News è societàPulitica

Sergei Stepashin - stòricu militari e shtatista

Sergei Stepashin (born 2 di marzu, 1952) - statu e pulitiche figura di la Russia, chi in 90 anni, ha tenuto pusizzioni senior in lu guvernu Russian è Copernic hè stata assai decisioni momentous di u paese chì turbulente dicenniu.

urighjini

So induve hè natu franc Stepashin? Biography messe u so locu maravigghiusu in i cità di Port Arthur, in stu brevi piriudu di tempu quandu, doppu la fini di la Secunna guerra munniali, lu portu nantu à a costa di u mari di Yellow fù duminata da i Navy suvièticu. Quì, in a famiglia di u cinturione navali nati franc Stepashin. About i so zitellina è ghjuventù mancanu i infurmazioni - si nant'à sta occasioni mai si sparse è linii secca Imperia, di parechji aperta dopu à la data di nascita tanti sauti à studià in una scola militare. Datu chì u Port Atrur in lu 1955 fù infini datu à u Chinese, si pò esse capitu chì a famiglia di Stepashin fu custrittu a passari di un altru locu di residenza in u novu locu di a vita di u so babbu. Più prubabile, era unu di i porti di navali nant'à u mari Balticu, perchè dopu à a scola, Sergei si n'andò à a scola militare in Léningrad.

furmazzioni

So, Sergey Stepashin, hà sceltu una carriera militari female pulitica, quandu Ghjesù intrì in la alba e truppe interna polituchilische di l 'Unioni Suvietica. Doppu essiri lauriatu in u 1973, ch'ellu era quellu chì duranti la guerra civili e Secunna Guerra Munniali stati chjamati cummissari, è di ottu anni, si facenu in u Ministeru di Specialista interna forze speciali, apparentemente in pusizioni di istruttura pulitica di vari banni. In 1980, Sergei Stepashin, torna à i so paesi School Léningrad è insignava à culà, in u listessu tempu a studiari l 'Military-Political Academy. VI Lenin, unni finisci in u 1981. Stu hè seguita da una ruttura dui-annata da i furmazzioni, è po in 1993-96. - lu studiu in studii studiu politakademii. U risultatu di era tesa di u maestru nantu a storia di u cumandu partitu di u focu, in u Léningrad assediata duranti la Secunna Guerra Munniali.

Figurati chi nemeryanoe campu di l 'azzioni hè di i sturiani militari, istruttura pulitichi cum'è Stepashin! Dopu à tuttu, fora di firefighters partitu, in infatti, cundottu, è tutte e autri arii di a vita nantu à u paese, è in tutti i tempi di a so storia: i travagliadori di pruduzzioni e li maistri, medichi e signalmen, militare è i studienti, ecc Ùn ci hè micca dubbitu chì i heroism di Léningrad piriudu di focu Bloccu bisognu .. degne ricerchi storichi, ma lu partitu di dittatura ... Perciò, a Stepashin hè in una parte dura di u so direzzione vita sceltu, guasi avutu un particulare scelta. Hà fattu ciò chì hè necessariu.

Carriera in u periodu Soviet

Anna di u 1990, Sergei Stepashin insignatu in u so ceppu polituchilische Léningrad, spuntà in 1987, à u diputatu capu di u dipartimentu di a storia di u CPSU. L'urtimi anni di l 'Unioni Suviètica, sò vinciu numerosi cunflitti internaziunali. guardii MIA Esperienza, cumpresi Stepashin sò purtati à u travagliu in issi "lochi caldi", tra li quali eranu Baku (cunflittu trà Azerbaijanis è i Baku Armenian) valle Ferdi Kübler (cunflittu trà Uzbeks è Kirghizes), NK (u cunflittu trà Azerbaijanis è Karabakh Armenian ), Abhaziya (cunflittu trà Abkhazians di lingua e). Ricapitulerà l 'espirienza accumulate di sti situazzioni, Sergei Stepashin participò à u sviluppu di sta spiciali degne di e truppe internu.

In u 1990 fù elettu à u Cungressu di Deputies People l', è à u Cungressu stissa intrutu in u RSFSR Supreme Soviet, induve trè anni guidatu u cumitatu di difesa è di sicurità.

