Sports e FitnessNuddu

Emanuel Ginóbili. biografia

Emanuel (Manu) Ginóbili - nu jocaturi nuddu prufessiunale chì era natu 28 di giugnettu, 1977 a la cità argentina di Bahia Blanca. Iddu s'arricorda ghjoca in a unu di l 'squatra North American ", SPURS" di San Antonio, ntra cui la vinciu Championships in 2003, 2005, 2007 è u 2014.

In maghju di u 2008, Emanuel Ginóbili fattu u listinu di i cinquanta pirsunalità di cchiù mpurtanti di nuddu European. A cirimonia ufficiali abbianu statu organizatu da Mačvan Basket è tinia à l 'Sports Palace Palacio De Villemejeanne de la Comunidad de Madrid in Spain.

primi anni

Emanuel Ginóbili statu allivatu in una famiglia di nuddu prufessiunale, tantu ch'ellu si messe à furmà comu principiu di comu l 'età di trè. U so frateddu Leandro di sette anni ch'ellu era jocaturi di argentina Leia nuddu, ma in 2003 dicidi di abbandunà u prufessiunale carriera sport. Un altru fratellu, chjamatu Sebastian ghjucatu in u argentina è in u Leia prufessiunale Spanish. U so babbu Jorge Ginóbili era lu carrettu di u Club in la cità di Bahia Blanca, induve Manu ampara à ghjucà nuddu.

la vita parsunali

At Emanuel Ginóbili hà dui argentina è a citadinanza taliana. Si pò parlà liberamente in Spanish, italiana e inglese. In u 2004, si maritò Marianela Orono, è 16 di maghju, di u 2010 in u lume ci hè un paru di unioni - Dante e Nicola.

Principiu di carriera spurtiva

carriera prufessiunale di Ginóbili messe in u stagione 1995-1996 di l'annu in u Club Sport Francesconi La Rioja. Un annu cchiù tardu fu trasfiruta a squadra "Estudiantes" da Bahia Blanca. Per un tempu Manu ghjucatu di a so cità in casa, ma prestu si tracciau lu attenzioni di u Leia nuddu italiana. Da u 1998 à u 2000 è hà avutu per u Club "Viola Reggio Calabria." In u 1999, participau a la leva unu, era sceltu per u numaru 57th è invitatu à u "San Antonio SPURS". Però, ùn mentri Emanuel dicisi di firmà un cuntrattu di ghjucatu à u vingt Spagnolo di l 'squatra "Kinder" (Bologna) cu l' unu cu è un altru dui anni, l 'squatra. In issu esempiu, in u 2001, si vinciu un titulu, repère - campiuni talianu e Mačvan, è dinù vinciu lu Cup italiana in u 2001 è 2002. Dopu à la vittoria in lu Mačvan ch'ellu fù attribuitu u titulu di "più priziosu cerca Final Four" Mačvan. In la stagione 2000-2001, è in 2001-2002. stu titulu hè dinù aghjustatu u titulu di "cerca più valori di u League italiana."

"San Antonio SPURS"

Lu primu cuntrattu cun "San Ginóbili Antonio SPURS 'firmatu solu dopu à l' FIBA Championnat du Monde 2002, quand'ellu fù elettu a l 'simbolichi cima cinqui di i Championnat cun Dirkom Novitski, Predragom Stoyakovichem, Puntiglione Cameron e Yao Ming. In a so prima staghjoni in i unu cu (2002-2003 annata) Emanuel si n'andò da u bancu di sustituiri Steve Smith. Parte di u tempu ch'ellu mancava per via di u preghjudiziu, unni arriciviu, perchè micca subitu capaci à aghjustà à u stile americanu di cummedia.

Nunustanti lu fattu ca Manu micca hè privitti in tutti i ghjochi à a fine di u tempu, addivintau un membru di l 'unu cu All-Madonna Team (unu cu All-Madonna Team), chì invitatu u megliu rookies noms de staghjoni. In ghjochi Playoff Ginóbili arrinisciutu a fari un avanzà. Carlu participò à tutti i caccia, hà apprufunditu u so spettaculu paragunatu à i ghjochi qualifying di i staghjoni, è a so squadra riniscìu a vìnciri lu "Phoenix Voce", "Dallas Mavericks", "Los Angeles Lakers" è "New Jersey Reti" nant'à a strada di a vittoria unu cu 'annu, Dilettatanti 2003. Doppu ca, Emanuel Ginóbili statu elettu sportu di l'annu in Spagna.

Awards è tituli

In u 2005, era ufficiarmenti cunziddiratu comu na stidda di nuddu American, parchì di u primu tempu pigghiaru parti in l 'accussì-chjama festa di tutte e stelle di u unu, induve ellu fù sceltu da Cunfarenza Western. In la stagione 2006/07, Emanuel urganizata pè ottene guasi u titulu di "Best sestu jocaturi unu," Pigliò u 2u postu, daretu à Leandro Barbosa. Ma in u prossimu, 2007/08, Ginóbili statu sempri fattu di stu titulu, chì hè, fù chjamatu sunatura riserva. U votu 123 fora di 124 ghjudici deti u so voti per Emanuel. In totale arriciviu 615 di 620 punti pussibili. In u 2011, Manu, la seconda volta in u so mistieru, era unu di i participanti di l 'incontru di unu cu étoiles à a scelta di i West.

Digià vinciu lu titulu di a so stagione esordiu in u futuru Manu trè più volte diventa u vincitore di a Championnat in l ' "SPURS" (in u 2005, u 2007 è u 2014). In u 2008 è di u 2011 Ginóbili addivintau un membru di a terza squadra d 'unu cu stiddi.

20 di giugnettu, 2015 Emanuel allargà u cuntrattu cù u "SPURS". January 14, 2016 Ginóbili spesu u so 900 bissau caccia in u unu, in u quali u so squadra appiru "Cincinnati Viru". 4 di ferraghju, ci diagnusticatu dopu à preghjudiziu testicule a notte davanti à u ghjocu contru à u "New Orleans Pelicans." Cum'è un risultatu di un mese di Manu avutu à ricusà di participà à i ghjochi. Avè mancava 12 ghjochi per via di u preghjudiziu, turrò à l 'azzioni e scored 22 punti in 15 minuti in l' incontru contr'à "Sacramento rè".

squadra naziunale

Manu Ginóbili hè u jocaturi, assicurà a riescita di u Championships squadra nuddu argentina in ùrtimi anni. Duranti nuddu in Indianapolis in 2002, Cup le Monde squadra Emanuel di u primu tempu riniscìu a triunfari li stiddi unu cu Lard squadra US è in fine à piglià secunnu locu.

À i Ghjochi Olimpichi 2004 a Ateni, l 'squatra nazziunali argentina novu ripetutu chì ft da minà i Stati Uniti d'America in u semifinals. 28 di austu, 2004 in u finals Argentina vinciu l 'squatra nazziunali talianu e addivintau lu campiuni olìmpicu. Doppu ca, Emanuel Ginóbili fù sceltu u jocaturi più valori di u simile nuddu di i Ghjochi Olimpichi.

A so siconda medaglia Ulìmpici si vinciu à Beijing, induve l 'squadra argentina vinciu lu terzu postu in u 2008. In d'aprile di u 2010, Manu annunziatu chì per ragioni di famiglia ùn participà micca à u FIBA Championnat du Monde di u 2010. Ma, si stesi di u so paese à l 'Ulimpiadi Summer in u 2012, induve Argentina persu a squadra Russian in l' incontru di a midaglia di brunzu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.