DrittuState e lege

Bandiere Russian. Cosa faci la bannera russa?

Bandiere sunnu assai ntirissanti, ma micca abbastanza una longa storia. Bandere è bandiere, cu cui li surdati si n'andò in battaglia in i tempi antichi, a rializzari stu rolu, nanzu ci era la bannera russa. Picture si avà sà ogni studiente. Cosa hè a storia di u caratteru Russian, ciò chì li culura sunnu cchiù simili a lu, è ciò ch'elli sò di, hè discritta in l'artìculu.

bandiere di u mondu

Ogni statu di u pianeta hà u so propriu simboli chì distingue una casa da un altru. Tra li sò bandiere cumpostu comu lu menu spicificu di statehood. Tutti i culori è elementi ch'elli ùn sò casuali, ma hannu un significatu particulari, ca rapprisenta cosa chi, in lea cù a storia di u paese. Calchì volta populu ùn pò sempre sapè da lu cori tutti i ditagli di l'innu naziunale è u stemma di u statu. Tuttavia, una bandiera, senza dùbbitu, ugnunu sà.

U prima, bandiere, in infatti, apparsu, anchi si chjama da nomi diversi, più cà tri mila anni fa. Per esempiu, Sartana Khan statu fattu, da arrimbà si à i punta di u ponytail asperge.

Oghje, la bannera statu sunnu li vari modi di preti cù l 'imagine di simboli, ianuam, pictures, ri.

A flotta navali di u paese pò esse u stessu comu la bannera statu, è pò differ da ellu sanu. Ci hè dinù una bandiera, avian marina, o in altri paroli, la bannera di cumerciu. Signalatu u tintu di u bastimentu, è demonstiruyut naziunalità.

In l 'autri di parechji seculi di a storia Russian

In i tempi antichi, ancu in epica cristiana, pre-Cristiana è principiu, cum'è l 'bandiere era bandiere battagghia e bandere. In l ' "poser" discrivi la bandere rosse è "Italiana", e bandere bianche. Hè cunnisciutu chì à u tempu di a battaglia di Beni principali Kulikov hè preti scura-rossu Asciugamani cù u visu di u Salvadore. Cù ellu cum'è Ivan Grozny in u XVIesimu seculu, fattu a so campagna contru Kazan.

Publicità musketeer reggimentu nanzu, duranti è dopu à u regnu di Petru lu Granni era dinù rossi, o cù i so tracce.

Canusciutu di "grande bandera of" Ivana Groznogo, in cui lu francese medio era turchina, virsanti - bianca, orlu - sassa, è à u spaziu intornu à lu virsanti - colori papavero. In u mezu era un circulu ricamata turchinu turchina in cui un cavaddu biancu è vistutu di biancu era lu Sarvaturi. Sottu à u circulu nantu à l 'autru latu hè u webmaestru di u celu. Lu virsanti fù sewn dinù un circulu biancu in cui ci era l 'Michael Archange u Pegasus d' oru. In unu di a so manu - la spada è in l 'àutri - la cruci. U friscalette, virsanti strewn cu stiddi e croix.

A prima bannera di l 'Imperu Rumanu Russian

Bandiere in forma in a quale simu sapè elli oghje, sò affaccatu in Auropa à u giru di u seculu XVI-XVII. U nicissità di a so presenza era causatu da l 'aspettu di la flotta. Bandiere mustrà i navi appartiniri a issu, o chì statu. Perciò, u so caratteru principale di u tempu era ancora un stemma.

In 1634, u primu rè di la dinastia Romanov, Mikhail Fedorovich ghjunse à imbasciata da duca di Fidiricu III. Hè statu dopu dicisu di fà di dece battelli nant'à u Volga per viaggiare a Persia. È quì, l 'acqua in 1636 fù lanciata a prima nave sottu u nomu "di Fidiricu". Ghjesù ùn durà longu, ma hè sottu à la bannera, comu lu prisenti tricolore Russian. Ma, si ricevutu un statutu di lingua ufficiali più tardi.

