Arte e spettacoliArte visuale

Makarova Natalya, bailarina: biografia, criativitati, uttinuti, la vita parsunali

bailarina Excellent Natalia Makarova, quale biografia hà acquistatu vari liggenni ha lassatu u so Marque in u mondu di Schicchi cuntimpuraniu. U so percorsu - un chjassu di a forza, è a creatività, ella cuntinueghja à u travagliu, è u fruttu di u so ispirazioni cuntinuà a incanta migghiara di pirsuni.

ziteddu

In Léningrad, 21 di nuvèmmiru, 1940 ragazza Baby Natalia Makarova, bailarina, quale a famiglia hè senza trattendu di u ballu era. Inoltre, a mo mamma hà una strana negativu di u attrice mistieru Ballet, idda paria cum'è un Frivolous è unreliable. Ci vulia à vede a so figliola un dutturi o un ncigneri. Babbu di u ragazza francese - l 'architettu mortu in guerra, è a so mamma, a figliola di crisciri unu, vulia à dà u zitellu un bon iniziu in a vita. Natalia hè una bona studiente in scola, è hà avutu tutti i avaremu à avè un mistieru stadda. Ma la ragazza à u listessu tempu hà una fortezza qualità fisiche: sòffice, rimore, plasticu. Da a zitiddina ch'ella hè forti in ginnastica, e autobus stati surpris so pussibulità, circa Natalia dissi ca idda paria ùn osse, è stata cunsigliata à baddà. Oltri a chistu, chi Natalie amatu u occidental cum'è un zitellu, è avia hat u web di ballu di u Opera è Teatro Ballet. Kirov.

amparera

Young Makarova Natalya, un bailarina da Diu, si n'andò à l 'attellu choreographic di u Palace Léningrad di piunieri, unni arristò subitu fora da a ghjente di i studienti. U so dati maravigghiusu ùn sò andatu impii, è i prufessori i so cunsigli à andà à u testi qualifying in i scola, occidental Vaganova. Quist'annu in u School Ballet fatti classi spirimintali, chi pigghia i zitelli da 12-13 anni, in cuntrastu à u solitu accuglienza di 9 anni. Cusì, Makarova avutu à andà à u prugrammu, pruggittatu di 9 anni, ghjustu 6 Ma idda ha coped successu cù stu compitu. U so maestru hè Elena Vasilevna Shiripina - un studiente di A. Vaganova è fidu guardianu di u so metudu di ballarini furmazione. Digià in l 'anni di lu studiu ghjovani ballerino attrattu attinzioni micca solu i prufessori, ma dinù Directors. I so dati talentu forti e heralded ancianos impurtante bailarina. Ancu in scola, ch'ella maestrata u repertoriu classicu, com'è u ballu Mouvement in "Swan Lake." Ci hà avutu a pussibilità di u travagliu cù i maiò choreographer, chì pruibite u travagliu in u USSR, Kasyan Goleizovsky, è truvà associ cum'è-minded - Nikita Dolgushina.

bailarina carriera Soviet

Subitu dopu à Makarova Natalya School - bailarina unu di i migliori cìnema in u mondu sanu, ch'ella cunnosce à i so cumpagni di i Kirov Opera è Teatro Ballet, è di quattru anni dopu, ci hè u bailarina di u teatru. At prima ch'ella travaglia in u course De occidental, ma cun high-fini tecnulugia abbastanza prestu a cultura à u primu postu. A stu tempu, i grandi pruduzzioni in u teatru purtatu K. Sergeyev, si a unu tempu hè un attore dancer, ma comu un diriggenti ch'ellu era assai Bourg. Ghjesù ùn pudia aduprà la piena e putinziali romantica Natalia Makarova, idda a stentu maestrata u rollu di Odette-Odile in "Swan Lake."

A grande successu di u so statu u scontru cù u choreographer Leonid Yakobson, un nonconformist chì Annunci una ghjovana ballerino è invitatu à ghjucà "Choreographic miniature". Si pò vede u caratteru di un bailarina, u so gustu per u rolli drammatica è liricu, è sta a so permessu arrivare pocu u vostru ballu n'oggettu. Più di 11 anni di u travagliu in u teatru Makarova Natalya, bailarina-di classi, idda lumi u web ballu classicu: "Swan Lake", "Giselle", "Musica Beauté", "Les Sylphides", "The fontaine Bakhchisarai", "Romeo and Juliet", "Cendrillon ". hà avutu dinù a furtuna di fà parti a pruduzzioni novi Jacobson "Bug", "Obama di Amuri" e "nu". Hè necessaria a participari a lu tiatru di Chjami Sergeyev: "distante Planet", "Musica Beauté", "Lake Swan".

In lu tardu 60-IES di Makarova Natalya, numaru 1 ballerino di u Tiatru Kirov, si ferti è i medichi cunsigliemu idda firmavanu carriera. Ma idda mustrò assai di curaggiu e vuluntà lu putiri e riturnò a la scena.

By 1970 Makarov addivintò unconditional bailarina di u Tiatru Kirov, idda ha furriau pi extensively tutta a casa di campagna, libbirati oltremare si c'havi. A stu tempu in u teatru ùn ci era un 'atmusfera pisanti: centu, cuncorsu, cumannu di tèrmini, capi partitu li prissioni supra ballarini è choreographers, u prezzu di a libertà - tuttu è impedisce la ascesa di la stidda di l'alti. A grande numaru di palchi luminosu è intarissanti ùn passà la forza, per esempiu, u scrupoloso ùn vede "Romeo and Julia" Igor Chernyshov, ballets Jacobson "Wedding Jewish" è "Lavoine." culturali Foreign stati videndu cum'è liccione, filicità, s'è à u tempu i ballarini sò seguita arechja da li rapprisintanti di i servizii di sicurità, pruvaru a atturi nun ntirfiriri ccu sapete, cullezzione u strangeru. So, Makarov arechja custudia da i riunioni cu Rudolfom Nurievym, scappò u strangeru.