Forti cuntrari a creazione di u Cumitatu Emergency in August 1991, appujava Boris Eltsin in i so opposizioni a lu corpu.

Carriera in u New Russia

In fini di lu 1991, Sergei Stepashin, fu mannatu a St. Petersburg à u novu postu a Testa Mora di Department, consolidates ATC prima e KGB, è tandu diventa capu di u dipartimentu regiunale di u Ministeru di Sistemi. Hà fattu assai per scambià u KGB in i servizii di sicurità Russian. In 1992, si nni turnaru di u travagliu in u RSFSR Supreme Soviet comu mprinnituri di u Cumitatu difesa è di sicurezza.

Duranti lu cunflittu in lu autunnu dô 1993, trà Borisom Eltsinym è i RSFSR Supreme Soviet iddu scigghìu lu prisidenti. Pocu dopu, Ghjesù guidatu u counterintelligence Russian. In stu putere, Carlu participò à a prima guerra, ceceno in 1994-95. (From aprile 1995 comu lu capu di lu FSB). Doppu la crisi tenienu sanguinosa in Budyonnovsk in l 'istati di lu 1995 fu accittata da i so articulu.

E poi seguita da una nova quattru-annata acchianari a tupizzola di l'autorità francese. First Stepashin ritornu à l 'apparatu cuvernu comu capu di u so dipartimentu è divintò un membru di parechji Parisi guvernu. dunque, in u 1997, fù numinatu cum'è a cumannari lu Ministeru di Justice Russian. Quandu lu guvernu guidatu da Primu kamikaze Kiriyenko, cci detti lu Ministeru di Specialista interna. Iddu mantinutu u so articulu ministeriale è durante u primu ministru Evgeniya Primakova, ma hè ancu diventatu u primu vice-campiunatu. Boris Eltsin, apparentimenti avìa cridutu chì a so succissuri serà appuntu Sergei Stepashin. Photo fattu in lu piriudu hè scritta sottu.

carrèra punta è a perdita di un casu à divintà u capu di u paese

Dopu à licinziamentu di Primakov in maghju di u 1999, Primu Ministru di u guvernu Russian cun Sergei Stepashin. Ingarà issa, però, si tinia un cortu tempu, ghjustu nanzu u principiu di austu di lu stissu annu, quandu ellu fù sustituitu da Putin. È infatti, perchè micca? Dopu tuttu, Putin e Stepashin listessu età, tantu chi lu 'argumenti di u "Russians piace un ghjovanu chì guverna issu" è ùn tinia. Stepashin hè di sicuru avianu assai di più spirienza in attivitati pulìtichi è publicu à u tempu di u so appuntamentu, cà Putin. À u listessu tempu ch'ellu c'era à l 'urighjini di i servizii spiciali Russian, iddu era lu primu diriggenti di lu FSB. Eltsin chiaramenti lu so 'altri cum'è i so succissuri.

Tutti i dicisioni di qualchi "Basayev" Dagestan August 1, 1999. Daretu à Stepashin statu digià de I scunfitta fattu in a prima campagna di ceceno, una rassegnazione misu doppu Budennovsk. Forsi si sintia qualchì incertezza di l 'aggressiveness di guerilla ceceno. È à u mumentu cruciale, Colonel-General Stepashin cunfusu. At una riunioni di u guvernu à u primu ghjornu di austu di lu stissu annu, disse una frasa chì una volta tagliata per ellu l 'uccasioni di a guidà e cumannari, Russia, e ste parolle eranu "pudemu perde Dagestan". Parechje intesu pirsuna so parolle nant'à TV. Eltsin capitu chì Stepashin bisognu di canciari, è subitu, appena ch'ellu era solu è pussutu cuntu, lu primu ministru è distinatu a so succissuri (è annunziatu lu Avatar!) Vladimir Putin. So altu hè u ragione à u mumentu - la sincerità di u statu francese.

Dopu à a so ritirata franc Stepashin da u 2000 à u 2013 Russian puteva sirvuta comu lu capu di la Audit Càmera Russian.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.