A furmazioni di u statu di u francese, bandiera Russian

In 1668, a nave fù custruitu, chiamatu "Eagle". L'annu nanzu, u cumannanti di u bastimentu dettu u rè chì u bastimentu hè necessariu à fà la bannera, comu hè fattu nant'à i battelli di altri paesi. Tsar Alexei Mikhailovich preparatu "strattu di segni zachinanii e bandere, o nome ensign", chì dà imagine di biblica dòdeci tribù d'Israele è bandiere disponibile in u tempu di i putenzi marittimi. Hè cunnisciutu chì à a fini fù sewn tricolore di cauciucata rossu, biancu è turchinu, u culuri di la bannera Paesi Bassi, ma quantu - hè sempre scunnisciuta. Cunsirvatu solu testimunianze chì u tricolore statu pensa à esse u image of Falchi.

In lu 1693 una differente king - Peter I, viaghji nant'à un Aneta cù dodici hunting "San Pietro", pisendu "lu Re di la bannera di Moscow", cumpostu di li stissi ri di culori biancu, turchinu è rossu, cun d 'oru' aquila, doppia-guidatu in i media. Sò uriginale sarvata di stu ghjornu. Si pò esse vistu in u museu in St. Petersburg.

Petru era à bordu, è altre bandiere. Tuttavia, ch'elli ùn piaci ellu, chì, apparentemente, hè per via di u so amore di i Paesi Bassi. Agghicannu a Palermu Rotterdam Peter I aspittava di u Frégate. At lu tirannu fù signalatu, bandiera, Olandese, ca tantu impressiunatu lu Re chi iddu avia a dicisioni di nun canciari si di più.

In più di u "rè di i Flag of Moscow," Petru, dopu à l 'usu European, si purtaru cu iddi tanti avutri, bandiere. Chissi foru navali Andrew l', bianca, shopping turchinu è rossu, è cetara è cetara.

Perciò, u ghjocu ùn hè ricevutu statutu di lingua ufficiali. Ma in 1883, dichjaratu la tricolore Russian naziunali o pupulare, è hè statu appruvata in u 1896 quandu Nicola II comu la bannera di l 'Imperu Rumanu Russian è fù cusì di trenta-quattru anni.

La bannera di la dinastia Romanov

In 1858, Alexander II firmata un dicretu impostu neri-gialli-biancu ", timbre" bannera. Hè basata nantu à a nostra tradizione Plumage, induve culore neru hè pigliata da u acula dui-guidatu, giallo, - da i campi d'oru di u simbulu, è u biancu è u culore di San Giorgiu. In più, i culori rapprisèntanu a terra, d'oru e argentu. drapeau tricolore White-blue-rossu hè tandu un cumerciu.

Dicennii di l 'siconda mità di u XIX sèculu, li stòrici sustìnniru circa ciò chì deve esse la bannera di l' Imperu Rumanu Russian. U intellighentsia Russian nantu-uccidintali si 'ntisi un' amore bravezza di u tricolore white-blue-rossu, è l 'accussì-chiamatu Russophile circava ricunniscenza di neri-gialli-biancu. Stòrici sustìnniru ca li tricolore, di culore biancu, turchinu è rossu hè micca carchi nantu tarra russa. Però, ùn eranu pigliatu sti argumenti. Liberal criticatu bannera nazziunali Russian di u so caratteru monarchicu è similàri inglese per una sola cumpagnia suprana.

Quandu fighjulendu stu dibattiti dopu à più di un seculu, hè chjaru chì l 'intellettuali manca-libbirali pigliatu quandu a frebba, rivoluzionariu francese è vulia remake Russia sottu à u mudellu European.

Alexander III per un longu tempu ùn hà curagiu per via di u so postu Russophile, ma in 1883 è finalmenti urdinau l 'usu di l' tricolore, sippuru lu niuru-gialli-biancu ùn hè rimessu cumpritamenti.

Ci hè testimunianze chì Nicola II vosi pi rimettiri la bandiera, la dinastia, ma hè statu dicisu di cambià lu sinu à a fine di a Prima Guerra Munniali.

