FurmazzioniLingue

Hare - ciò chì hè? Curriculum valori, 'urìggini e li siquenti sunnu asempî

Arcuni di li palori trova in u francese ùn ci hè nudda manera, ma sò sempre attornu. In u spaziu di a nostra sarsa nant'à a quistione: Cosa hè una lebbra? Comu a scriviri una parolla, è si n'andò, unni si leva la lingua.

valore

Dictionary Critique di noi quì, par disgrazia, micca una lingua. Ci hà da aduprà àutri fonti. Ogni modu, in e parolle di i seguenti valura:

  • basta;
  • bedda;
  • basta;
  • Firmavanu.

Parolla hè distinatu à mandà un signali di u destinatariu chì u so parolle è azzione ùn sò preziosi in u prisente mumentu. Sia ghjè un segnu chi certe infurmazione hè statu ricevutu e caputu. Per esempiu, un babbu, insegna u so figliolu, è l 'omu disse: "nt, Dima, I avvisti murali sopra a leghje." U Populu ùn hè tantu garbatu, ma qualchì volta issu puru.

Dinù, u fonti dici ca la curretta a scrittura di u unu usatu supratuttu, chì hè a lettera "O" è "E" à a fine. Ma qualchì volta sottu à u "même" si riferisce à un termine chì in l 'usu di custruite discursu. It complements u bè cunnisciutu-favella francese duo "Lane", "Vira", si vultò è in un terzettu, è hè scrittu dopu "a". Per quessa, a parolla "Hare", s'è vo avete a menti custruì una parolla ùn sbagli, o omissioni.

Quessi ùn sò a paura di sta parolla, aventure awaited qualchissia chì voli à sapè la risposta à a dumanda, chi hè u capriolu?

urighjini

Iè, giniralmenti a pèrdita di a surgente hè in fronte, ma micca oghje, è issu hè micca tombu à casu. U fattu chì ùn ci hè nè manera à capì dapoi induve e comu l 'esprissioni ghjunse (o parolla cum'è voi piaci).

Hè cunnisciutu chì u tantu-si messe à parlà incù i annata 80th di u 20u seculu, a Russia. Ma si avissi a èssiri diffìcili, s'ellu ùn esisti micca cum'è turni di discursu a la lingua, ma eranu tutti u listessu. parolle Slang sò spessu scontru. In aghjunta à l 'uggettu di ricerca, ci hè dinù una "CLE", "otle", "a svide" (forse di più informality deve scrive inseme pocu? Chì lu litturi dicidiri di iddu stissu, è noi ùn hannu u curaggiu di tali spirimenti).

In u cuntrastu di a parolla, chì avemu e ricchezze, è twinned avec la lettre "E" à a fine ùn tocca Samari. Ma hè chì s'è qualchissia ùn capisce u "CLE", "otle" - hè u partitura più per chi u prugettu. Per esempiu:

- Cosa filmi?

- Kla!

Un altru cosa hè chì ste parolle nflissioni ordine abbuccari. E quasi nimu ùn pò dì. Hè chì quelli chì li usatu na vota, chi hè, ghjente di 30 o di 40 anni.

Lingua e l 'esercitu di sparghje

Certi pò dumandà: "Ùn mi voi fari senza tutte sse cose, è dinù ùn capisce una larga gamma di?" Quella d'u tuttu puntu, è hè. populu Young (micca solu ragazzi ma puru fimmineddi) à u principiu di a vita hè forti, spechju di a creatività. Quandu ùn ci hè micca punti specifichi di l 'applicazzioni, appoi lu corsu hè principalmente lingua. Ghjuventù, unu a lingua di antenati trasfurmazzioni esigenza, assicurati è stissa dissociates da i so parenti è i so parenti vechji.

A cosa più stunanti, i quistioni "Cosa hè una lebbra? 'Interests o di l' età generazione chì ùn capisce nflissioni o di più chì voli esse un tema, ma micca una tendenza, parchì si tratta avà qartiè a sò cunzidiratu altre frase sò di solitu di origine francese.

Quandu dicu chì?

usu campu di u termine largu. Per esempiu, quandu una persona pours un vivu (non veni usatu cutiddianamenti ALCOLU, hè à ricunnoscia chì u littore ùn pensu à noi sà ciò chì) è ùn vede i spiculi, iddu cci gridò: "Pellegrino, tu nun vede induve Lesh?!"

Quandu a lizzioni stage, allura, di sicuru, vulemu à aduprà a parolla "capriolu", soprattuttu perchè avemu digià cunnosce u valore, ma chistu nun è sempri pussìbbili. Per esempiu, s'ellu un female vucia, apprupriatu finiri à entre in una quistioni quannu l 'antenati ùn numarosi à i metudi auturitariu di struzioni, chi è, unu chì ùn permette ogni liti, objections è dibattiti nantu à qualsiasi questione. Quandu una persona ricìa lu maestru, o Litturi, u cundannata zittu.

A Canzona di dì ancu un omu ampara chì lebbra, ma sempre ùn pò aduprà a parolla à un paràmetru furmali, a parolla di un circulu stretta. Lu litturi putissi sò digià avvisti issu.

Slang e clàssici

A cosa più bellu in u lingua - la dinamica. È hè pussibili per esempiu à piglià una vita. Quandu una persona hè ghjovana, si voli com'è assai comu pussibili a terra move luntanu da i radichi, la lingua matri e antichi, di creà u vostru propriu vucabbulariu. Sè era ghjustu puisia, allura avissi a èssiri pinsava micca cunfirmata da u travagliu di tutti li novi ginirazioni.

Ma tandu, quandu tutti i sperimenti linguistichi in lu passatu, lu 'anima abbisogna a cunniscenza di a so cultura, a so lingua, è la manu, si stendi à l' òpiri d 'L. N. Tolstogo e A. S. Pushkina (intentionally manca latu F. M. Dostoevsky, a so lingua, ùn si pò chiamari a magia). Di sicuru, chistu è lu casu se intensivi di curriculum di litteratura ùn hè repulsed u laziu di leghje nunda, fora di i posti in rete suciale.

Ma in generale, mi tocca à dì chì noi avemu u periodu, forse più di tuttu u scrittu chì era nanzu, perchè ùn ci era u spechju à quali a espressai po avà guasi tutti. Certu, quelli chì ùn sò culligatu a tecnulugia, micca pigliatu in contu. Ma in u futuru u World Wide Web suttamèttirisi u mondu, ma à u cuntrariu, forse micca muderna in stu sensu, u paese hà da sempre stà.

Per quessa, ci vole à esse pràticu cù tutti i Bonifacio di lingua e nflissioni (cumpresi l 'urìggini di la palora "capriolu"), e parolle travagliu strasurdinariu. È più ntî - espressai idei esigenza, eleganti e senza sbagghi, accussì comu micca à disunori u ricordu di u violino Russian, chì hà amatu lu granni e putenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.