Food e bevandeTips Cooking

How to cook Pasqua, dilicatu, è tròvanu numarusi sapuriti

Unu di l 'vacanze più luminosu è maiò hè di Pasqua. Assai genti numarosi à lent, dunque, ùn hè pigliata à Santa Domenica à mètteli u tavulinu, piena di ospiti cirimonia. U centru di a festa di vacanze di pasqua pesa.

Isola di e tecniche, torta cucina veni cunziddiratu lu stissu, ma qualchi senza ch'ellu si tròvanu numarusi sapuriti. Certi usatu in u preparazione di un grande numeru di ova, qualchi 'aghjunghje, crema, aspro, qualchi migliurà u gustu è si prisintò cù amanduli, i frutti cunfitti, parechji curry. A quistione Nasci: cumu a priparari l 'Pasqua?

Pasqua hè generalmente forma circulari o cylindrique. Hè studiata cù u simbulu "HV", croix, rami, graneddi, fiori, fatta di glaze culurata. Menu è simu lu sicretu di pasta un viteddu di Pasqua.

Cosa deve esse fatta pri

A grande varietà di ricetti di stu panatteria serate hè maravigghiusu, ancu u senza più amparati. Cinque di Pasqua, cum'è una regula, sò impegnati in a matina, a mane on Friday (Good Friday). Ma vi tocca à priparà di stu prucessu di misteriosu in anticipu. Si deve esse puri, tempura e chop | noci, lavà, mogliu è seccu pàssula è fruttu seccu, buccia è chop | scultura. In generale, ci hè megliu à lucano di una meza ghjurnata à rumbu, o acquavita. Stu vi dà li un aromatica maravigghiusa, gustu è abbituatu.

Hè dinù vole à appruntà forma di cucina, pri-machine e li Brushing cù oliu vegetale. À u fondu hè megliu à mette una carta, panatteria lucidatu, allura è i muri di u pies tuttu cù breadcrumbs fina. Flour deve esse bè seccu è attente cernigliavvi à traversu una sieve in. Hè megliu à aduprà cumpressi piuttostu cà levitu seccu.

I rispundimu: Da uni pochi di e parolle di i priparazioni di u prucessu di cucina. Di sicuru, ci vole à fà la partendu travaglià in un bon umore. Tù dinù ponu leghje una prighera.

Sbuchjate e cipolle nicissariu

Davanti à voi còciri la Pasqua, vi tuccherà à Stock nantu à i seguenti prudutti:

- un chilò di farina,

- Cinquanta grammi di levitu

- dui centu grammi di burro (burru)

- da a unu a unu e una meza bichjeri di latti

- 10 vitellus ovu

- trè prutiìni

- duie centu è una cinquantina grammi di zuccaru

- centu grammi di pàssula

- 25 grammi di francese cognac è cunfitti

- trè teaspoons di limone, buccia (pò rimpiazzà un teaspoon di cardamom tarra)

- una meza teaspoon di moscata (u so Stor)

- grammi di u sali

- una borsa, o dui di zùccaru vaniglia.

Technology di a preparazione di muddica

Ch'e no guardà a più tecnica i quistioni di pasta a Pasqua. Prima, vi tocca à cernigliavvi la farina. Tù poi tocca missa.

In la prima tappa, pigghiannu medità una tazza di latti di vugghiuta, aghjunghje à u centu grammi di farina, arricchisci affranchi incù u so cucchiara di lignu pi teniri lu da slipping in lumps. Insemi u mischiu di u calori suttana nzinu a stu tempu comu micca furmati, dopu pruvuchendu massa elastica.

In u prossimu tappa razza levitu medità cuppa di picca rinfriscà u latti è aghjuntu à 100 grammi di farina. Dinò, tutti avemu move è lascià di dece minuti.

Allora mischjà i dui mischji, cover, è mette in u caldu di unu - dui uri, tantu ca lu mischiu hè bassa è up. Quissa hè a prima sicretu di pasta diliziosi di Pasqua.

U prucessu di basi di rende muddica

Sè avemu parrari pasta dunca la Pasqua, si deve esse divirsamenti: vi ci vole tantu numarosi per u ricetta è ordine di n'azzioni.

Cusì, cascioni cumenciu mmiscari inveci, u sali è zuccaru in una massa homogeneous, allura drummed finu à un culore biancu. Sparte sta messa da mezu, unu d 'iddi, ghjùnsenu à vin la missa, dormi 250 grammi di farina, impasta sè, è tandu u dirittu à accustà in un ora.

Un ora più tardi, aghjunghje u altra medità, 500 grammi di farina, è impasta appaghjà. U pani ùn deve ghjunghje sin'à di i mani è bastone à lu. Poi aghjunghje friscu friscu, fusi è riscaldà, dormi spezie è l 'acquavita.

Lascià la muddica di l ' "cornu". Dopu hè "basta vecchio" pè u secondu tempu, liuncellu hè. Allora noi tocca à mette i 2/3 di u tutale di passula (nanzu ch'ellu deve esse un bon ci minti cù a farina). Allora rinunziari a pussibilità di pruvà torna. Avà vi digià sacciu menzu mentre ch'elli priparavanu a Pasqua.

Cosa deve esse fattu subitu nanzu panatteria

Prima, avemu u pani a menzu, decompose in casgiaghja da li Culinaria finu a mità. Poi èssiri lu restu di cima, di frutta e passa cunfitti è dà approcciu testu, spuntà à 2/3, forma.

Allora Room passiu santu pasqua, prune cù inveci furcina è mandà à u fornu (putiri deve esse circa 150 gradi). nota, 'mpurtanti: deve esse bè pri-wage u fornu. Sfatica di 45 minuti.

Avà chì sai cumu a priparari l 'Pasqua, aria e un sapuri sfarente. Bona furtuna à voi è un altu lume di Pasqua è a vacanze!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.