Flag di l 'Unioni Suviètica

Primordially Russian bandiera rossa turnau a Russia in una nova di qualità in la siconda mità di u XIX seculu. Ci hè divintatu un simbulu di a lotta pà i diritti di i populi. In 1876, à la cathédrale Kazan in St. Petersburg, si tinia un rallye, à chì hà risuscitatu u bandiera rossa. Doppu la rivuluzzioni, hè statu decisu a verità, l 'antica bannera russa, chi era un fondo, rossu. Tricolore hè dipoi divintatu impersonate muvimentu White.

Bandiera rossa fù aduprata in 1918. E doppu la Secunna Guerra munniali, in lu 1947, hè aduttatu una decisioni nant'à u sviluppu di a nova republics Union, cù i simboli di u Flag Statu di l 'Unioni Suviètica. In u RSFSR, hè statu accunsentitu in 1954.

bannera Vlasov

Doppu la rivuluzzioni dû 1917 la bannera russa simbulizava vuluntari MONARCHISTE. Duranti la secunna guerra munniali fu usatu la furmazzioni dâ Russia, chi cummattiu in u latu di Hitler. Stu hè, prima, è nanzu, ROA, è u course Russian, ACPD, cusacchi Stan, First Russian Army National.

U futuru di la bannera Russian Federation State accuminciò a èssiri usatu Dimucràtici dipoi 1988.

Chi avissi a èssiri la bannera

Cosa sò i culori di la bannera russa saria? Discussioni supra stu scopu ùn finisci di stu ghjornu. Certi pirsuni credi chi , bandiera, l'St. Andrew pussutu facili diventa publicu. Hè statu creatu basatu supra l 'bandere musketeer. Altro crede chì Tsar Alexei Mikhailovich bannera cù una croce, putissiru divintari unu, siddu provi ca lu prisenti in stu furmulariu, no. More dédié apparisce in la bannera di la dinastia Romanov - tricolore neri-gialli-biancu è un "francobollo" in a siconda mità di u XIX seculu.

Argumenti di u white-blue-rossu

Dédié tricolore cridiri ca lu culuri di la bannera russa statu pigliatu da u stemma di Mosca, hè u più anticu in u Russia North-orientali. It c'èni St. George, vistutu in armatura blue, un Santu Casanova gialli, un cavallu biancu nantu un campu di rossu. E si rifiriscinu a lu regnu di Alekseya Tishayshego, quandu u battellu "Eagle" urdinau l 'Tissu biancu, turchinu è rossu. Perciò, u documentu chi attaccanu fora u tricolore nave, no.

Ùn ci hè testimunianze di un santu Theophan u Agustín: si sclamò chì Russia ùn more i muvrini ùn cambia lu principi di a so asistenza, û Orthodoxy, autocracy e naziunalità, è chì la bannera russa biancu, turchinu è rossu palesa. Picture hè un particulari bella contru à u celu.

Argumenti per white-gialli-neri

Proponents di stu trehtsvetiya citatu com'è argumenti chì si vede da u XI à u XVIesimu seculu, u bandere, suciale è afréschi di e Chjese, comu dici da u annali. A icona bè cunnisciutu-di u pesu di quattru metri, "Benedettu sia u webmaestru di u rè di u celu," o "Church militanti", chì hà dinù un tricolore d 'oru.

Cù trehtsvetom d 'oru associer la vittoria di li surdati Russian, è nant'à u white-blue-rossu tricolore - una scunfitta.

Argumenti per u rossu

Mazzinianu di la bannera russu dicendu ch'ellu hè una Russian nativu. Certi cumpurtamentu negativu duvutu a lu fattu ca iddu era un simbulu di cumunista sutta lu riggimi suvièticu. Tuttavia, la storia di la bandera Russian assai più vechja. È, forse, u più curretta hè u fattu ca sta bannera hè più cunnessi cu la storia Russian cà altri bandiere Russian. Russia hè stata longa cunzidiratu lu erede di l 'Imperu Rumanu è imperi Bizantinu. U so capitale - Moscow - chjamatu dinù u Third Rome. Ma i rossi è li Rumani, e Bizantini usatu macari. Stu culore simbulizeghja a vittoria, valuri, curaghju è curaggiu di difinnìa di u so paese.

bandiere Russian (trà l 'Imperu Rumanu è u Russian Federation)

Per una vera grande è longa storia di u paese hà cambiatu drammaticamènti simboli, o tranquillamenti rinfurzata da cosa nova. Oghje ci hè micca chjaru discrizzione di ciò chì hè la bannera russa. Pirciò, ugnunu hà dirittu à magro versu unu o un altru di u so travagliu.
Cusì, si dicìa ca lu culore biancu significa sincerità è a nubiltà, blue - unestità, fidilità e scantulinu, è russu simbulizeghja curaghju, curaggiu, ginirusità è amuri.

