DrittuState e lege

Slovakia bannera e stemma di u statu

Slovakia, quale bandiera, fù ufficiarmenti aduttatu 1 settembre di u 1992, da l 'XI Seculu dC, facìa parti di lu Regnu di Ungarìa. U Populu ùn hè finu a lu 1918, quannu vinni furmata Cecoslovacchia. Finu à u mumentu di siparazzioni, nè di u so republics avutu u so propriu simbolicu. U fattu ca tutti si hè una sola.

ochju mudernu

In un paese cum'è Slovakia, la bannera hè un tissu furma chì si componi di trè tavuli almanaccatu horizontally. Da cima à fondu ch'elli sò i culori biancu, turchinu è rossu. In più, u suciale hè dumandatu à i ferrari circuit biancu è stemma di u statu, chì hè à a manca di centru. It S'avissi a nutari ca stu cumminazzioni culore Sluvacchi credi chì u so sìmmuli naziunale dapoi 1848.

Storia di la bannera

Slovakia, bandiera, cum'è discrittu sopra, hà ricevutu u primu simbulu statu in lu XIII sèculu. Allora, ci era piuttostu di dui ri: sottu biancu, è u cima - russu. Duranti lu regnu di l 'Ungherese King Bela la Panorama hè l' imagine ancu stata posta nant'à u segnu di a cità di Nitra. Duranti la rivoluzioni di 1848-1849 u simbulu apparsu barra turchinu. Sluvacchi sò pigliati da u Croatian è bandiere Russian. Quissa hè duvuta a lu fattu ca tutta l 'Ungherese Kingdom u so populu fraterna ch'elli stimatu u Cappella. Comu pi l 'Russian, hanu sempre avutu una reputazione comu lu prutitturi di tutte e Slavs. A listessu bannera Slovak statu usatu duranti la Prima Republic (1939-1945 francese gg.), È statu introduttu doppu la fini di l 'accussì-chjamatu a Rivuluzione America in u 1990. Tuttavia, in ordine di evitari cunfusioni incù u bandere di Slovakia è Russia dipoi 1992, accuminzau a agghiunta darà u simbulu naziunale nant'à u simbulu naziunale.

caratteri stranu in ligislazzioni search

In un paese cum'è Slovakia, bandiera, stemma dû paisi e àutri sìmmuli statu stati assicurati à u livellu legislativu. viveri apprupriati nsìami a lu VIII e nonu articuli di la custituzzioni. In u 1993 si ghjunse in forza in u drittu statu, chì scrivendu statura e dimensioni di u preti.

Coat of arms di Slovakia

Slovak simbulu naziunale in parechji salutà simile à u counterpart Ungherese. Hè fatta a forma di una doppia cruci d 'argentu sei-nutari, chì hè pusatu nantu à un scudu rossu è à u listessu tempu, leva in trè muntagne turchinu. residenti paese li identificà cum'è Matru, Tatra è Fatra - terrain hè stata longa abitata da u Sluvacchi. It S'avissi a nutari chi si vede nantu à l 'armi sunu in lu XIII sèculu, e in lu 1848 ricevutu un culore turchinu. Double Cross hà una urìggini cristiana. Cuminciò à esse usatu in u Imperu Bizantinu da lu IX seculu AC, è in Slovacchia hè duvuta à Cyril è Church. Comu di lu scudu rossi, i segni Plumage in u so imagine hè assai pupulare per parechji seculi.

A storia di u stemma mudernu di vrazza

Double croce Bizantinu cumenciu si messe à esse usatu in u territoriu di Ungheria, cum'è un simbulu di u Principatu di Nitra. Iddu poi divintò un segnu di i paisani in i paese. In u seculu XV, è affaccatu à lu terri Slovak. Principianu da 1848 l 'abbitanti patrioti di u paese ellu vede cum'è u so sìmbulu naziunale. In lu tempu di la Ripùbbrica Czechoslovak, addivintau una intigrata di u so simbulu. Qualchi tempu dopu, in u 1960, ci fù a sustituiri lu pantaloni, chi bedda Mount Krivan cù u focu infine, denoting una insurrezzione pupulari di u populu Slovak. Tuttavia, à trenta anni dopu, i sta cruci ritornu à u so locu uriginale. In u 1992, u stemma fu ufficialmenti assicurati è misa supra la bannera Slovak. Photos, situatu supra, sò un casu in puntu. Si deve esse rimarcatu chì ancu in u stemma mudernu di vrazza d 'Ungheria hè tradizziunarmenti supra la spadda dritta hè una maghjina di u caratteru di u Slovak.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.