Sports e FitnessPista è campu

Elena Slesarenko: biografia è carriera

Elena Slesarenko - high jumper. Hè bè riposu signore di sport di u Russie. campiuni mondu Two-tempu e oru di l 'oru oru Ulìmpici. U vincitore di Cup di l'Europa è di u mondu, un campiuni a multiplicità di a Russia.

ginitura

Gigi - Vladimir Y., nu ncigneri. Mother - Tatiana, dinù una ncigneri. Parents campionis vinti anni travagliatu in Volgograd à la pianta "Akhtuba". Allora stati invitati à travaglià in i stituzioni salute publica chiamatu "Centru regiunale di Sani Medical".

atleti minnanna, Valentina Ivanovna, dopu à la scola te colpu à u fronte, induve ella era una nutrice. Doppu la vittoria cù u so maritu (un surdatu francisi) si stava in a cità di Stryi (regione Liòpuli). Iddi avianu un figliolu, chjamatu Vladimir (babbu, l'Helen). Dopu à qualchì tempu, ch'elli eranu spustatu à travaglià in Stalingrad (cchiù tardu rinnuvata Volgograd).

A seconda campiuni minnanna, Raisa Georgievna, nu ncigneri civili da mistieru. Idda è u so maritu, Vladimir Fedorovich (u capitanu di a flotta fiume) campà in u rughjonu Vologda. Aviri na figghia chi fù chjamatu Tatiana (mamme l'Elena). Dopu à una stonda, si appena spustatu à travaglià in Volgograd.

Ziteddu di a campiuni avvene

Slesarenko Elena Vladimirovna nascìu duranti vinti-uttavu di ferraghju di u 1982, in a cità di Volgograd. In famiglia, ci hè statu un zitellu benvenuto e-longu libaru. Da a zitiddina, è si misse à mezu à pari a so poca è attività. Idda vuliva ballu e esercizi ginnastico.

Vidennu passione di u zitellu, a so mamma a dicisioni di mandà a so figliola di un attellu choreographic. Docente Elena Ivanova Irina Yurevna, u ragazza tinutu dicendu chì hà avutu u Populu di na granni, a sviluppàrisi à rombu di travagliu. Little Lena à sente à u maestru, è attitudini assai a so rispunsabilità à favore.

Elena Slesarenko fervori travagliatu in una formula ballu induve studiata cumpetenze alti. In più, friquintau la scola mùsica è ampara à ghjucà i pianoforte. Ma idda fu attiratu a fari sport. Idda dabbled a natari e distance.

selezzione

Doppu essiri lauriatu di lingua italiana, arte Elena Slesarenko poze chì vi pò vede in stu articulu, dicisi a chiamari iddi in distance. Stu hè in parte u meritu di u so carru, Apanasenko Mariny Gennadievny, chì, videndu u Populu di un campiuni in la vèrgini. Idda fu capaci à aiutà Elena à definisce u tippu di u sport è diventa u so primu carru.

prima cuncorsu

Lena assai seriu s'appronta per un cuncorsu è li invitatu à u pubblicu (parenti, amichi, è cetara è cetara. N.). Ch'ella hà una zitella torna d 'essiri lu megghiu. Prima in u so gruppu, po in la cità, regione è di campagna. Sta voglia e brama a triunfari - a qualità di u caratteru di Elena, mener, hè a nova tupizzola in u sportu.

Elena Slesarenko in sèttimu scelta di u primu tempu si n'andò à u cuncorsu in un altru a cità. Da ddu mumentu accuminciau a so carriera stadiums. I cuncorsi cità Elena pigghia di solitu 3-4 lochi. Dopu à qualchì tempu, u so talentu, videndu un carru suprattuttu Gorkov Boris Mihaylovich è dumandatu Lena pi cuncintràrisi nant'à u high jump.

Satannu comu un campiuni 'avvene, e idda cuminciau a triunfari cuncorsi à mezu à i so pari comu urbanu è regiunale, è di campagna. In Volgograd inguernu Championnat National Elena Slesarenko hè a prima. È in l'età di dicinnovi anni hè stata inclusa in la squadra naziunale di Russia in distance.

signore di sport

In u 1999, Elena si n'andò à studià à l 'Accademia di medicina, ma firmavanu ghjucà sport ùn hà. Last Name hè sempri parìa in grandi turnei, è Elena dicisioni di trasfiriri a l 'Académia d' Educazione Fisica. Idda maiori da lu in u 2006, si cuntinua i so studii in la scola Lauriatu.

In u 2000, passò bè u mudellu di u titulu di signore di sport. In 2002 si vinciu lu Campiunatu Nazziunali e vinciu lu quintu postu in u simile European. In 2003 à u Championships European Youth, idda fu capaci di piglià secunnu locu.

In u 2004 hà addivintò l 'oru di l' Cup European e vinciu midagli d'oru in a so prima Cup le Monde. À i Ghjochi Olimpichi in Atene, ch'ella hè ancu capaci di arrivare i medaglia d 'oru. In u 2005, hà guadagnatu lu Championnat Russian, ma fù ferti in u cuncorsu in Finland.

Un annu cchiù tardu Slesarenko ripigghiau e rinisciu a triunfari dinò l 'Championnat Russian. In u listessu annu (2006) ca vinciu la midagghia d 'oru di l' Championships munnu. In u 2008, ci hè chjara à i Ghjochi Olimpichi. E mi misi a furmà in Zagorulko Evgeniya Petrovicha dipoi u 2010. Idda assicutau una seria di gravi e appi a fari quarchi funziunamentu.

In u 2014, si compie una carriera Elena Slesarenko. campiuni Olympic purtatu u School Sports regiunale in a so cità nativa di Volgograd.

la vita parsunali

In u mezu di campiuni i dui l'millennial scontra incù Alexander Vladimirovich Kolesov. Ebbe u so maritu civili. Iddi hannu na figghia chi fù chjamatu Lisa. A so famiglia hè felici Elena Slesarenko. la vita parsunali hè abbastanza cuntentu, è cambià a lu vicinu future, ella ùn vulete qualcosa.

Alexander Kolesov - 'omu, chì ghjera un aiutu è sustegnu à la vita e' hiver bassu carriera. Cum'è un dutturi, ch'ellu hà sempre fattu assai per a vittoria di campiuni Olympic, piglià cura di i so salute fisica è mentale.

Awards e titulu di Fiumorbu

Elena hè un rispettabili signore di sport di u Russie. In u 2006 (u XVIII di February) da u dicretu di President Russian Vladimir Putin hè statu attribuitu l 'Order of Friendship, chì hà statu attribuitu per a so cuntribuzione à u sviluppu di u sport è attività fisiche è altu rializazioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.