Altrimenti, curà, chi significa la bannera russa, quelli spazii correlates cù i culori di u Imperu Russian, induve:

  • White simbulizeghja White Russia;
  • Blue - Little Russia;
  • Rossu - i Great Russia.

Ancu in l 'Imperu Russian c'eranu i seguenti spiigazione:

  • culore biancu rapprisintati a libertà;
  • blue - la Mamma di Diu;
  • russu - na granni putenza.

Certi colori assuciata incù a chiesa ortodossa, un simbulu di putenza riali è u pòpulu Russian; è altri cun fede, speranza e 'amuri.

Dapoi u 1994, u nostru paese festighjeghja u ghjornu di la bannera russa. Hè statu accunsentitu da unu decretu di u Presidente di u vinti-secunna di austu. Stu numaru ùn hè riguardanti lu valuri di la Russia è lu Great Empire Russian. In u 1991, durante u corpu d'aostu, u Barone hè ufficialmenti hà risuscitatu u tricolore. Qualchi anni dopu à sta data era celebrata ghjornu di la bannera russa.

Maurer bannera

Tricolore, cumpunuta di culori biancu, turchinu è rossu in diversi dialetti sunnu spissu chiamatu bannera loghje. È u solcu verticale dì pigghiavanu la attività sicretu, è u horizontale - passivité. Parechje di magistrati di Russia era in loghje loghje. Petru fù dinù in issa sucetà. theorists vuleva cririri chi Freemasonry hè daretu à l 'Rivuluzioni civili e guerri mundiali. In i Paesi Bassi, si tinia la prima rivuluzzioni. Hè statu seguita da France. E lu Maurer assumiu la Russia in una prova pi suttamèttirisi a so a so vulintà.

Duvia I canciari la bannera

À i tempi differente, in Russia, in l 'Imperu Russian, l' Unioni Suviètica e la visioni Russian di u modu u statu hè scambiatu, è distribuitu à mezu à a ghjente, è certi volti raffurzatu di quelli, o altri valori. Ancu bandiere Russian hannu canciatu, sicondu i pulitichi. Hè cambiatu in u sintimu, è u pòpulu Russian, essendu musulmani, tandu diventa forti sustinitura di Orthodoxy. A munarchia, fù sustituitu da i cumunisti è i travagliadori di tutti i paesi sò pruvatu à cumunicà ... Perciò, a priscinniri di riliggiuni e fede, prisente qualcosa immutable, zeppa, è pò sminticà. Hè u spiritu Russian. U so putere hè prisente è sempre in altri, hè trà a un particularmenti difficili stonde di a vita di a ghjente. Pirciò, si ùn conta ciò chì culore la bandiera, in u nostru paese, è ciò ch'elli dì à u Mason è altri strutturi simuli. Sè si diventa una, a saviezza antichi tandu spechju Russian, l 'anima russa, chi è indipendente di a cunniscenza suciale è amparera, ellu darà i so forza.

Hè bellu, a luce di 'ssi ultimi evenimenti stessa hà dimustratu a la bannera russa Internet. In li Stati Uniti, lu drittu u légalisation di u matrimoniu listessu-sessu statu aduttatu in ghjugnu di u 2015. In u situ jg suciale Facebook, dopu chì una mansa di ghjente si messe à publicà i posti è Avatare cu LGBT bannera arcubalenu. In u nostru paese, in risposta à sta azzione unfolded u listessu reta, induve bandiere Russian simbulizava stu tempu, i valori tradiziunali, è una nurmali famigghia umana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.