News è societàCultura

Harem - ciò chì hè? A storia è a cultura di l'Urienti

In u mondu ci sò uni pochi fenomenu cunnisciutu Avatar, u sensu veru di cui ferma velu ammucciatu di sicretu di più ghjente. Unu esempiu, parò, pò sèrviri comu harems. About elli almenu una volta in a mo vita intesu à qualchissia, ma u veru distinazione, dispusitivu, i reguli di a vita in elli uni pochi cunnosce. Ma quasi tutti hè interessatu à i quistioni "Harem:? Ciò chì hè"

infurmazioni storichi

A parolla "Harem" hà una storia ntirissanti. lingua turca hè statu pigliatu in prestu da a Arabu, è ci fù da u dialettu di Akkadian. Ma ogni nazione, si rapprisenta cosa sacra, sicretu, è prutetti da u spaziu, vista.

harems l'Sultan cum'è u fenomenu di a vita suciale in lu livanti, hannu a so urighjini in u luntanu 1365, quandu Sultan Murad I custruitu un magnificu palazzu chi si riflittìu la putenza di a so putenza suprema. Però, l 'Harem classicu cù ecunumia palazzu bè organizatu affaccatu in u Mpiru Ottumanu doppu la cunquista di Custantinòpuli da Sultan Mehmed Fatih, in 1453. È u bisognu di u occasione da u fattu chì i disegni è avè u putere di u sultans Uttumanu hè micca postu à piglià altre. Chì hè a vera storia di u Harem principia in stu piriudu. Allura iddu agghiunciu concubines da tutti nantu à u mondu, è u maritu ufficiali à sultans addivintò assai nica.

XV seculu, è datatu a lu prima minzioni scritti di u Harem. Per quessa pudemu dì di sicuru chi a ddu tempu ci sò pòpuli solu un schiavu. Mariée sultans addivintò la figghia di i magistrati Christian di i paesi vicinu. Solu à u fini di u XV seculu, in 1481, Sultan Bayezid II accuminciatu a tradizioni a sceglie à mezu à l 'abitanti di l' Harem di muggheri.

Harem: Iva è fantastico custatti

Avà à pruvà à capisce u scopu di "Harem - ciò chì hè?" Serà un locu pirmanenti di corruzioni uncontrollable o diventa una "prigiò massima sicurezza"?

Harem chiamatu sulu chjusu à altre ghjente chì ùn sò membri dâ famigghia di la casa unni stava una donna, un parente di u Sultan: soru, matri. In qualchi stonde di riparu tempu trovu fratelli capu, è campava quì eunuchs è altri cum'è servitori. Chì a vicinanza di a casa di m'insignò a multiplicità errori riguardanti harems Musulmani. Certi vede li ricchi casteddu, unni assai di giovani belle donne in Castagna languid trovani par u piscina è ghjustu campà cù u scopu di a siducia la attinzioni di u Sultanu è, pi fariti i so fantasia. Per altru Harem pari locu taliallu ciuttata cù centu, inghjustizia, perforce, viulenza, arbitrarie. U Populu ùn hè stupente chì fantasia cusì sfarente, dopu à tutti i taliari almenu unu ochju à l 'Harem urientali, a palesani stu misteru solu un pezzu pochi di farimi onuri.

A realità di Harem

Èiu, a vita in i tempi sfarenti in u Harem era grossu. Ci era massa è curruzzioni, ma si pâle in paragunà a fun, à acconcianu u eurupei-Baruna in u XVIII u seculu.

Iè, ci hè Sultan Murat III, chi arrinisceru a acquistà per la vita di u zitellu 112-di marzu. Pudete pruvà à creda quantu iri a so Harem è l 'attu d' amuri.

Ci era precedents di l 'esicuzzioni. Per esempiu, Ibrahim I affucati in u golfu di quasi 300 ntirnati di a so Harem. Ma li midicini has been pruvati ch'ellu era malati persona mali. Ma stu tipu di primariu, cumparisce à avè micca solu u sultans turca, ma ancu qualchi bè cunnisciutu-pirsunalità Russian. Per esempiu, Lieutenant General Izmailov turturati à a morte una cinquantina concubines servi.

In fatti, ancu u Sultan micca pussutu esse facile à andà à u Harem. Prima ch'ellu era à mintuvà u so voglie è concubines appruntata, val, su comu surdati di la terra, parata. Solu tandu invitati u Sultan, ma u tuttu di a so visita vinni rializzatu iniziu mossa da pocu.

