News and SocietyNatura

E leoni antichi parianu? Larvas di a leone antica

Un leone di antu hè una criatura fantastica, di quale l'esistenza sò assai scritti per parechji libri è i travaglii scientifichi. Ghjudicate per sè stessu, quale di i larva insetti si gestenu per fà una vita più attiva è più chjuca da un individuu adultu? Hè ringraziatu à a so larva inventiva chì i so insetti ricivutu un nome pocu cumu. Vulete sapè più? Allora leggiu stu articulu.

Chì vede l'antra leone?

I insetti di a famiglia di leoni antane sò per l'ordine di u nettaru. Sò quessi sò stanzi grandi eleganti boni cù un corpu longu (2-7,5 centimetri) è dui parigli di aluzzi trasparente, u randu chì alcuni 55-80 mm. Malgradu qualchì similitudu, i letti antane sò fàciule di distinguish di libellini di longu antenni è un modu di zigzag lento di volu. Inoltre, questi insetti sò capaci, cum'è e farfantarìi di notte, per doblegà e so alpi nantu à e spalle. I variechi diffirennii trà e femini da u so grande dimensione, larghezza di e so ale è parechji altri caratteristiche. U capu di rapprisentanti di sta famiglia si trova vicinu. L'antenna d'imbastitura di l'insetti curreghja à u ghjustu o finale cù a testa. A larva di l'antra lione s'assumiglia à una tick. Hè straggliu, hà una forma di gocce è hè dotatu di grande mandibuli di falzelli è di furmuti, chì dà in un predatore ruthless. U capu di a larva hè chjachjata, senza antenna visibule nantu à questu.

Induva chì l'antica lione campà?

Circa 2500 spezie include a famiglia di leoni ant. A maiò parte di elli preferenu u calore, perchè si trova principarmenti in i regioni cun u clima tropicalu è subtropicu. In u spaziu post-suvièticu, sti insetti pò esse truvati in a Crimea, u Caucasu è l'Asia Centrale.

L'Ant leoni ghiaccionu sò in a regione di Leningrad. A maiò spessu si trovani in i costi di u Golfu di Finlandia è u Lavu Ladoga, è vanu ancu in u cunfini di San Petesburgo. Quessi insetti prefettenu vicinu à i rapprisintanti di una spezia scelta, in i spazi arcane aperti cun clima cale. Hè ancu legu in leghje in i zoni steppe in u sudu di Russia.

Perchè hè un leone antu chjamatu?

Da a description of the appearance of the net-winged creatures, it's hard to understand why they got such a name strange. Invece, induve hè u "lione", più "ant"? Ci hè chì i raprisentisti di sta famiglia devanu i nomi à i costi di e so larva. Se li leoni ant antini sò esse exquisite è innanimali, i so larvaccillanti sò un esempiu di inclinazione astuta è predanti. U modu di vita di leoni ant in e primu dui o trè anni d'esistenza hè struitu à u crescitu è u sviluppu, cusì e larvini di sti cattivi ciranu una caccia ingannuta per altri insetti chjuchi, intìssenu in una trappula è beie i so zucchi vitais. Siccomu i larvule sò più probabili di trasfurmassi furmati chì, anch'ellu inturniatu, ùn ponu micca esse più di i cavienti putenti di i predaturi glutoniusa, l'insettu di u nettaru hè chjamatu "leone ant".

Lion hunting for formigas

In i camini di strade o pochi di sabbia, pudete vedere suluzione cun un diametru di 5-15 centimetri. Questa scumpittura hè a casa è traspendu a fossa di a leone ant. I larvuti di sti creatura elettu da a so casa sferenze da a chiavi è u ventu, in locu assulanatu è seccu, perchè e so arnesi di u funnel fallenu in facilità di sottu à u pesu d'altri insetti. I Predaturi cavavanu i so abitazioni cù l'aiutu di cuntrazzioni vigorosa di a fine di l'abdomen, è i grani di sona di quandu anu spusatu cù i pichjate di u capu. Hè interessante chì a dimenisuni di u funneligenu digià dettu di l'appetite di a larva. Dopu finalizà u travagliu, sti corsi únii trasfurmate in u ramu finu à chì solu e so so bocca putenti sti fora. Quandu l'ant currente accumene di scinniri à u fossu dispostu, a larva sia u so vacanze. Se a vittima tentativu di esce, l'leone di lega cumincià à tirà schjattà finu à l'insettu hè in u fondu di a trappula. Allora a larva prumesse a so bocca enormi in questu. L'estrazione di un leone di legumu pò ancu esse altri insetti, quarchi cunsidera considerablemente a so dimensione. Ma i mandibulidi di i larvini sò sugandati in a vittima firmata, è i cerzi stritti nantu à u corpu di u predatu, cum'è un ancu, aghjunghje à u solu. Fallen in una trappula fatale, a vittima hè una cunnanna di diventà l'alimentu di un cacciatore astutu.

