DrittuMigrazzioni

Immigrant - na pirsuna ca migrates da unu o di un altru tirritoriu

Immigrant - na pirsuna ca migrates da quelli, o altri lochi cù u cambiamentu di residenza permanente di un longu tempu, o luntana. a parolla "immigrant» (migrantis) da latinu significa "immigrant omu" (o di gruppu di pirsuni). Migrati chiamari genti chi hannu cambiatu u so locu di residenza, o di chiddi chi pena rigulari la migrazione. Per esempiu, un citadinu và à travaglià in un altru a cità.

tippi migrazione

Immigrant - un cuncettu chi pò èssiri nterpritata in una manera differente. In termini di Genuva, una emigranti hè qualchissia chì avvinghji tornanu à altre cità, o lochi per mutivi culturali los, turisimu, o. O hè la genti ca sempri ogni jornu (ogni settimana) u muvimentu ganciu trà cità. O di diversi stonde (più di un mese) muvimentu à un altru a cità nantu una basa pirmanenti o pruvisoriu. Sè vo analyse stu cuncettu in lu senzu strittu, la immigrant - un emigranti in un altru locu.

As digià nutari, a migrazione implica di sòlitu un cambià di residenza. In stu sensu si pò esse pruvisoriu o irretrievable. Chì hè, si movi ponu esse sia campanu o per un longu, ma limitata piriudu di tempu. In più, a migrazione pussutu esse Link è interna. External - hè migrazzioni / migrazzioni u strangeru. Chjamatu u muvimentu internu di a pupulazioni da u mondu di a migrazione urbanu o dimarchja-riggiunali.

Upirara regule isciuta

Quandu, lassannu lu paesi, chì hè, l 'ex locu di residenza, un emigranti deve ritirava da u insulated è iscrizzione à ghjunghja à u novu locu di residenza in l' ufficiu passaportu. Di a partenza hè necessaria à cumpona un fogghiu di a partenza, u arrivu - ghjunta. Sicondu à issi listi, statistiche agenzie tena cartulari di dati di campagna in a struttura è taglia di ciumara migrazione.

Migranti in Russia

Russia occupa un postu, mener, in u mondu di l 'accuglienza di migrati da parechji paesi. Tanti migranti vene da i paesi di l 'ex Unioni Suviètica, e aumenta lu numeru di li rapprisintanti di i paesi asiatica, i paesi CIS. Sè noi guardà u scopu di u scopu di pricisamenti, putemu diri ca un immigrant - una persona chì hè a cunuscenza di stessa u sughjettu di cumpurtamentu olistichi di u novu locu di residenza è hà un sensu di u gruppu sulidarità.

Maiò parti di l 'migrati ùn sò micca arregistrati in u locu di residenza, chì hè, ch'elli sò in Russia illegally. migranti illegale - pirsuni ca hannu illegally intrutu in u territoriu di u paese, in ratio di l 'ordine esistenti. illegals sò dinù persone stateless è quelli chì entre in i ducumenti stabiliti. O quelli chì trapassa lu piriudu permette di sughjornu in u paese.

sughjornu illegale

Sutta lu sughjornu illegale hè micca capitu fattu fora bè, secondu a prucedura oghji in la Russia, la prisenza di u so tarritoriu di i citadini straneri e persone senza citadinanza. U Populu ùn conta s'ellu ligarmenti, o ùn si intria in u paese. Illegally intria sunnu chiddi pirsuni chi hannu viulati i reguli di ingressu à la Russia, custrutta da u ligislazzioni realità.

In categuria di "illegally passate" cumprendi ancu i furesteri da u mari Balticu States, CIS è citadini non-CIS, ancu s'è u viaghju cunfini statu rializatu in una manera permessu. Tramindui categorie (lentà illegally e passate più) suvrapponnu autra sulu n parti, comu la sfilata illegally dopu à i citadini pò inégalité u so sughjornu in lu tarritoriu di la Russia, per lascià, o deported. Ma i citadini illegally residing in lu paese, è cumprendi quelli chì intria ligarmenti, ma dopu persu u so statutu legale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.