RilazzioniU matrimoniu

Pruverbi da a so minnana. 1st paràbula perchè u nostru raportu cù tempu hè escia peggiu? 2nd paràbula: I tantu per ellu di fà, è ch'ellu ùn billezza. Cosa ùn si vulete?

U paràbula di u prima.

Assisi: - nanna, dimmi perchè i nostri li rilazzioni sò tantu bona a lu principiu, più di tempu, escia peggiu è peggiu? Dopu tuttu, avemu 'amuri d' iddi.

Grandma: - Assisi, dimmi s'è tù ùn pulizziari la casa, tandu ciò chì ne sarà?

Assisi: - accumulate Terre, tuttu vi trovani partutu ...

Grandma: - È s'è vo ùn coglia pistari u carrughju?

Assisi - tuttu una sarà débris, Terre, è più di tempu, ci sarà difficiule à passà.

Grandma: - Chì hè come noi kopim Terre drentu. U nostru raportu cù l 'altra persona - hè una strada di-viaghju. È di qualchi raggiuni, avemu à spessu ùn pensa chì sta strada, deve esse sottucartulari, pulita. Avemu Hoard rancuri, zerga, fattu, in zerga e àutri sintimenti negativu, è cusì intrusion su la strata, chi si digià ùn pò arrivare senza amuri, senza gioia, nunda. Ricordati, bisfigliola, di caru li rilazzioni, troppu, ci vole seguità a causa di lu, puri è ordine à stallà.

E quantu littered u vostru raporta manera? Cosa sò i blockages di rancuri, zerga, zerga, accusa accumulate casca? Erisera di u spaziu, u so pigliarè micca. Si fanu fora di rancuri è zerga. I sapè ùn hè facile. Ma s'è vo vulete, tutte e tu po 'fari. Ci sò parechje e tecniche voi publicava rancuri e pirdunu. E pulizziari la strata di li rilazzioni micca solu cù u so stimata unu, ma dinò cù i so parenti, cù i so figlioli, è altri populi vo 'amuri.

Paràbula di Dui: I fari tantu, è ch'ellu ùn mi ùn billezza di it. Cosa ùn si vulete?

Assisi: - nanna, avemu messe à risponde incù un guy, e vogghiu pi fariti ellu, I pruvà to anticipate tutte e so brame, à aghjustà à ellu, fà comu li piaci à ellu cun mè hè bè è còmuda. Ma ellu, per qualchì mutivu, di più, è più luntanu da mè. Picchì? Cosa ùn si vulete?

Grandma: - Assisi, diri, quandu vi taliarlu l 'acelli, o ogni animali, unu di li tira appressu à qualchissia? Chì a natura hè datu di più culori, cuda puddicinu, pinni altura? A fimmina, o un masciu?

Assisi: - Males sò più vivaci.

Grandma: - U Patrunu dritta. Ghjè cum'è una cura culomba fluffed è ghjambi fora u so pettu, marchjendu in fronte di una culomba, o cum'è un Scene mustrà Murat so coda nanzu u peahen. So un omu chì hà a "å" è chì "sceglie"? Males mostra una femmina, ciò ch'elli beddu, chi iddi sunnu li megghiu.

E donne, in particulare in i primi fasi di u rapportu, à spessu crede chì si avissi "unfold", "santa", comu un omu, chì cum'è tactics li permetterà à esse interessatu è a tene un omu, iddu si misi a un risu est Squarzafici cura è cun primura, comu 'na musca a un rasoliu è digià partutu ùn vi vulete di lascià.

È quì si trova in Agincourt per elli un bellu colpu. U fattu chì vo ùn dà à i nizziu di l 'omu a mostra a so natura, masculinu, a chiamari stessu com'è un omu chì, à esse in gradu di dissolve cum'è un Scene in fronte, di voi un la cuda lippia è mustrà Murat. È per quessa chì si fà chì s'è vo digià sò tutti di li sò fattu è a dicisioni chì era bè è ch'ellu ci vole.

Allora vi vulete un omu à fà vi rigali, ci damu a attentions, ùn piglià qualcosa di accurdata. E pinsari, è per ciò chì ragiuni iddu avissi a fari lu, se tu sulu ci spugliata di u bisognu di purtà un voi 'sti segni di primura, è tuttu falava à fà lu in se. Tu vai a iddu tutti li fece u so capacità è vuluntà di addivintari un picciottu comu un 'omu, si livò a so più impurtante, ciò chì hè messa in ellu da a natura.

È ancora, chi ci si assai facili, di solitu a picca apprizzata. Sfurtunatamente, stu duminiu ùn hè statu annullati. È s'è in u "cunquista" di voi, a vostra primura, è amore un omu mai numinau ogni sforzu, allura tu ti trova cum'è à pocu, in a cumpetizione di tutti i vostri Guardava.

Stu errore hè assai periculosa in particulare in u principiu di un raportu è pò solu croce fora tutti i vostri sforzi pè tumbà tutti i vostri sforzi. È stu sbagghiu e donne fari cu regularity enviable e casu alluntanatu 'omu da ellu stessu vicinu à u 100%.

Attenti! I micca l'dicendu chì ùn hè necessaria à piglià cura di l 'omu. Ci vole, di sicuru, ma tuttu deve esse in modération è, sopra tuttu, presa in contu i so intaressi, i so brami. Dà un omu mustrà u so natura, masculinu, inherent in a so natura.

Pudete dì chì u vostru una scelta hè micca com'è enti. Allora pensu, perchè ùn vi sceglie un tali omu ellu stessu? È quale hè "nta" ellu chì essenza?

Ùn vi scurdate di amuri e apprizzamentu te, caru a donna. Tandu l 'omi vi scopre tù.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.