FurmazzioniStoria

In chì annata hè l 'attaccu mannu in Budennovsk?

Risa - hè u più gattivu chì hà digià rivendicatu migghiara di vita. A nostra casa di stu fenominu in u so Pifania più orribili e massiccia scontru à 90 anni di l 'ùrtimu sèculu. Sin'à avà, miliuna di Russians sempre frescu in a mimoria di l 'eventi in Chechnya è intornu à ella, cume un attaccu di militanti in lu spitali di Budennovsk.

Pristoria

In fini di lu 1994, l 'esercitu Russian funziunamentu di anchiamenti i gruppi armati iavanu a Chechnya lanciata. In risposta à ste azzione creatu un gruppu ribbelli guidatu da Basayev è splusivi è training compru.

U scopu hè di purtà fora una seria di attacchi su urganisazione è i residenti lucali. À sceglie attacchi specifichi cità Russian. U gruppu hè divisu in picculi gruppi, ugnunu dî quali si fa u so travagliu.

Aventure, usannu comu nu strumentu di prissioni nant'à i puteri fidirali a catturari un gran numaru di hostages avissi cusì accord indipendenza di a Republica ceceno è u so cumpleta distaccu da a Russia. U Budyonnovsk fù sceltu cum'è unu di i principali obiettivi di attaccu. attaccu di militanti (foto pigliata da a scena, vede. sutta) hè statu arechja preparatu, è tutti l 'azzione di militanti sò bè pinsò fora.

L'attaccu di a stazione di polizia

June 14, 1995, quandu prima arba, di più cà 160 militanti in trè vehicule KamAZ schjaccià u latu di Budennovsk. Iddi eranu accumpagnati da vittura Vaz-2106, repainted è assistatu sutta la vittura ufficiali di la polizia. Un gruppu di banditi guidatu da Basayev sè stessu.

Quandu l 'Colonna passava Budennovsk, Kamaz noms de firmò à u Intersection di Stavropol è l' International, micca luntanu da a stazione di polizia. Avè tombu dui policemen trafficu, gangsters si trasfirìu a Budennovsk dipartimentu quartieru di polizia. dinù Ci ghjunse, è u restu di u Populu vittura. Iddi apertu u focu nant'à u bastimentu cun arme automatica è grenades sans-propelled, e poi trasiu, è si messe cocia longu u corridors è nantu la porta 'ufficiu. Cum'è un risultatu, parechji policemen, un avvucatu e un resident search foru ammazzati. Dui guardii Police ferti. La battagghia durau circa un quartu di una ora, è tandu u guerilla turnau a lu so Cars, eranu pigliatu tenienu da uni pochi di cullaburatori di u passaportu è Festa dipartimentu, Marcellinara è i visitori di u dipartimentu quartieru di u numeru di civili.

L'attaccu di u bastimentu amministrazioni

At un tempu quandu Moscow ricevutu u primu infurmazione circa l 'eventi chì più tardi addivintau canusciutu comu "l' attaccu di militanti in Budyonnovsk," gruppu l'Basayev hà digià pigghiaru la cità. Sorti fora à i carrughji, i militanti sò cummossi à u spaziu à l 'Intersection di Pushkin, è di uttùviru strati, induve City Hall hè. Maiò parti di i banditi spizzò in lu pigliò tenienu ci era ufficiali è i visitori. U restu di u Populu attaccò la stazione u focu, i zitelli di a casa, arte e custruzzioni racolta, "ICB", Sberbank, cura, e àutri organizzazzioni chì hè situatu vicinu a 'amministrazzioni dâ citati. S'o chjodu à traversu i carrughji di Budyonnovsk in una vittura Vaz-2106, disguised cum'è vittura di polizia, tiradori infuriatu dichjarò un focu, intensi nant'à edifizii amministrativi, transports, famìglie privatu è quà.

Cusì, in 13 ore è 30 minuti, in u spaziu di Intersection di Lenin e la bursts Red di fucile è RPK Populu ammazzatu dui policemen è ferita un altru ministru ATS.

spitali catturaru

By ore 15 di i banditi chì facianu l 'attaccu in Budyonnovsk, arriniscìu a pigghiari lu digià 600 hostages. Iddi foru misi attornu a l 'serbatoi Distribuzione carburanti, minacciavanu a tramuntana it up à u ballò, di ogni prova à lintà i s'elle.

