Food e bevandeRicetti

How to cook a batter

Anchiamènti usatu in cucina u batter hè duvuta à France. Batter - chistu è nenti, comu un pruduttu attesa liquidu. Più à spessu ghjè u pani, ma micca sempre. Quì sò uni pochi di pussibbili su cumu a còciri la batter.

L'essenza di u batter

A cumpusizioni di i batter cu ova, farina, e ogni sustanza liquida, à ottene un mpastata flowable. U più sèmplice - ghjè acqua, (piaghja, minerale, gasu, o senza), dopu à l 'a lista sò i prudutti di latti - lu latti, crema, o yogourt. More elabureghja spirienza chì vulete, passendu u so asèmpiu, aduprà DIY ALCOLU sunnu di sòlitu l 'chiddi chi sò tenute sempre à u prodottu Priparati.

True fini sapete cumu a còciri la batter più diliziosi. Si aghjunghje un quartu dî cumpunenti, asciuttu. Si pò esse tazzulatu noci, frischi o sicchi, ligumi tazzulatu è ancu di frutta. In lu corsu hè tuttu ciò chì pò complement è migliurà u gustu di u piattu.

règule generale di a preparazione di u batter

Comu è ghè a Sbuchjate e cipolle, ci sò qualchi scherzi à aiutà sfruttera batter hè diliziosu, u so cuerenza dritta è ùn vi purtata davanti nanzu di tempu, lassannu la purzioni uncoated di u pruduttu.

  1. À ottene una sustanza homogeneous deve esse cumpunenti appaghjà mixte, si pò esse fatta cù una batch o inaturalis.
  2. Dànnucci pò fusioni, o lea, è tandu mmiscatu à fabricà un diffirenti struttura, gustu è a qualità padedda.
  3. U batter hè sempre riscaldà nanzu si enveloped prodottu di frittura.
  4. Preparatu in anticipu batter megliu envelops u prodottu è ùn ripou duranti la cucina.
  5. Products ùn deve esse troppu Bagnato nanzu ch'elli "vistutu" in l 'mpastata.
  6. Products deve esse liata nta l 'ogghiu vugghia, si deve esse abbastanza à copre i pezzi in mezzu, o megghiu ancora cumplitamenti cum'è in un Friteuse prufonda.
  7. A guariri di u soprappiù di grassu, pezzi frittu sò pusatu nant'à una piastra, cupertu cù una spugna di carta.

ricette batter

À principià cù, how to cook a batter u ricetta classicu. Pagliacci, 4 uova, è siparari li bianchi e vitellus on. U vitellus aghjunghje oliu vegetale teaspoon, un pizzicu di sali è 100 ml. acqua., batta in una sustanza homogeneous. Falsi presentà 125 g. farina sifted. Traballat, batta i bianchi è entre in la muddica Priparati, cum'è in picculu cateni. Stu vi facenu di più schjuma è Duria dopu s'arrusti e vìantu. Stu batter pò intra ogni pruduttu, ma se vo vulete à Spirimentu, pudete pruvà lucca ricetti nvintatu lea à u prodottu àutri.

Più à spessu ognunu lu menu di famiglia, pudete truvà i piatti di gaddina, accussì si vi esse tandu interessante di sapè cumu fà un batter di gaddina. Cù lu và bè cù a biera batter. Pò dassi chì hè ancu di più sèmplice di fà di u classicu.

Piglià uguali quantità di biera è di farina. Cernigliavvi la farina, ùn vi scurdate di arricchisce ossigenu. In la farina di falsi vin la birra e mmiscari appaghjà. U pani hè prontu, vi pò aghjunghje un pocu baking soda, o marmura panatteria.

Cù una varietà di biere da a luce di scuru, da filtrati à senza mancu ièssiri è sceglia differente varietà di a farina, dariti sapori differente di u solitu lamentu. Stu farà u tavulinu una varietà di a basa di pari u listessu prodottu.

Ch'e l'veratimente pasta un batter per manghjà. Hè bonu di u porcu, è freschi. Hè circa lu batter siparazzioni, chì ùn vale a pena mmiscari i prudutti. In una suppera siparati cernigliavvi farina è hè necessariu à cùli sali la, in una suppera spechju minàvanu 2-3 ova cù un pizzicu di sali è drummed nzinu a liscia. carri priparatu abbagnatu in a farina nantu à tutti i lati, tandu in l 'ovu è mandà lu in a padedda di frittura. Pudete fà batter lamelar e ripetiri 2-3 volte alternately dipping nel farina è ovu. Solu tandu hè preziosi à locu 2 cuntinitura di a farina, si voi vi pò dipping u primu tempu, è un altru di novu dopu à l 'ova.

Sti tri ozzione hè abbastanza à capisce cumu a fari un batter per ogni piattu è azzione i ricetti pruposta, o cullà cù e so versioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.