marina, Sasha. Li carusi te in una lotta à una truppa di statina, è quandu si ne vultonu in casa, avemu avvisti ch'elli campanu in appicciata. È un bisbigliu sviluppatu in una forte amicizia. Iddi friquintau lu stissu la scola, ma i corsi era differente: Ivan si n'andò à una classi sport. Nsemmula cu un amicu, si ripusava, avemu a caminari cu li fimmineddi. È tutte e mentri Ivan mittia a so surella, Sasha, Marina, chì era in sù chè elli per trè anni. I piglià cura di lu assai di ragazzi chì era assai più vechja cà Ivan e Sasha. Ma chi ùn firmò li quandu venia necessaria di addritta di a so surella. Sasha à spessu, è Ivan cummattuta di Marina, quannu idda mali calchissia. Solu quandu Ivan hè 16 anni, si attruvau 'anima a chiamari lu Marina nant'à una data. Dapoi tandu, u so rilazzioni sò sviluppati stabbirmenti è purposefully, e li purtava a un coiu civili.

A gioia di a vita di famiglia

Nunustanti lu fattu ca la timbre, in u passaportu, ch'elli ùn mette in senza manera s'oscurò la gioia di la vita di famiglia. Assai genti sapi chi Ivan Tkachenko - Captain "Locomotive", ma uni pochi di sapè cum'elli si hè fora di u campu di fiura. Iddu spissu datu i fiori à a so moglia, è prestu pigliati tutti i tempi mparannu gravidanza Marina. At a nascita di ognunu di i subsidiaries, iddu accattatu a so moglia essayer cari, ma micca a so hè ascella. Cum'è u so maritu, idda nun prupunìa di rèdditu di famiglia, è i fiori più amatu di u campu. A famiglia viaggiu assai, è si accattò un picculu alloghji pocu vicinu Kostroma è li piacia à breve amichi.

Quandu, dopu à a morti di u so maritu, Marina, videndu u so figliolu ùmmiri di i primi tempi, ùn pudia micca tèniri daretu i so lacrimi. Era assai simile à u papa. U listessu eroe pisanu guasi vinti chila e 52 crescita cm. Cumenciu I vulia Cognome in onori di u so maritu, ma poi, à dì quantu Ivan vulia u so figliolu Kolya dicisi di rializzari a so brama è si chjamava u carusu Nicola.

Ivan Tkachenko: "Lokomotiv"

Micca solu una moglia è ziteddi amatu Ivan. A squadra, chi iddu desi na parti salti di lu me cori, troppu, amatu è capitanu rispittatu. Tkachenko hè un veru capu sia u Ghiaccio, è in u spugliataghju. About ci dicu ca iddu avia un caratteru azzaru e denti vygryzt hè pronta à vince per a so squadra favurita. Avia un veru talentu di lu jocaturi è u capitanu è u so spiritu hè nfittati tutta a squadra. Parechje volte ch'ellu vulia outbid altru club, ma iddu nun ci 'accordu a lassari l' "Locomotive". Mittennu lu ntiressi di la squatra di sopra à a so, li fatti un pò nigà u rispettu di u friscalette, a squadra. Parechje sò dettu chì Ivan - un riprisentante altura di la scola PIAZZA Cadice, chì hà fattu gran strides. Ma nimu incertezze chì in ordine per ghjunghje ne à sti risultati, Ivan appi a travagghiari forti è a superari pi tanti difficultà. Cosa ci arrinisciutu un centu pi centu.

après articulu

Solu dopu à a morti di u jocaturi PIAZZA fù cunnisciuta à parechji di i so successi, ch'ellu ùn hà dicu qualchissia in a vita. Solu a so moglia sapia quantu soldi ch'ellu paese per una bona causa. Si gira fora chì Ivan hè assai assai aiutu à u grande summi puverelli è malatu, annonce di soldi à scioglie stu o chì prublemu. Si pò vede u racontu di a so minnana, u quale a casa hè esse distruttu, è u so mandà i soldi di riparazzioni. Ma si pò mandà soldi à curà un pazienti in bisognu di aiutu finanziariu. Dopu à Tkachenko muriu tragically, sò verra, è ugnunu sapia chì a carità, si passò quasi deci millioni rubles. Ognunu sà chì Ivan Tkachenko - jocaturi fiura, cunnisciutu per i so biografia di ogni fiura Fanu. Ma u fattu ch'ellu ebbi parechje vita da i so doni, apertu solu dopu à a morti di Ivan. Sò noms de bona azioni Tkachenko fattu pocu nanzu a so morte: medità un miliuni rubles trasfiruta a lu contu di una ragazza, chì era mali cu leukaemia è in dispirata bisognu di chirurgia. Poti attribuitu u Ivan è a so moglia ricevutu a medaglia di ellu in la categuria di "Prestu, à fà u bè."

U babbu è a mamma di Ivan Tkachenko vulete fà in onore di u figliolu di una scola in cui li figghi vi pò impastughjata in fiura. Ognunu sarà capaci à amparà ci. U numeru stimani chì genitori pagà per la custruzioni di la scola - 80 miliuna di rubles.

afterword

Si pò esse una assai longu tempu à cuntà st'omu ligginnariu, capisciu u so mistieru è di famiglia a vita, à passà parolla di chiddi amatu, ma in u so cori è sempri amaru. Nunda torna Ivan Tkachenko: cummandante, amicu, u maritu, babbu, figliolu. A sola cosa chì eases l 'amarezza di perdita, hè chì a so memoria vi campà sempri in i cori di l' omi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.