Avè hostages custruitu in guerilla Colonna si trasfirìu a la parti di l 'uspitali a cità. A ddu tempu, ci era 1.100 pirsuni - maladi è medichi è Dipoi sempre da u persunale.

Longu la strada, i Colonna seguenti i militanti ammazzati à quelli chì pruvatu à a resistenza. In tutali di 100 pirsuni foru ammazzati.

Clientella lu spitali, u Populu estratti la cantine sottu i loca chì hà da casa u hostages, oltri a stazione ossigenu.

In ordine per impedisce tutte e prove di ncùantru, i militanti pigliatu sei omi da mezu à quelli chì si tenerà a putenza, è missi in scena una firing squad manifestazione in lu cortile di spazii medicale.

attaccu di militanti in Budyonnovsk: la situazioni in u sera 15 di giugnu, 1995

Cum'è un risultatu di azzione di Gang l'Basayev in la cità fu acqua ruttu e di gas, hà cessatu di upirari liberta, li strati eranu rapidamenti, suspesi a so industria u travagliu è food, italiana, scagni amministrativi è Herrenfriseure.

U corpu duru hannu enfance è adulta maladi di u spitali. Iddi foru ncapaci di furniscia la cura medicale nicissariu. U risultatu hè arregistrata ancu uni pochi di casi di morti è nascita di a fimmini chi sunnu a ddu tempu a lu spitali, i zitelli morti.

Dumanni fatti da Guglieri Basayev

As digià citatu, l 'attu di tirrurismu in Budyonnovsk appi a mintiri li prissioni supra l' auturitati fidirali di a Russia. U principale dumanni fatti da Basayev, hè u cessation di difesa in Chechnya e cumincianu a s'arricorda cun Dudayev. Piuttostu, si crideva chi fendu u bè u travagliu di u pòpulu, ma nenti avissi scigghiutu li metudi è ùn pò esse ghjustificata.

Dapoi i membri di a stampa ùn ghjunghja à u tempu stabilitu, u Populu, comu era prima, tombu unu di i hostages, è uni pochi ore dopu più di cincu.

By ore 20 in u 15 di ghjugnu à u spitali sempre purtatu ghjovanu. Doppu la cunfirenza stampa, Guglieri Basayev li tutti sorti.

Events 16 di ghjugnu,

Prupòsitu di lu 16 ore tempu Moscow u radiu era spustatu à l 'affirmazioni di u Primu Ministru Viktor Chernomyrdin, sutta cui garantìu un immediata d-di focu in u Republic ceceno. U listessu ghjornu, si misi a Grozny imbasciata accuminzau parra u pattighjà a pace, comu nicissarii da Basayev.

17u Sturm di ghjugnu

Puru dipoi u evenimenti discritta hè accadutu più di 20 anni, sempre ùn subside altrimente circa u gradu di u fattu d 'ùn solu à quelli chì cuncernanu l' attu di tirrurismu in Budyonnovsk, ma l 'auturitati Russian e li rapprisintanti di agenze di lege vutatu, ca purtava lu ncàricu di libbirari lu hostages. In particulare, si hè pinsatu chì parechji di i vittimi pussutu sò state scanzatu se micca per un tentativu di stende a aa lu spitali costruzzioni unità particulare di u Service Sistemi di Federal è u Ministeru di a Santander principiu di a matina in u 17 di ghjugnu.

Comu nu risurtatu di l 'attaccu murìu lu cumannanti taskforce di l' "Alpha" Major V. Soloviev. A sola cosa chì hè statu truvatu - la libbirtati di la hostages, chì si tiniani à un Corsu traumatisimi rilativamenti twin prutetti e dipartimentu neurological.

Esse sicuru di smachjera rivuluziunari da a lu spitali ùn viaghji quessa, i capi Battagghia mandatu negotiators Basayev, tra li quali Anatoly Kashpirovskiy intrutu.

Trattativi di ghjugnu 18

attaccu di militanti in Budyonnovsk (1995) intrutu in u so ultima tappa doppu la matina, principiu incù Basayev pirsuna cried Viktor Chernomyrdin. Iddu fici cuncissioni nant'à tutti i punti, tantu da meziornu u Populu isciutu u primu gruppu di hostages.

