News è societàCultura

Saviezza, folk, Russian in l 'òpiri di lingua

A Rombu Di cunnosce circa ciò chì u patrimoniu criativu di antichi antichi hannu in ogni paese. Di tutte e nazioni si pò sò messi nantu cima di u patrimoniu culturale di tutti i tempi, parchì quì i più evidenti a saviezza di i ghjinirazioni è ancu a cuscenza di u populu cum'è un inseme.

urighjini di

Comu sapemu, opere d 'arte chì sò attributable à arti folk, orale, una sola autore ùn hè micca prisente.

U so autore - à u pòpulu, passau da generazione à generazione di a cunniscenza differente. Cosa hè più bellu, è u fattu chì issu include mùsica e lu tiatru palchi, è l 'accussì-chiamatu frase alatu e parolle, e li pruverbi e cuntu, e canzone, è epupea, è foli fata. Assai spessu a saviezza pupulare in u tra assuciata incù i prugetti di lingua. Cosa hè, simu avà vicinu ochju.

U cuncettu di lingua

In generali, u assai la nuzzioni di lingua hè in corso nant'à a parolla lingua inglese, chì hè na cumminazzioni di dui termini - antichi (ballu) è Lore (a cunniscenza, a saviezza). Induve si ne diventa chjara chì in fatti signìfica tra lingua è saviezza, folk, e nuddu àutru chi formanu lu sì hè palesa.

Cosa bellezza manifestazione è saviezza, folk, in l 'òpiri di lingua

lingua russa in u mondu hè unu di i più unicu è ricca in termini di u patrimoniu chi i babbi ci manca. Judge per te: significatu di u travagliu di piglià - hè sempre u tippu favuli murali. Ma solu in stu casu, vi tocca à circà alba, à leghje trà u solcu di capisce cumplettamente ciò chì hè spressu in u pruverbiu in a lingua. Pruverbi, o lu stissu frasa caccia cù parolle, per esempiu, sò chiddu da qualchi elementi di a creatività di i populi.

By e grande, putemu diri ca lu so 'idea principali comu lu sprona contr'à azzione è sbagghiatu. À spessu com'è affirmazioni divintatu un tipu di forma allegorical è ùn sò sempre valori littérale cum'è, diri, in una frasa chì, senza sforzu, è vi sarà micca acchiappatu un pisci.

Piglià, per esempiu, i sprissioni bè cunnisciutu-: "nun sapennu la transit, micca andà in l'acqua" (Campania - l 'acqua, pocu in u stagnu). Hè capitu chì principiu era veramenti spone à ricunnoscia chì u passaggiu pi evitari lu periculu di i riserva Campania. Tuttavia, più di tempu lu acquistatu significatu dimarchja, à causa di u fattu, a pensu in nanzu u risultatu di una situazioni, accussì si non finisci in làcrime. Vergogna à saviezza, folk, in opere tra ponu dinù esse vistu in l 'frasa "Seven volte misura ...". E accussì li siquenti sunnu asempî pò risultatu in una grannissima. Per esempiu, hè chjaru chì a frasa chì stabilisce chì u casu, avissi a èssiri datu tempu è simpaticu - un ora, in u sensu boils falà à hè chì, mentri micca finitu tuttu l 'òpiri, restu po micca, o di ciò chì vo prima bisognu pi finiri lu travagghiu, e solu poi restu .

Cosa si pò gleaned da a lingua

A saviezza di nove ponu amparà assai. Assai ntirissanti hè un altru elementu, ca cumprenni l 'a saviezza pupulare in l' òpiri di lingua. Puemi cchiù, foli, o liggenni, per esempiu, sò prudutti chì valdi aspetti littirariu e musicali. Assai spessu sò tutu Roving tellers.

Maiò parti di li discrìviri certi evenimenti storichi, o ghjente speranza di una vita megliu. Attraversu tali travagghi vi pò ancu studià a storia di un populu. Puru u tarrenu, o l imagine di i caratteri principali pò esse assai bella, ma però, a lu scopu di basi, o corsu di evenimenti storichi arrestanu canciari. Unu di i più impurtanti pussessi di lingua russa hè cunsidaratu u "poser".

In guasi tutti i austriaca si pò trovu parechji associ chì aiuta à capisce perchè ùn ci eranu qualchi frase usatu in a vita bassu. U miti sò sempre in Russia vìnniru cunziddirati comu forti com'è i querci. Bè, micca per nunda chì ghjente cullà cù una regina di u invincibility di i so parsunaghji? Hijo de bona scappari paragunatu cun u Falchi (qualchì volta cù m), na bedda carusa - un cignu, o una culomba.

cunchiusioni

In termini di a saviezza pupulare in l 'insignamenti di a lingua hà un alba sensu chè u pinseru di u so populu. Parechje crede chì u listessu racontu - hè cum'è una puisia. Oh, no! Però in elli è ci sò animali animatu, acelli, i pianti, uggetti o elementi, oltri ca comu non-cc'è a la natura di lu caratteri è evenimenti, u populu si dì circa li hè chì s'è u racontu hè fiction: (minzogni), ma ùn cuntene un amarore ammucciatu, chi avissi servinu cum'è una lezziò di u futuru.

Sì tù pari cun primura, perchè dopu à tutte e ghjè. Tu nun serbi pi pigghiari lu prodottu di lingua in u sensu littérale. Quì hè nicissariu to penetrate in l 'assai criticu di u racontu ammucciatu. U più bellu hè chì parechji di i clàssici di litteratura anu aduttatu un tali mètudu di alleguria cumparativu perchè di lingua.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.