News è societàCultura

I dumandassi ciò chì significa à esse un omu culturale e civile?

U mondu ùn hè stannu ancora è sviluppa. Tuttavia, à tutti i tempi suschestvvovali certi limiti e ristrizzione chì u persona hè solu custrettu à fighjulatu. Chì hè per quessa avà I vuleti à capisce ciò chì si significa à esse un omu cultivatu è civili.

Un pocu di m

Comu sai, cumincià à capisce u bisognu à ragiunà la definizione di termini fundamintali. Cosa hè a diffarenza, o ci hè sempri una nuzione cumuna di "civili" è "culturale" omu? It S'avissi a nutari chi ci sò parechje versione.

  1. U termini di "civilisazione" è "france culture" sò cotti cum'è i sinonimi, sò cuncetti chì vanu. In issu cuntestu, i civiltà dipende di u livellu di u sviluppu di a sucetà è a so tradizioni culturali.
  2. termini di "cultura", è "civilisazione" sunnu cuntrari a l 'àutri. Stu dumandava sempre amata Immanuel Kant. Dunque, secondu à ellu, u culture - hè qualcosa murali, ciò chì hè messa in omu. A civilisazione hè una parsona à solu u strettu esterni di li règuli ginirali accettatu di esistenu umanu in a sucetà.
  3. A vista, assai ntirissanti di Spengler nant'à a cultura è a civilisazione. Cusì, si cunsidareghja cultura com'è calcosa cyclical. È quandu u sviluppu culturale di a sucetà righjunghji u so massimu, chì hè di civilizzazzioni, ci hè una dégradation e mora. È a cultura stati rimpiazzati.
  4. Berdyaev insistia chì culture - hè qualcosa individuale, spécial, inherent in un particulare gruppu di genti. Ma a civiltà - hè diffusu è i più cumuna, chì pò esse ripetutu in tanti sucitati.

Chì hè, si pò traduce chi chistu è pricisamenti lu termini sò interrelated cu iddi, a priscinniri di l 'tiuria chì li cunsidareghja.

About populu

A situazione simile Nasci in u ballò, chì avemu bisognu di capisce ciò ch'ella vole dì à esse un omu cultivatu è civili. Torna, postu chì ùn ci hè micca aanimi circa sti termini, poi dicidiri u appillazioni di na pirsuna culturale, o civili hè assai difficiule. Quì assai dipende di a sucetà in u quali l 'sumiglia integrata. Chì hè, à un gruppu suciale nurmali pò esse qualchi azzione è affirmazioni, mentri in l 'altri ch'elli sò cumpletamenti innaccittevuli. Stu, incidentally, hè à spessu trovu quandu paragunevuli à u livellu di a cultura di i paesi sviluppati e tribù salvàtichi africani.

cultura umanu

Ma ciò chì ùn si dì à esse un omu cultivatu è civili in una sucità European nurmale? Stu significa - à numarosi à i reguli è rigulamenti chì eranu digià accettatu. Par la via, unu pò andà in fossa, altri - ghjughjenu. Per esempiu, oghje, no unu salutò, righìannu la birritta. Ma quannu vitti una cunniscenza, vi tuccherà à caccià u cuffie da u vostru sceccu, a dicu ciao.

Si deve dinù esse divirsamenti dinù chì u cuncettu di "cultura umanu" hè pussutu assuciata incù u termine "persona struitu." Chi è, 'na pirsuna ci vole esse spiritualmenti riccu. Hè populu ancu leghje-chì sò pudia sviluppà è amparà, a priscinniri di u locu di travagliu, origini suciale o di la prisenza di educazzioni supiriuri. A parsona ùn pò hannu liceu Diehl, ma à esse spiritualmenti riccu.

Esempii di genti cultural

Sè un gruppu di genti dumandà l 'dumanna, "zoccu significa à esse un omu cultivatu è civili?", In risposta à sente assai di differente pinioni. Per unu, un omu cultivatu - hè quellu chì ùn hè micca vecchia nant'à u carrughju. L'altra mette affacciari un surrisu e profunnu esigenze di u singulu individuu. Ma si pò sempre pruvà a lingua è studià li siquenti sunnu asempî di l 'omu culturale è civili.

  • Stu populu sò Delfinu, eranu attaccati, ancu à cuntrati.
  • Un omu di a cultura deve dinù esse mudaratamenti astuti.
  • furmazione pedagogicu è què cosa nova - una funzione crustula di una persona di curtura.
  • persona di curtura metti à i reguli di co-esistenza in a sucetà. Chì ùn hè micca litters li strati, casi e manteni Pà a so cità nativa.

Uncultured listessa persona hè quellu chì ùn rispittà incù sti reguli è hè sumiglia antisocial.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.