At 19:00 Basayev dumandonu à aghjustà à a custruzzioni di l 'uspitali sei autubussi, chi iddu, assemi cu lu so' omini sottu Cover di hostages s'indirizza à vultà à Chechnya.

ghjugnu di u 19-20

At 5:15 AM Basayev esigenza hè stata purtata à cumpienda. Luntanu da i trè autubussi "Ikarus", à u bastimentu induve u Populu è hostages, scacciò i frigorifero cun pastu. Quattru ore dopu negotiators Basayev prisenta una lista di ghjovanu chì èranu ammitati di l 'cunfirenza stampa. U gruppu, cumpunuta di li rapprisintanti di la stampa, reporters intrutu CBB è l 'BBC, "notizie le Monde TV", Lieu, NTV, "Rossiyskaya Gazeta" e la rivista "Der Spiegel".

At 11:30 Basayev uffertu sti ghjovanu à viaghja li durante u so ritornu à Chechnya nant'à una basi vuluntaria. Iddi accordu di vinti pirsuni. Iddi èranu intro da trè deputati di a Russia è un numeru di rapprisintanti di amministrazioni lucali e riggiunali. In più, Populu assittata a lu autobus 123 hostages maschili. At 17:00 l 'navali guidatu da Basayev a lassari lu tirritoriu di Budennovsk.

20 di ghjugnu, hè arrivatu lu tirritoriu di Chechnya. U Populu tinutu a so parolla è publicava tutti hostages. Allora scumparì, spartuti in parechji gruppi.

Poi lu vinni canusciutu chi lu autubussi disposti da u Populu, stati estratti piombu radiu-cuntrullata. Hè statu pensa à i purtemu in azzione s'è i militanti isciutu u hostages nant'à a so manera di Chechnya.

attaccu di militanti in Budyonnovsk: zoè

A tragedia chì hè accadutu 14-19 di ghjugnu 1995 scunvurgiuta Russia. 22 di ghjugnu di u statu dichjaratu un ghjornu di dolu per i vittimi, i so numeri a ddu tempu era sempre à clarify.

L'attaccu di militanti fu la causa di i dimissioni di dirittori Primu Ministru, Ministru di nazziunalità N. Yegorov, la testa di lu FSB Stepashin, capu di u Ministeru di Specialista interna V. Erin è u guvernatore di a Stavropol Territory Kuznetsova.

Sicondu à parechji fonte, l 'attaccu di militanti in Budyonnovsk (cortu Crunulogìa presentati, sopra) sustinniru a vita di trà 129 è 147 civili, di trè Combat diciottu policemen, cinque bastone spitali. 415 persone sò ferti. Suffrutu (vìnniru abbruciati e dati), 198 veìculi, u Populu brusgiatu a Casa di a creatività di i zitelli, assai di danni fu causata di i palazzi di u fruttu di a cità, dipartimentu di polizia, l 'amministrazzioni a cità. Hè statu dinù guastatu 107 varri sviluppi ghjenti. I danni tutali in termini di soldi supirau 95 miliardi rubles non-denominated.

Dopu à sti fatti u Russian State Duma aduttatu una lege nantu à a lotta contr'à u terrurismu. Sicondu à u ducumentu, a priscinniri di l 'casi di u puteri lucali è fidirali, oltri ca comu tutti l' àutri corpi publicu à scuntrà i bisogni di banditi interdetta. À u listessu tempu ferma un manifestu cuntruversu chi, si la liggi era passatu prima, si hè pussibule à francà un delittu tali tirribili com'è un attu di militanti in Budennovsk. Quandu ci era un tenienu-ricuparà a lu Dubrovka, i urganizatori sò avvisti chì a scappari vivu, ch'elli ùn vi farimi onuri. Ma, issu ùn li firmavanu.

Avà chì vo cunnisciti 'annu l' attaccu mannu in Budennovsk e chi facevanu lu. Unu pò spergu solu chi sta vi mai nenti di novu, è cambiamenti in a vita pulitica, publica è suciale di l'umanità si ferà nant'à u fundamentu di a so evoluzione, è micca a causa di Ice pulitichi è assassiniu di massa di ogni civili di nucenza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.