Manners è Customs di a corte di u surtanu hannu canciatu assai più tempu. I magistrati eranu riprissivi, ma ch'elli ùn eranu stranieri à sentimenti umanu. Sì in lu principiu di jorna di l 'Imperu Uttumanu, u novu surtanu cullate u tronu di so' frati feritu, dunque poi sintenza vinni commuted a prighjò in un "cabbia d'oru", chì sò divintatu una cosa di lu passatu a lu XIX sèculu. In u listessu cuncubina seculu in u Harem messe à vene o da elli stessi, o ch'elli sò purtati da li rapprisintanti di i populi Caucasian.

Harem è u so girarchia interna

In fatti, a grana i Harem ci hè un sistema di custumi, chi era sottumessu à tutti i so abitanti. Hè statu cunzidiratu lu menu Walid - la matri di lu Sultanu. Idda avia à sente à tuttu u concubines - odalik (Odalisque), di cui lu surtanu pussutu pagari a sceglie muggheri. Moglie in u Harem u girarchia hè dopu, dopu Walid se u patrone ùn era soru nativu.

Dzhariye - chistu è lu liveddu di più bassu di u girarchia - u putenziale cuncubina di u Sultan, chi rinisceru a passà adequately l 'esame Walid. Sè sta figghjola fu capaci di passari almenu una notte cù u Sultan, idda addivintò gozde (gyuzde), ca significa "figliolu". Sè si girava in un favuritu di tandu datu u so statutu Iqbal (Iqbal), di u quali ùn ci sò in u Harem, ùn ci era micca "intellettuale" più chè 15. U so i ragazza pussutu esse migliuratu s'ella hè pussibule di cuncepì è eppò diventa Kadin. A quellu chì hè abbastanza furtunatu à diventà una mòglia permessu, ricevutu u titulu di Kadyny Effendi. Sti donne avianu u privilegiu in la forma di Salaries, a so campagna e servitori.

A vita di e donne in u Harem

E donne in u Harem era assai. Puru l 'Islam hè u dirittu à mancanu più chè quattru altre permessu, concubines, u numeru ùn hè limitatu. In u XV seculu, quandu usi era più stringent, e li fimmineddi arrivare quì ùn hè micca spessu di u so volition, si appena cambiatu u nomu. In più, ùn devi essa statu à a cunversione di l 'Islam (per stu scopu era abbastanza pi isari un ditu à u celu, è disse: "Ùn ci hè micca u diu, ma Allah, è Mohammed - u so prufeta") e abbannunari tutti i ligami di famiglia.

Upinione, per via di u fattu chì e donne in u Harem tutti i ghjorni stracquani aspittava u Sultan li unurari cù a so attinzioni, hè erroneous. In fatti, ci era mpignatu quasi tutti i ghjorni. Concubines lingua turca insignatu in Harem l'surtanu, lettura, u Kettani, needlework, corte etiquette in, musica, l 'arti d' amuri. Avìanu l 'uccasioni di i sciali è gode di piacè à ghjucà diffirenti tipi di ghjochi, qualchì volta vanniaturi e telefono. Harem di u tempu pò esse paragunatu cun u Chjuditura preferitu di lingua italiana per fimmineddi, apparsu in Europe solu in lu XX sèculu.

Concubines in u Harem di u Sultan ùn hè appena amparatu. Ci poi piglià l 'esame, unni iddu stissu pigliò cunvalidatu Sultan. Sè li fimmineddi coped adequately, si pudia cuntà u Mr. attinzioni. Cuncubina in u Harem ùn hè un prigiuneru in u pienu sensu di la parola. Per donne à spessu vene a visita, è in u tiatru di quì chiamatu artisti. Avemu almanaccatu comu diversi fistiggiamenti, è ancu concubines stati pigliatu à u Busforu - un accriscimentu di i battelli, arrivare qualchi aria fresca, piglià un caminu. In brevi, a vita in lu Harem era càrricu.

Certi e donne di sceglie à Harem: criteri di scelta

E donne in u Harem, di sicuru, eranu differente in dati fisicu è mintali. Spissu servi te quì cù u schiavituti a l 'età di 5-7 anni, è quì sò allivatu à piena maturità fisicu. It S'avissi a nutari ca li fimmini turca nun fu mai ntra l 'concubines di lu Sultanu.

