Food e bevandeRicetti

How to còciri un viteddu ciuperci agliu

Parechje people like a pane, pirchi nzerita complement u casgiu, vugghiuti Verdura e broths, è dà dinù cum'è un attore è inexpensive Francesco vita. ciuperci agliu pò manghjà s'è i nosci passa à a cumpagnia vanniaturi è dinamica à beie biera è hannu un bon tempu, e lu tempu e dinari a pietà per i d'hôtes.

To cook Duria pane agliu, vi tocca à piglià un pagnotta di u pane biancu, 2-3 grande sprichji di agliu è 70 grammi di burro. U pane hè megliu à piglià digià morte, è micca troppu freschi (di sicuru, i vechji è steɪl AGG, troppu, vi micca u travagliu), à fà lu in più fàciule à tagliata, è ghjè menu crumbly. Cù un tozzu pagnotta Lima da tutti i lati, tandu fàcenu u funnu in stretta tavuli cruci di na lunghizza di 3-4 cm. Taglio agliu sbucciato in fette, magre, è mette in una padedda. Carta lu tempura burru e provoquée per 5-7 minuti. Poi smarisce a seguita u prodottu di a padedda e mette in u burru u fette di pane, poi frittu si nant'à tutti i lati, si vultò, arricchisci. At a dumanda di pani 'agliu finitu pò esse un sali la. O cresce u vostru arumi préférés.

ciuperci agliu di u pane neru. Di a so priparazioni bisognu di 'na pagnotta di u pane, burro, è uni pochi di garòfalu suchjosu di àgghia. Grafia simile, cum'è in u primu ricetta, cu tutti li panini tagliata crosta e funnu, taglio grande caraìbe (environ 2 * 5 CM). Un pezzu di caciu pisanu 50-70 grammi di pè strughjesi à una padedda e poi frittu u pane in lu. Quandu u pane un pocu arrizzà, ognunu brusochek nant'à tutti i lati cùli lucidato cù una gousse di agliu, dopu un usari hè accumpagnatu à u tavulinu.

Ùn ognunu sà chì pani agliu pò esse una gran vita nant'à u tavulinu, alberghi, la cosa principali - la dritta a còciri li. Bisognu di u pane biancu (pelage), coppia, sprichji di agliu, francese mayonnaise, erba cipollina luci e 5 ova. L'ova sò bollita in acqua vugghiuta e riscaldà. Pezzi bastone tempura su ntrammi li lati (tutti) i muvrini ch'elli ùn acquistu di u culore d 'oru-russu. ova finitu diraschera, sbuchjata tagghiata e mmiscatu cu cipolle, verde, petrusellu. Francese mayonnaise è sparghji i chinu favurèvuli à ognunu, fetta, si sparse evenly nantu à u web superficia.

In più di i minestra 'agliu o purée à marcatura pò esse un viteddu Francese pane incù furmagliu. Di a so priparazioni bisognu di 'na pagnotta di u pane biancu, un pizzicu di sali, 100 grammi di crema, dura casgiu, crema, u butiru è ovu. Prima, in una suppera sfarente, l 'ovu, prune cu sali e crema. Allora, u mischju hè abbagnatu, fetta, pagnotta (ntrammi li lati), è mandà lu in a padedda in cui lu pezzu hè digià strughja burro. Ognunu di li sò frittu su ntrammi li lati, tantu chi si hà da piglià un culore d 'oru vìantu e poi, mentre ch'ellu hè calde, annacquata cun casgiu sbuchjata nanticchia. Pignatta nutricati calda à u tavulinu.

Tantu sapuriti, pane acquistatu cù sprats. Parechje senza li còciri solu nantu occasioni spiciali, è in fattu fari lu pussibili per appena un quartu di un ora. Stu diliziosu maui vi pò curà i casa, mancu in una manera nurmale, weekday.

Di a so preparazione hè dui sottaceti sprats banca medie-screnu, burro, è pagnotta morte. Prima ci tocca à tempura cria i pezzi di pani cu caciu, iniziu un coppiu di minuti pi latu più caldu maculata. Allora, in u ogni unu cantu una magre sfarente di burro. Cummigghiatu 2-3, fette quasi pillole magre di sottaceti è 1-2 pisci. Ornate tutti pane cù un marchese di dill.

No menu sapuriti sò trasmissi par pane incù sprats è furmagliu. Di a so preparazione sarà bisognu di un pezzu di furmagliu dura (circa 100 G gr.), Sprat Bank, francese mayonnaise, agliu, erbe frescu è una pagnotta di dicurativa. Fette di bastone seccu in i oven o furnu. Ogni fetta di àgghia lucidato nant'à unu cantu. U casgiu lucidato, fù mmiscatu cu francese mayonnaise è si sparse in u cucchiara pani, evenly distribuite nantu à u web superficia. Cummigghiatu di pisci è ornate cù un marchese di verde.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.