Makarova circava di self-avveda si, idda ùn vulianu a caminari u chjassu di colpi, rivultati contr'à u sistemu di Tiatru è u so talentu, artisticu, briugnusu micca pienu i canonichi di u teatru po suvièticu. Ballerina sognu grande, è tuttu stu hà furmatu u mutivazioni internu di u so avvene attu inaspettata.

A santu, in la scura

In u 1970, nantu à una visita di u Tiatru Kirov in London Natalia piglia una decisione mpruvisa - hà dumandatu asiliu puliticu in Britain e tagghia a so strada in casa. A so famiglia lassatu l 'Unioni Suviètica, fù sottumissi à la prissioni siveri, l' auturitati vulia à vultà scappatu. Ma Makarov pussutu tutti addritta è in un cortu tempu trovu una manera di purtà un sustegnu finanziariu à u parentatu.

carrèra ballerino in l 'ovest

Natalia Makarova, un bailarina quale altitudine hè 163 cm, hè in gradu di fà una carriera maestosu, specialmenti quandu vi cunsidarendu chì à u tempu di migrazzioni hè digià statu 28 anni. Idda fu capaci à esse cumplettamente avvisti in u teatru, ricevutu a libertà disigiada. Dopu à Sfrancassi, idda si trasfirìu a New York, unni accuminciau a so apertura à Olimpu di occidental munnu. Idda fu capaci à outperform u web ballu classicu, oltri a pigghiari parti a pruduzzioni muderni di u choreographers più suprana. Per parechji anni, ùn era un bailarina di u Tiatru Ballet American, travagghiau cu lu Ballet, reale, e cullabburau macari cu lu troupes de Paris, Hamburg, Marseilles, Swedish, Canadian, è molti altri cìnema. Idda travagghiau cu lu cchiù granni choreographers di u 20u seculu: Balanchine, Lifar, Chernyshov, Petit, Béjart, Ashton, Normayerom chì ùn hè di u so palchi.

In più, ùn hè più cum'è un attrice drammatica, ghjucatu à a cummedia "su canadese pointe" su Broadway e vinciu parechji volti rinumatu per sta funzione, oltri a la cummedia "cumpagnu" by J. Duvall è direttu da R. Viktyuk "Dui di i dònnula." si Whois dinù versioni faccia di foli fata per i zitelli in lingue Russian è inglese.

In u 1989, Makarov statu invitatu a Russia, unni desi nu brillanti prò di u stadiu teatru nativu, è dapoi tandu hà collaborates sempri cù i tacchi Russian.

Choreographer Makarova Natalia Romanova

In 1974, Natalia Makarova esordiu cum'è un choreographer, ch'ella mette fora in scena Teatro Ballet American "La Gris". Successivamenti, lassannu una carriera ballerino Natalia Makarova addivintò lu diritturi, idda successu nzinu a oi face gata tuttu u mondu. U più suprattuttu òpiri di u so pruduzzione azzaru of "Lake Swan", "Musica Beauté", "La Gris", "Giselle", "pettiskirt".

Top palchi

U ballu di Natali Makarovoy una grossa quantità di pruduzzioni suprattuttu, hè quasi u web ballu classicu in differente correlate: "Lake Swan", "Giselle", "Musica Beauté", "Don Chisciotte", "слушают:", "Don Pasquale", "Cendrillon ". Oltri un tempurale numeru di pruduzzioni mudernu, "Onegin" by J. Cranko, "fenomenu" è "Và in u Paese" by F. Ashton, "Carmen" è "Proust, o disruptions di u core" by R. Petit, "Miraculi" D. Normayera e àutri .

gran associ

Natale Makarovoy furtuna cù i partenarii, ancu à u Teatru Kirov idda balli cù parechje stelle: N. Dolgushin, K. Sergeyev, M. Baryshnikov. Ma dopu à muvimenti di u West incù u so à svigliatu un coppiu di parechji di i più grandi ballarini. A so prima ghjocu à l 'ovest hà pena assemi Rudolfom Nurievym. Era cù u so ballu dopu, lassannu lu USSR, Mikhail Baryshnikov è Alexander Godunov. Ancu à mezu à i so partenarii era tali stiddi comu Ivan Nachev, Entoni Dauell, Erik Bruhn, Derek Din, Dzhon Prints.

la vita parsunali

Ballarini spessu sacrificatu per lu nome di carriera, a vita di famiglia è felicità persunale, ma ci sò dinù furtunatu, chì sò capaci à mischjà tuttu, unu di quelli chì hè Natalia Makarova. Ballerina, li cui la vita parsunali hè stata discretu successu, fù moglie di volte. Primu matrimoniu di diriggenti Leonid Kvinikhidze sùbitu, è cù u so secondu u maritu, un entrepreneur American, miliunariu Edward Karkar, Tia Carrere campa sempre. Dancer in 1978, dete a nascita di un figliolu Andrew e rinisciu di vultà subitu à u furmulariu occidental, facci tosta chì dopu à u spuntà di u zitellu avia apertu un "seconda ventu criativa". Ballerina Makarova Natalya è a so casa, videndu tanti pirsuni suprattuttu, ch'ella hè un amicu di Zhaklin Kennedi Onassis, cumunicatu incù tutti i ballarini mpurtanti è choreographers di u nostru tempu. Idda ricevutu u abbianu da President US Baraka Obamy di a so cuntribuzione à a cultura americana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.