Girls stati pensa à esse inteligente, incù astuzia, attrattiva, incù un beddu francese physique, mòdda. Hè pinsatu chì un rolu impurtante in a scelta di i capelli di u Sultan fù ghjocanu micca solu a so bellezza fisicu, ma dinù a struttura di e bellezze di u so urganu sessuale. Par la via, in qualchi harems muderni sta critère selezzione ancora apprupriati. Era assai mpurtanti di l 'avvene cuncubina in u Harem ùn hè troppu grandi Vera Chjesa. È davanti à a donna fù u dirittu à allughjassi l'Sultan, si passò una seria di i testi cu lu ciumi di ova petra è acqua, culuratu, chì ùn sò state sparghje durante latissimus ballu, in u Vera Chjesa. Stu pò spiegari lu fattu ca nun tutti l 'muggheri, o paris di u Sultan avutu un beddu aspettu. Certi bellezza attrattu da altri parti di u corpu.

A pocu pocu sfarente statu almanaccatu Harem arabi è a so vita. Almenu Harem Nasser al-Din Shah Qajar, ognuna lu putiri in Iran in 1848, tirau falà tutti i capelli in stéréotype esistenti di e donne. Di sicuru, comu si pò dì, u gustu è culore ... Ma Harem l'Shah hè chjaramente un mature. Ghjudicà da i foto (è i so po guvernatore manca assai dipoi ch'ellu era interessatu à fà issu), la donna, nun vuliva à u corpu. A fonte mintuvà chì u concubines apposta nutricati farru è ùn permette li di spustà primura.

Eyebrows tutti li fimmineddi stati titanate. Ma s'è vo isari la storia di moda di u XIX seculu, avemu da sapere chi a ddu tempu era qartiè, ma Women "baleen" sò mai statu "Trending". A Shah e accussì com'è.

Eunuchs è u so rolu in a Harem

Concubines di u Sultan usatu à esse monitored vicinu. Sta funzione fù guaritu da u vechju servitori è eunuchs verificatu. Quale sò i eunuchs? Stu schiavi purtatu soprattuttu da a Central l 'Africa, l' Egittu, Corsu, chi poi castrari. Rinumata in stu riguardu datu u N, mentre ch'elli sò a causa di e caratteristiche fisiche di u bè era spustatu à funziunamentu è vissutu à una vichjaia, mentri l 'Circassians, avè una salute di più dilicata, fù parti castrari è spissu siduttu wards.

Però, si deve esse rimarcatu chì à spessu i giovani chi ùsanu la so candidati à Despre Harem. Cosa hè? U sognu di diventà un servitore castrari? No, ghjustu per weasely, youngster ntilligenti era una bona occasione pè ottene qualchi statutu è a putenza in un tempu assai più corta chè si faci o sirvutu à l 'esercitu di l' Sultan. E lu novu statu assai. U capu di u eunuchs neru era 300, cavalli è un numeru illimitatu di schiavi.

Hjurrem Sultan (Roxelana) - "Iron Lady" di u Harem

Nunustanti lu fattu ca la storia di l 'Harem cum'è un fenomenu suciale hè una longa è sultans avutu parechje altre, i nomi di solu un pocu di li vene à noi. Harem Sultan Suleiman fù largamente cunnisciutu grazia à un Ucrainu da a nascita, chì sicondu à parechji fonte chjamata Anastasia Toli, Toli Alexandra Lisovskaya. Musulmani, parò, vinni rinuminata donna Hjurrem.

Idda fu arrubbò da u tatari Crimean durante una di l 'abbinutu, u vigilia di u so matrimoniu. Ghjudicà da ciò chì hè cunnisciutu avvinta, putemu diri ca era 'na donna, ntilligenti, forti, incù una menti tremenda. Idda hè a uttiniri micca solu à a vita di i figlioli di u surtanu da a so prima moglia, una lege vivant-in-, ma ancu la vita di so figghiu. Ma era cambiatu straordinariu, s'ellu 15 anni, hè in gradu di Ward fermé Harem di Sultan santa è divintatu u solu capu feminile.

Topkapi - u stava a vita di u Harem

Topkapi cumplessu palazzu fù fundata da Sultan Mahmed cum'è l 'usciu ufficiali di i magistrati Uttumanu. È ugnunu sà u Harem di u Sultan Suleiman dinù campava quì. Hè incù incù Hjurrem (o Roxelana) fù rializatu un grandi overhaul di i corti ducali palazzu a so storia di a esistenza. À i tempi sfarenti in u Harem pussutu permette da 700 à 1200 pedi e donne.

