Sports e FitnessNuddu

Alexander Belov, jocaturi nuddu: biografia, rializazioni sport, la causa di la morti

Alessandro vita Belova hè cortu, ma assai forti. Jornu in u mondu di l 'nuddu naziunale à una ghjovana età, ch'ellu era una carriera 10-anni, si hè sappiutu à diventà una legenda. Sfurtunatamente, u dighjunu ùn hè solu principiatu, ma dinù finiri na granni jocaturi nuddu, ma prima e cose prima.

An ntruduzzioni a lu jocu

jocaturi nuddu Soviet nasciu lu 9 di nuvèmmiru, 1951, in Léningrad. Di nuddu Insignamentu so abbituatu Vladimir Kondrashin, ca, mentri ancora na carrozza nuvizziu e puru, si n'andò à e diverse lingua italiana in ricerca di ragazzi talentu. Taliallu, lu 10-anni-vecchio, Sasha, un carrettu cù difficultà, ma sempre sappiutu à cunvince ellu à pruvà a so manu, a nuddu. Chi Vladimir Petrovich Kondrashin rinisciu a instill in u ghjovanu Belov amuri stu jocu e divintò u so Lars.

biblioteca francescana

In 16 anni, l 'esordiu di Alexander cum'è una parte di a squadra "Spartak" (Léningrad). Nunustanti lu fattu ca u tippu avia luntanu u più altu crescita in a squadra (puntualmenti, dui metri), si vinni a centru a scena è pò mettesi cù Baia supiriuri a causa di l 'abbilitati di sceglie i pusizioni, a mubilità è bonu salti. Offensively, Belov fu capaci di passari successu lu circu, o facia da una distanza, ma u so funzione principale hè a ubligalli tutti u listessu prutezzione.

Un invitu à l 'squatra nazziunali

Sicondu a alessandro Gomelskogo, Belov, avendu un salto assai alta è putenti, era sempre u tempu à u locu dritta. Sò friscalette causatu vera funu. Calchì volta si paria chì Belov penni just in l 'aria. È quandu si livò, in un veru di difesa, nanticchia abbassannu lu li gammi e righìannu la goviti, postu i pantaloni appena ùn hè di nnimici. Ch'ellu ùn hà chì u backboard. In più, Aleksandr Aleksandrovich Belov cun tsvp sintia bè jocu è successi in tactics. Tutti stu dirittu ellu à mettesi cù Baia, ca era un accrescimentu di 10-15 cm Lingua più.

It Umbra è invitatu à u ghjovanu jocaturi gira in u squadra di l 'Unioni Suvietica. A ddu tempu, Alexander hè solu 17 anni. Un annu dopu, in 1969, a squadra nuddu l 'omi di USSR ghjucatu in u Championnat European in Naples. 18-anni-vecchio, hè a scuperta cchiù mpurtanti di sta stagione. A ddu tempu, riniscìu a ghjucà in u Leia cima di tri staciuni, tantu T'avia spirienza micca solu di qualità anziane Bisognu sunatura induriti, ma dinù à piglià à un rolu mpurtanti a la squatra, s'ellu hè necessariu di u ghjocu.

Benefizii in u finali

Prima di lu cummattimentu dicisivu di l 'squatra, sopra arrivatu lu Championnat di Jugoslavia è l' Unioni Suvietica. In u ghjocu in finale eranu spalla di spaddi. In la siconda mità di a nostra squatra, rinisciu a rumpiri luntanu, avanzava 8 minuti 12 punti. Abbirsari èranu di stu tempu scored solu 2 punti. Belov scored tri punti, ma i so riesciti menu - un difesa di qualità. Hè per via di a squadra Belov fu capaci à ghjucà successu tempu, chì truvatu u risultatu di u web caca.

revue de cullega

Team-aceddi è Gardon Alexander Sergei Belov in u so libru, "chjodu Attaccante" ùn parlerà l 'uccasioni di pacà u tributu à l' eroi di cunversazione di u nostru oghje. Sicondu a Sergei, durante u so crescita, Alexander ùn hè francese pivot, è a putenza avanti, ancu ch'ellu parti à u postu di quinta cuntruversa. A prutezzione, cum'è l 'Gonnelli franc, hè u fundamentu di nuddu, e lu sò succissuri Alexander frange. Era bè Priparati è pigliò u affari più impurtanti di a squadra. Sicondu a culleghi, û Vladimir Petrovich Kondrashin Belov arrinisciutu a instill un 'amore di u ghjocu in difesa, chì hè una filusufia spiciali.

