Food e bevandeRicette

In Armenia, ùn sapete cumu a còciri la zucca, in u fornu

À spessu, u Hostess riflissioni nantu cumu a còciri una zucca? In un fornu à sfatica una zucca, - chistu è lu modu sèmplice, è più arricchimentu di a preparazione di sta verdura.

Hapama - zucca courgette Armenian

Hapama - un piattu assai pupulari in cucina, armena, ca nun solu persunali granni, ma prupone dinù assai attrattiva. Stu zucca, industriale in u fornu sana è ripieni cun risu e fruttu dolce.

Altura zucca (circa 1.5 chilò) deve esse lavau bè è attente tagghiò la cima, ma tantu chì hè facile à caccià la simenza è l 'internu di l' zucca. Sguassate puru u cuntenutu sanu sanu di u zucca cù una cucchiara avanti. Cum'è un risultatu, voi pimmu arrivare stu beddu "cunillu" - un matinu-murato è incù un ochju. Stu "pignata" Castagne, è noi vi priparà u famosu hapamu.

Cosa vi tuccherà à sempre per u nostru toppings ripieni zucca?

  • risu Fate bollita (maltu bisognu di circa 100 g)
  • Burro (terza Track)
  • Passula, lavau in acqua (50 g)
  • Alycha pitted o prugna secca (70 g)
  • Mele, taglio di ghiaccio (2-3 pcs.)
  • cannella terra, vi dugnu 'na spiciali gustu orientali di u piattu, oltri hè in armunia cù u gustu di mele, (à tastà)
  • Sugar - una coppia di tablespoons
  • Salt (locu di gustu)

Tutti l 'Sbuchjate e cipolle, francu u burru, esiste riuniti, mix bè è principianu à zucche cavità. Cumpleti a carne, zucca, forti, po tagghiò la Cover cima.

How to cook a zucca, à u fornu? Mette in una broiler calda nant'à un linzolu cucina o in una forma, greased. Vuluntà hapamy vi darà quandu, dopu un ora è mezu, fà un scuppiari a lu culmu di la cucuzza - zucca s'edda hè aghjà sottu u so peddi hè chjara, da quì hapama pronti. In cunclusioni, à dà Terra finitu zucca drench si cu burru fusi.

zucca, casgiu

Sta ricetta vi appellu à quelli chì ùn sò assà di i zucca iddu stissu, ma li dessi a so comu un pruduttu assai interessante. Hostess chì priparavanu stu piattu, surpris cù ciò chì panza si manciava 'omini.

Chì l'abbicinàrisi â. Avemu fari un saccu di zucca, tagghiò la cima, è sceglie la simenza cù una cucchiara. Zucca hè megliu à piglià un picculu circa 2 chilò, ma dolce.

In u cavité favurèvuli, postu i seguenti prudutti:

  1. Cascaval - coarsely nanticchia (tippu dura senza un ciauru pronunzianu o di Gruyère inzuccarati). Si deve esse circa 500 cunzunantali (casgiu deve occupari solu un terzu di u vulume di a zucca cavità). U casgiu, postu lu funnu di la zucca.
  2. Crema. Per quelli chì amuri pastu fatter, megliu à piglià una crema, 30%, ma deve esse fina è 10%, è ancu i funziunalità di un mischiu di crema e di latti. Cumpleti casgiu crema (circa litre).
  3. Spices. Salt, pèveru, è aghjunghje spezii di gustu. Very sapuriti cun Tabasco, o arba barona.

Fillings deve esse abbastanza à stà senza-voce chjara di u vulume dintra la cavità, o duranti cucina cuntinutu pò acchianari fora.

À ottene u struttura, a prufundezza di u cuntenutu internu, hè assai impurtante cumu a còciri zucca - in u fornu è deve esse dui ore.

U piattu gira fora tantu sapuriti, è assai bedda. Sentite si duvia esse in stich spechju, scooping pulpa arumatichi cun casgiu è salsa, crema.

Favolosa, dessert - zucca cù u meli

Un altru modu comu a còciri la zucca, in u fornu - à fà un tipu di pulpa zucca cunfitti. Ci ponu esse tenute sempre cum'è un dessert, siparata o usu com'è una ripieno di Pane e frittelle, dolci.

Buccia è seme la mina zucca. Tagliate a carne in grande di ghiaccio. Formanu di cucina liberally lubricate oliu (ponu esse cremoso). At cubi di zucca, di meli (environ 3 tablespoons), cannella, è, buccia râpé messi cù pulpa da unu aranciu. In generali, cuire zucca fornu circa una meza ora.

Honey Baked zucca hè assai bè assuciata cu crema, farina, smantana, noci è rocks di amandule. Sentite kremanki zucca drizzled cun crema, o in u spetu.

Sapennu comu a còciri la zucca, in u fornu, pudete puru creà a vostra propria versioni di i ricetti, sèmplice è piatti sana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.