Per una persona chì hè in u prima Topkapi, u Harem e lu palazzu si vi parenu un labirintu cu mori di sale, corridors, Cortili sparnucciatu casca.

Tutti li mura a la Harem in u tempu stati val cun apertura mosaicu Gourmet izninskoy, chì hè in guasi perfettu cundizione sarvata di stu ghjornu. È oghje si cuntinueghja à amaze visitatori cù i so capelli, biddizza, meticulosa, disegnu tecnica. Facennu lu muru cusì ch'ella era impussibile à creà dui camari listessi, tantu ogni Boudoir in u Harem hè particulare.

Topkapi torna un territoriu grannissimi. In u palazzu ci sò 300 chambres, 46 tres, 8 bagnarole, 2 moschee, 6 Closets di granu, nuoto Piscines, LAVANDERIE, uspitali, rinumati. Faci tuttu di sta in un Harem, o di parti di l 'attelli sò classatu cum'è parti di palazzu di u Sultanu, ùn hè cunnisciutu. A data, solu u primu pianu hè aperta à a visita urganisimu. Tuttu altru hè sempre attente ammucciatu da l 'ochji salz di i turisti.

Tutti li finestri in u Harem stati bluccata. Tuttavia, ci si vedenu parechji abbitazzioni in cui Windows, è ùn hè à tutti. Più prubabile, issu hè u stanza di eunuchs, o servitori.

Ma ùn cambia quantu beddu è ntirissanti ci hè nudda Harem, sia idda comu postoyalitsey ùn vulissi qualchi ragazza. A vita in lu Harem hè sempre dipinnenti à l 'internu regule custumi, leghji è rigulamenti, di cui avemu ancora nun sacciu.

harems mudernu

As vene cum'è si pò sonu, ma in mudernu Turkey (almenu in a so parti cintrali) harems a data, no. Ma i Cavalieri di elli, sorridente, aghjunghjendu chì hè solu, secondu à figure ufficiali, bè, in campagna, in particulare in i est-sud, issu modu di vita hè impurtante.

u matrimoniu Polygamous - hè una rialità di 40% di li fimmini vivant à u Ghjurdanu, Pakistan, a Yemen, Syria, Madagascar, Iran, Iraq è i paesi di u cuntinenti africanu. Ma hè da nutà chì u lussu di i Harem, ferma u privileghju di l'omini riccu, perchè solu ch'elli sò capaci à cuntena lu ugualità finanziariu di e so mòglie ufficiali, di cui solu quattru ponu esse. Ogni conjoint deve esse a vostra casa, (o almenu stanze privati incù u so propriu entrata), u decoru, Tattoos, la cameriera.

A maggiuranza di e donne in u Harem mudernu sò in una tale situazione nant'à a so, ma certi, cum'è nanzu, sò urganizati da la forza. Ma ci sò i tempi chì e donne sò cuntratti, nantu à a scadenza di ch'elli ponu vultà à u pràticu nanzu sta vita, leu da assai. A causa di la ginirusità di lu mudernu sultans chiacchiari.

Cum'è nanzu, i donni di u Harem sò pigliatu micca da i patroni li stissi, è "pòpulu speciale di furmazioni" - l 'accussì-chiamatu mashate chì lunae lu munnu in cerca di una bellezza. Ma una bedda faccia - ùn hè micca u solu "entrata" à l 'Harem. Ci tocca à esse calmu passiunati in lettu, à esse in gradu di incantatu u so pruprietariu deve capisce cumu a risolviri cunflitta e quarrels. In Pà a grapiri tutti i criterii hannu biancu pirmittennu speciali (o, siddu prifirisci, testu), solu dopu chì una donna, mostra direttamente à u pruprietariu di u Harem.

Dopu tuttu di u sopra, ferma sempre mprissioni ambiguu di u Harem. Certi vi cuntinuà a miludia idda comu un kul di u passatu cù i restrizzione di a libertà è un ghjornu inghjuliatu di li diritti di e donne, altri - cum'è un occasione à arricchisce è pussede se per un tempu, è qualchi - cum'è un casu à truvà u so veru principi supra un cavaddu biancu. Ma tuttu chistu è un Harem. Cosa hè per voi a dicidiri appena se.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.