U fattu chì sparte u l'lionu di sunatura cunvince à partitura di più in l 'anellu à esse vistu, mentri la difisa è a capacità di dà u dirittu di passà nant'à a "prima lìnea" ùn hè menu impurtante chì un tonu gradu di sperienza ùn pò tutti. Alexander Belov - jocaturi gira cù una lettera capitale, s'ella hè solu per via ch'ellu hè unu di i pochi chì sapia a gudiri lu jocu di la difisa.

USSR Dilettatanti, 1970

In issu "Spartacus" mustrò un novu ghjocu Championnat Tactic, chì fù custruitu da a difesa. Sta dicisioni pà u dirittu la squatra di vince u argentu è passiuneghjani à l 'squatra CSKA Moscou, chì avia micca uguali in u passatu cinque anni. Ma in "Spartacus" tandu ci era solu una star - u jocaturi più chjucu.

Cambiendu u carru

At Cup le Monde u 1970, l 'squatra nazziunali USSR hè solu in gradu di vince u terzu locu, vergogna pirdennu a Brasile (64:66) è America (72:75). Dopu à una carrozza squadra Championnat pèssimi hè u listessu Kondrashin. In i sette anni di Avicultura, si purtò a squatra di qualchi azziuni di brillanti. Chief à mezu à elli hè u ballò ligginnariu di l 'nuddu Soviet - vincere squadra à i Ghjochi Olimpichi in Monaco.

Universiade 1970

Cu l 'arrivu di lu successu nazziunali squadra Kondrashin u so discepulu diventa solu aumintava. In 1970, Belov vinciu lu Universiade le Monde. È ancu malgratu u fattu chì l 'Unione Europea micca lagnà stu rinumatu simile, vinceru si tene assai, perchè u lotta per patrunanza fu cummattuta cu l' Miricani.

A seconda Championnat European

Da u so sicondu Championnat European Aleksandr Aleksandrovich Belov I si 'ntisi assai di più cunvinta in la squadra, ancu per via di altu Billets canusciri. A squadra naziunale ghjucatu bè in u simile è in u finali 5 punti pricidutu Jugoslavia, chi a ddu tempu era lu campionis munnu. Belov scored 8.5 punti pi jocu, e sta nunustanti lu fattu ca iddu era un difinsore.

Olympiad

A preparazione di i Ghjochi Olimpichi Munich hè assai seriu di l 'squatra nuddu USSR. Dopu tuttu ci hè di scuntrà u squadra incù i forti rivali - la squatra di US, chì ùn hà cunnisciutu scunfitta a l 'Ulimpiadi dû 1936. Nunustanti la abbunnanza di la nostra squatra di boni lettore, spartu di difenda i so pantaloni da prufissiunali American pudia solu dui-metre Belov.

As spetta, in a finale di a Jochi Ulìmpici hannu statu l 'USA modular è l' Unioni Suvietica. Nantu stu ghjocu ligginnariu, quandu u squadra perdi u so Unione d'oru americanu, vi pò si rammintò di un longu tempu. Vividly in a storia fù à passà Ivan Edeshko e ittari lu circu alessandro Belova, ca era marcatu da u disturbu di a miricani e lu liccione a riescita di i nuddu suvièticu.

U mumentu chì ditirminatu la vittoria à i Ghjochi Olimpichi

gran valentina incontru hè assai postu è passiunanti, accussi si meriteghja a n'invinia nimu in tecnica.

Nuddu Soviet cù un picculu margini era in l 'gout tutta l' bout de. Tuttavia, à la fini di la secunna mità, u Miricani li s'avvicinò. 10 seconde nanzu a fine di l'incontru cu lu spartitu hè 48:49. M. Paulauskas datu una passa à Belov, chì hè sottu u scudu di u nimicu. Alexander mancava, ma pigghiau la palla. A squadra hà guadagnatu, iddu avia a tèniri la duppia i palla nanzu u buzzer. Ma Belov hè capace à ammaistrà u ballò, cusì la palla detti Z. Sakandelidze. L'ùrtima forti à tena u nemicu, e cci appi a Missing. Cum'è un risultatu, i Stati Uniti d'America attribuitu 2 senza lancia, tramindui di cui eranu ancu più.

