News è societàCultura

Termini Lingua: ciò chì hè u antitesi

À mezu à i mezi artistica, facènnunni la nostra luminosu, critica, sprissivu, unu di i più impurtanti sò i antitesi.

traduction

U termine hè ghjuntu à noi da u lingua greca, è a so traduzzione assai bè spiega ciò chì hè u antitesi. Stu opposizioni, cuntrastu trà uggetti, finòmini, definizione è cuncetti. U antitesi hè anchiamènti usatu in l 'arte di discursu à u livellu di vucabbulariu, sintassa, cart. Sicondu à u principiu di l 'uppusizzioni pò esse creatu imagine di u pruduttu, spressu in u so sensu internu, custruitu, o chì tiuria ideali. Parechje i metudi di oratoriu , troppu, sò un attore esempiu di ciò chì hè u antitesi. Ma tu ùn capisce: stu opposizioni hè pussibili solu frà qualcosa chì frà elli qualchi internu, cunnessione prufonda. Cum'è un esempiu, ci pò rammentu i principali caratteri Romana Pushkina "Eugene Onegin". upposta Onegin in lu è autore, Onegin è Lensky, Onegin è Tatiana, Tatiana è Olga. Cusì, u sputicu di u raportu trà Onegin è Lensky, e so differenze funnamintali palesa da Pushkin assai cose, succinctly e prufunnamenti da comparing l ' "a puisia è prosa", "Ghiaccio, è di focu", etc. Quissa hè una cumuna manifestazione di ciò chì hè u antitesi di lu vucabbulariu. In fatti, ùn hè pussibule à guardà i usu di à u listessu numeru di vucabbulariu e grammaticali di Contrari: guerra è paci, rossu è neru, biancu è grisgiu, Ghiaccio, neve, etc.

variità antitesi

lingua e figure of speech pausi e sprissivu pò esse à tempu esplicitu è libérateur, o di a natura cuntestuale. Per esempiu, in u pruverbiu di u spool, chì hè picculu: ma preziosi, -prilagatelnye aggettivu "picculu" è "strata" - in pratica lingua stupiti ùn sò Contrari. U pruverbiu, è acquistà applicàrisi, portable Santa è valore digià espressai cuncetti si: u valore di l 'oggettu ùn hè ditarminatu da a so statura, o altri parametri fisicu, è altre qualità. Per quessa, ancu s'è ci hè chjuchi, ma frati, vale à dì mpurtanti. Cusì, u pruverbiu chì dimostra chì hè l 'antitesi buchju, u cuntestu. In generali, a neve chì creanu una figura di discursu, à spessu purtari a lu in un novu significatu, piattu. Cosa avutri muzzina di antitesi addritta fora a critica letteraria?

  1. Paul, o figuratu. Oggetti (in lu vastu sensu) sò contrasted cu iddi.
  2. U antitesi in l 'òpiri comu na sprissioni di u cuntrastu in stissu, o cum'è assai uppusizzioni.
  3. Cuntrastu cum'è un novu menzu a lingua ogni unu eroe di a literatura testu (Pechorin in "Eroi di Our Time" Bazarov in "Nun è Sulla", in u puema omònimu Mtsyri).
  4. U antitesi di u puema pò esse una grandi centri ideali è simàntici, induve l 'minioculi lirica custruitu. Per esempiu, Lermontov puema "Quandu u campu onda yellowing", "Patria" è Pushkina "cadere" et al.

antitesi colloquially

Parlà assai emutivu è sprissivu. E lu antitesi ghjoca in lu ùn hè micca u noms de rolu. Dopu tuttu, a maiò parti di i nostri comparisons, descrizzioni, curà conversations è cumunicazione bassu sò fundate nantu à u principiu di cuntrastu, comparison, cuntrastu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.