News è societàCultura

Riflessioni nantu cumu un omu deve curà una persona

Ognunu di noi hè a parti di a sucità è modu cutidianu, o un altru in cuntattu cù u so significatu. Ma chì hè circa quantu genti avissi a usari la pirsuna, qualchi pòpulu scurdari.

Modern raporta Arts

Di sicuru, a munnu, l'oghje, quandu ci sò tanti sbocchi prufessiunali, è e so ambizioni lobo l 'intiressi di altri, ùn ci hè micca tempu di subtleties di rilazione. Assai genti credi ch'elli sò nantu à u so, iddi nun azzarda circa l 'opinioni di ghjente intornu à elli, à a so cundizione. Hè per via di sta valentina e indiffirenza, difficultà à truvà. Scurdatu di u morals più fundamentali circa quantu genti avissi a usari ognunu 'àutri, Manifestation thinning di carità, di participazzioni.

Dapoi i tempi antichi, ghjente sò avvisti chì, in interazzione incù l 'àutri, vivono in pace è armunia in i gruppi, presa in contu i bisogni è interessi di ogni altru, l' umanità hè capaci di fari un sautu di lambiccu avanti. Pòpulu - una essendu suciale, è selfishness - hè un finominu di u nostru ghjornu chì strughje un 'amicizia in a germoglio, è u mondu spirituali comu un tuttu.

Cumu ghjente deve curà ogni altre? A risposta à a superficia

Sta quistione di li filòsufi e sage di tutti i tempi interessa, si desi a risposta di religione, e credenze, avìa statu s'avvicinò scritturi e picciò è prubbabbili assai di noi. Ma à amparà omu deve curà una persona, cum'è taliari dentro te. U minzogni chjave in u fattu, ùn cambia ciò strana ognunu di noi ci piace à pensà. Certamente, capisce da u fora, curtisia, amicìzia. U voli à u vostru vicinu di casa, è chì a donna chì leva in ligna di u pane. People largamente cunverghjini fratellanza in issu modu, nuddu voli iddu malamenti cotti. Stu significa ca nun avemu deve pruvà à scambià u mondu ingiru, è chjappà prima u travagliu in u se.

raporta Arts - hè sempre travagliu, chì hà da esse furtunata solu s'ella hè unni parteciparu tutti dui omi. Sè vo sentu lu interlocutore, a tengu in u so locu, si pò vede un discretu assai per elli stessi.

Quand'elli vìdenu, amicìzia, rispettu a pianificazione ... Ancu s'è ùn vi pò ghjunghje sin'à l 'altezza di cui vi sò minacciati, dopu à voi vi stà à u pòpulu ci vole, ùn cambia ciò. un tali attitude se esse ludari. L 'umanità hè altu tempu a ricurdari la spirienza di i so antenati è à fà rinviviscia undeservedly scurdatu di "noi" invece di u mudernu self-cintrati "I".

a famiglia

Particulari attinzioni deve esse pagatu apposta pi quantu genti avissi a usari ognunu 'altri à a famiglia. Prima è nanzu à tuttu hè vò à dì chì a vita di famiglia - hè u rispunsèvule è l 'asistenza, micca solu per elli stessi, ma dinù per un gruppu di genti ligata vicinu à voi. Noi ùn deve scurdà circa aiutu mutuale, ùn deve esse ancu accadutu di sacrificà a so interessi di u nome di u vostru membru di famiglia, vi tocca à esse capaci di pirdunari e d 'amore.

Stu raporta istitutu suciale sò custruiti nantu à u principiu di u donu, e lu più vi vede la gioia u visu di u prossimu, u cunsulari tù sè diventa, più di l 'anni, sai chì u più piacevuli à invistiscia in a famiglia, è micca di livaricci calcosa da lu. Ancu in i mumenti di Curriculari quandu furore emozioni negativu, ùn ti scurdà di quantu genti avissi a usari ognunu 'altri à a famiglia, how to be una vittima di calchissia l'antru malu umore e quantu caru à voi pòpulu, e tu se vi sentu cchiù tardu, quannu l' "scòppiu" fine. Dopu à ogni argumentu ferma un eccuti curtisia, chì hè per quessa ch'ella hè megliu à schisà e risolviri scontri nanzu ch'elli relapse.

L'ora propiu di u prublema

Cum'è un omu deve curà un omu - un tema chì hè impurtanti à guardà ancu a zitiddina. Sè vo mostra u vostru zitellu quantu à curà i populi, in l 'avvene si hà da crescia cuscienti e capì persona cù quale si sarà piacevuli à guvernà. In u nostru tempu, ci hè tempu à pagà spiciali attinzioni à issu.

In lingua italiana, nantu quantu genti avissi a usari ognunu 'àutri, scrittu-argumentu ponu esse scritte, è vi aiuta lu spuntà generazione di i parsunalità di sviluppà à definisce a risposta è fà u cuegghiè dritta, à cultivà un aggalabbata è priziosu qualità.

In l 'etati di tecnulugia, cumpetizione, u situ web, induve si pò ammucciari da tuttu u mondu, ma à u listessu tempu à esse in u cullettivu, raporta Arts hannu canciatu e non putemu diri difinitivamenti s'ellu u cantu megliu. Pensa a situazione: un omu chì u carrughju era mala. Micca tutti i Défense à aiutà ellu. A Strada dicisi ch'ellu hè à bastanza, quarcunu vi pensa chì ùn hè cintratu, la maggiuranza decide chì si hà da aiutà qualchissia altru, ma ùn hè ancu capaci à andà à a so quistioni "assai mpurtanti". È nimu ùn pò aiutà ...

Sè vo pensu cumu un omu deve curà una parsona, hè cunclusu chì u champagne à aiutà - chistu è mpurtanti. Vi pudia ancu esse in u so locu. Qualchissia pò. È pesciu à esse chì persona intelligente raru chì vi avvicina è a manu taliannu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.