Food e bevandeRicetti

How to cook soffio pasta te?

Quale di voi ùn rinuncià freschi freschi, pezzu, bocca-culori di sloechki o "Napoleon"? Sti luci, pè strughjesi à u to bocca "stuzzichini" di soffio, pasta, di sicuru vuleti a còciri ogni fimmina. Tuttavia, parechji sò a paura di cuntattu testu, ma cu particularità. È in vanu! Sè bramatu, u Tolerance è i dispunibilità di tempu, vi ponu amparà a còciri a vostra propria, pasta, mandarino è fà lu in i prudutti coquille diliziosu, secondu a to gustu è brama.

Per ghjunghje aerobatics in cucina bisognu di sviluppà e cumpetenze praticu in u approcciu dilicatu à u testu. Cù i ricetti, furnì e spirtizia, vi nni sacciu comu a fari soffio, pasta a la casa. A vi dopu esse fieru di u so caputravagghi fina, curare lu so 'amici e parenti.

Quandu u travagliu cù soffio, pasta, ci vole numarosi usu à la cucina. In stu casu, "vi pò arrubà pollen cu ogghiu", si ùn permette una overabundance di prudutti à ricullà, è face li sfucata. Burro, o margarina deve esse frigo, ma nun sintennusi gilari pi perchè ch'elli ùn eranu Bonifacio imbruglia, è hè più fàciule à ittàri fora. Flour deve sempre esse cima scelta è sieved nanzu usu. Acqua ancu piglià un fretu, ci pò esse sustituita cu latti - si vi migliurà u gustu, ma fà mpastata menu elastica. A suluzione température avissi a èssiri na cumminazzioni di l 'acqua è u latti. Ci hè un altru sicretu, vi dici quantu pi festeggiari l 'pasta, mandarino, tantu ca era sapuriti e untuose. Stu hè truvatu da l 'agghiunta di nzièmmula (limone o di l'acitu), ma la cosa principali hè micca a overdo lu.

Allura, comu pi fari soffio, pasta? À impasta lu pani senza vi tuccherà: 2 tazzi di farina, ovu è acqua, bicchirinu, ¼ h. L. limone, un pizzicu di sali. Di la secunna parti, piglià 200 G gr. burro, è 150, c. farina.

U cumpona di la secunna parti facennu patatine fritte farinata. Avemu vin la farina in una suppera è chop | cù oliu. Lumps hannu a èssiri assai picculu esse distribuite uniformly in u nordu. furmendu a sfera, ùn hè necessariu di impasta u mischiu favurèvuli.

mpastata needless hè prontu, avemu persu a nostra cumpunenti insemi è na bona tutti i vymeshivaya, prima cu 'na cucchiara, è poi e so mani. Si deve esse chjara. Allora ittàri fora lu pani evenly in i media mette u ballò appiattitu oliu è all'Europei si in una busta. Stu busta attribuisci a lu mascina di una meza ora, e poi di novu ittàri fora, davanti è daretu à u mascina. U prucessu hè ripetutu trè o quattru volte, è po da si tu pò còciri sùbitu.

Assai bè incù soffio, pasta cu casgiu, frutta, funghi e carne. i prudutti finitu sò trasmissi par Duria su cima è prupone a grana. Sè vo ùn sò usati tutti i pani, si pò esse scantatu, è s'ellu vole, aduprà dinò, mentre ch'ellu ùn perde u so pruprietà.

More aria hè acquistatu mpastata impastu soffio. Hè kneaded comu a lu solitu, lievito, è à a fini di l 'ogghiu interlayer. In principiu, vanish tecnulugia di pruduzzioni, pasta, in tutti i tipi di u listessu è, in fatti, ùn hè micca particularmenti difficili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.