In ghjustu un pocu seconde nanzu a fine di u ghjocu, a squadra Soviet hè guasi ùn spiranza di tè. Ma quandu Belov taliau la carrozza e vitti a so 'occhi calmu, nu jocaturi nuddu avvisti chì tuttu ùn hè persu. Dopu à quessa, i squatra Soviet lancia in u ballò volte in u ghjocu, e ogni vota la Isula di Gorgona parìa prematurely. A terza vota l 'palla cascò à Ivan Edeshko, ca detti un granni passa Aleksandru Belovu, chì era a ddu tempu in u mezu di u campu. Inglese outwit l 'Miricani è rumpia l' anellu, Belov fattu un tiru assai pulito e pricisa. U ballò hè à a lu circu, è paria a Gorgona finali. Siccomu l 'Unioni Suviètica addivinìu lu campiuni Olympic a nuddu. Sergey Belov in u so libru chjama issu mumentu "supiriuri a ghjustizia" di i sforzi di a squadra di u chjassu di a gloria.

In generali, a l 'Ulimpiadi Aleksandr Belov - jocaturi nuddu, chì sapia assai su tonu di difisa, iddu fici assai effittivamenti - una media di 14,4 punti è 5 rebounds par cuncorsu.

avvena

Dopu à i Ghjochi Olimpichi, Belov famosu in u mondu è hà ricevutu un invitu à l 'unu cu, ma l' omu megliu à purtà i tìtuli à a so squadra è a squatra naziunale di u so paese nativu. À ringrazià à Belov è Kondrashin Avicultura ch'elli ùn sò vinciu una sola vittoria. Aleksandr Aleksandrovich Belov era lu core di l 'squatra, ùn appena u capu. Iddu fu lu criaturi menu di tutti lu vittori di i gruppi aforementioned.

ghjochi Olympic in Montreal purtatu i squatra naziunale USSR solu una medaglia di brunzu. Ma rates, Belova pirsunali cresce. Iddu addivinìu lu jocaturi più pruduttivu in la squadra, scoring una media di 15,7 punti pi jocu. Lettore di u calibre di Alexander, u mondu sapia micca tantu. Ch'ellu ùn hà primura cù quali è contru à quali a ghjucà. À ringrazià à a paga jocu è jocaturi nuddu talentu tecnicu pussutu truvà una lingua cumuna cù qualchissia. È l'omu hè assai artistica à u situ. Iddu basked in l 'amore di u asèmpiu, è s'avvicinò à a so forza di novu rializazioni.

"Ghjè à u scoreboard!"

Belov perdiri lu stessu u dirittu à imponi un caminu in a corte durante u ghjocu. In unu di i ghjochi, in u quali l "Spartacus" cuntrari propiu una squatra di dinaru, Alexander iniziu, camminare u "battagghia". Fans di nuddu, comu lu bellu ghjocu, è unu di li gridonu: "Canzona di ghjucà!" Dopu à una pochi di tali chiama Belov guardò versu u asèmpiu e gridannu, è disse: "! Ghjè à u scoreboard"

arburuchju Salute

Dopu à i Ghjochi Olimpichi in Montreal à la vita lu granni l'attilleti accuminzau un mulu scura. Iddu vinni sempri lamentu circa, piuttostu, vistu pettu salute. In stu fattu, lu carrettu in ogni incontru detti Alexander uni pochi di minuti, di restu.

amuri

Carte Bright a mio vita Belova hè a so cunniscenza incù Aleksandroy Ovchinnikovoy, ca era nu jocaturi nuddu successu. Vinaranu trà li sentimenti puri chi nun ntirfiriri ccu la furmazioni permanente nant'à basi differente. Sicondu a Rocca, Kondrashin hè assai cuntenti cu stu fronti è ancu spintu Belova sensu più prutettu di u matrimoniu. Ci hè assai gratu è pusitiva, cusì hè bè cumpinsata di u caratteru splusivi di u nostru eroe. In d'aprile 1977, u coppiu CRONACA u so sindicatu.

nant'à un modu primaturu da u sportu

In principiu di u 1977, "Spartacus" si n'andò à ghjucà in Italy. À u mumentu di u sduganamentu fù trovu un saccu cun bè interdetti, chì fù dici cun Belov. Tecnica di u mondu circa stu tempurale scandalu erupted. Alexander stata spugliata di tutti i tituli è canciatu da nuddu.