Digestion di cibu

Perchè l'insettu pigghiatu nantu à u fondu di u pitone longa ùn resistenza? Ci hè chì esse furnituati da i mandibulini chì sò stati richieste particulari, chì cuntenenu u zucchero digestiu tòcenu. Quandu si injected in u corpu di a vittima, a prima paralizzola, è poi accumincia a digeriscenu l'insidi. I tessuti di l'insetto sbarcatu sò gradualmenti rifletturati, è a larva di u lionu solu li ghjustu, trascinendu u cunceta chitinosa inutile. Stu prucessu di a digestioni hè chjamatu external. Hè sorule chì a larva ùn eccretece l'excrementu, i so trinzii è i media ùn sò micca cumunicatu cù l'altri. I solu insetti adulti ponnu scancerà da i prudutti induzzione di l'intestinu alimentariu accunsentutu annantu à l'annu priculosu.

Creà un capelli

Un leone d'antu hè un insettu chì, da una larva, eventualmente diventene una criatura alada chì s'assumiglia à una libellula. Stu prucessu porta assai tempu. A larva di u leone di lega durante u piriu di a so esistenza hà devene à riimpiia doppiu. Per queste, intende duru in u spaziu è si sunnava.

In u terzu annu a larva cunforma in una pupa. Per fà questu, prende oghje parechji volglie cù ferri seduli fini, circundendu cun caghja densu. Hè interessante chì u prucessu di crià un capelli per questi insetti difiere da a creazione di una struttura simili in altri corti. Se l'erugalu di foglie è larvate di i zirugnoli utilizanu gladiali di filu per creà una spider web, allura i filamenti creati da a larva predanti di u lionu anticu sò u risultatu d'a distribuzione di i vapuri malpighi situati in u spinu di l'insetto.

Vita di un adultu

A seconda mità di l'estiu hè u tempu quandu u leone di leone, grande è stuposa, finiscinu fora da u caponu. In u ghjornu hè immobbilu in u mussulamentu di u folla, è di a notte è in a sera, ellu vola annantu à l'erba è l'arbre. Chì l'ant leone manghja in l'età di matura? I cantini d'adulte di sta famiglia vive sola à qualchi simane è praticamenti ùn manghja micca nunda. Esistenu per u speziu di sustegni accumulati da a larva. Appetizer di un leone voltu adultu volte volte u polen, ma u propiu principalu di sti creatura hè a riprutazione. I femini di questa famiglia pusava ova in mattusa secca. Dopu un pocu di novi larvigli predatori apparenti.

Seguretat

Li leoni ant need protection. Sicondu a ricerca è l'osservazioni di u scientist VA. Krivokhatsky, nuddu però hà sappiutu di portà questi cose inghjinante in cundizioni artificiàmente creati. E a diffusioni di leoni antichi in natura si hè imprudente da l'attività di una persona chì hà attivamente sviluppa i locu di u so habitat naturale. E persone si ponu accumpagnà a ghjustu di e duna è di e spiagge di u so propiu alloghju è di ricerca. In i boschi cultivati nantu à i paisani arduati, ci sò chjamati chì distrutinu i rapresentatives di a famiglia di leoni antoni. A creazione di stufa di u focu in pini foreste chì crescenu nantu à a sabbia, è a limitazione di a vita umana in regions adattati per l'esistenza di leoni anu sò i cundizioni principali per a prisirvà sta spezia unica di insetti. U leone di legioni hè in catedra in i Libri Riliggii Regionale di Karelia, Tatarstan è a Regione Tver.

Ant leoni in cultura

In u sudu di i Stati Uniti ci hè una crede chì a larva di u legnu antu pò esse travestitu fora di u pirtusone per un corpu spéciale. E sti ligami fôru arricurdati trà i pòpuli di l'Australia, Chine, l'Africa è u Caraibulu.

U libru didacticu cristianu anticu "Fisiolugista" cuntene una descrizzione di u lionu mitologicu. U travagliu publicheghja a nozione di a capitualità cristiana in cunfurmità cù e prupitati di l'animali legendariu. Un leone di antu hè scrittu quì com'è un hibridu di dui criaturi incompatibile - un leone è una formule. Sta criazioni mitulogica hè cunnanna di fami per a so fisiologia hibrida: ùn pò micca manghjà i pratiche cum'è una fossa è devour carne cum'è un leone carnivore.

In l'arti japonesi di Kusudam, "leone ant" hè una pezza di forma di bola elegante fatta di carta. U so nome era probabilmente derivatu da u sonu poetic di parole incongruosa. L'arti di Kusudama s'assumiglia origami, ma difiere significativamente da questu in a manera di crià mudelli di documentu.

Ant leone in casa

Un leone d'antu ponu esse guaritu in casa. Per fà questu, una capa di sita di circa 5 cm in altitudine deve esse spressione in u contenitu aperto. Un insettu deve una diprissioni separata 8-10 cm di diametru. L'antoni legu pò esse formani, grlii è mosche-drosophila. Per assicurà chì l'alimentariu vivu ùn sali micca, i muri di u cuntinuu deve esse lubricatu cù i vasellina di petroleum. Dopu chì a larva cunforma in una pupa, hè megliu di coperà u cuntinuu cù una vanda fina, perchè chì u lionu ùn hè micca vulanti, è stà un bastone in a sabbia per chì l'insectu si stallà nantu à ellu finu à l'ultima altagna. U ghjornu dopu chì abbandunà u caponu, a leone antu deve esse spun off di u cuntinuu, altri moriri. L'observazioni di i costi di questu animali anu interessu è cognettuu solu per i zitelli, ma ancu per l'adulti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.