Alexander Belov appena - jocaturi nuddu di i quali a parolla "onuri di" ùn hè un nzemi vacanti di populu corsu - ricusatu l 'offerta à ghjucà per CSKA. Ma i forzi A. Ya. Gomelskogo era di vultà tutti i tituli di u famosu attilleti. Ma ellu ùn hà accordu, pirchì si 'ntisi lu so turnu a squadra chì ellu una stella fattu.

À a fine di u 1977 un omu dinò u dirittu di ghjucà per "Spartacus" e in austu di l'annu dopu, è di l 'squatra. Ma pi jiri a lu jocaturi nuddu Cup le Monde hà fiascatu, com'è a so cundizione fisica in stu tempu hà suffrianu antu. Prima di l 'accusa, si' ntisi assai malatu è si n'andò a lu spitali.

bruttu

Great Atleta cotti in parechji uspitali di Léningrad, ma duttura Ùn sò ghjuntu à un diagnosticu precisa. Kondrashin farru droga oltremare, ma dinò ùn hà aiutu. Cum'è un risultatu, October 3, 1978, murìu l 'cchiù granni jocaturi nuddu Soviet Alexander Belov. Causa di a morti, comu si girò fora, messu in k lu cori. Parechje pinzeru chi era a causa di i sport attivu cundizione l'omu worsened, ma duttura chiaramenti indettu, chì, per via di nuddu, Alexander Belov, senza capiscia quessa, allargà a so vita. È quandu si pigliò una ruttura, lu cori Bianchi ancora overcame lu.

Nant'à sta è biografia finì alessandro Belova, chi murìu sulu 26 anni, ma lu ricordu di lu stete di un longu tempu.

Moscow ghjurnalistu A. Pinchuk, Vladimir Kondrashin eni cunzidiratu lu megghiu Figaro nuddu na vota dici chì a vita umana hè misurata micca solu anni, ma ancu rializazioni. Si gira fora chi Alexander veru ùn aghju vissutu una pratica cusì cortu, perchè avia più di 26 è assai com'è tanti di u 80, è ùn sò tempu.

Rializazioni A. Belov

  • Master unuratu di Sports.
  • Gold à l 'Ulimpiadi in 1972
  • Bronze à i Ghjochi Olimpichi in 1976
  • D 'oru à u Championships le Monde 1974, u
  • Bronze in u Championnat di mira1970
  • D 'oru à u Championships munnu, in 1969 è 1971
  • Championnat European Silver 1975
  • vincitrice Two-tempu di u "Cup Cup Rusariu '", 1973 è u 1975.
  • Gold Championnat di l 'Unioni Suvietica in 1970 è 1971.
  • Championnat Silver USSR 1972-1974,1976,1978 anni.
  • Bronze Championnat di l 'Unioni Suvietica in 1969
  • Sports Silver di l 'Unioni Suvietica in u 1975
  • D 'oru 1970 le Monde Universiade, u
  • Cup Nations, 1974
  • Cup Intercontinental 1975
  • Championnat European Gold à mezu à Juniors 1968 è 1970.
  • Incluse in lu FIBA Hall di Fame in u 2007
  • Order "Badge di pieve".

Alexander Belov - jocaturi nuddu da Diu. Era un favuritu francese fan, è dà li una vera campa. Ma di tutti i Atleta hè u pubblicu amore u più cari. Monete, participazione in Rugby internaziunale, sperti mìa - hè assai bellu, ma ancora sicundariu. Ma sempre tene a ricunniscenza di quelli chì per quale tù ghjucà in u primu postu. È u so ghjocu Aleksandr Aleksandrovich Belov ghjucatu cù una Italiana!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.