News and SocietyNatura

Fatti interessanti circa elefanti. À quandu un elefante vive in natura

L'elefante hè u mamiferu di terra più grande. A data, ci sò trè espèi di sti animali: l'elefante indianu, a savana africana è a furesta africana. U pesu massimu registratu di un elefante hè 12 240 kilomitri, mentri u pesu di questi animali hè circa 5 tunnellati. E qualchissia altre fatti interessanti circa elefanti chì sapete? Vulete sapè più nantu à sti animali? Allora leia nantu.

À quandu u vuccu l 'elefante?

A vita di un elefante hè influinzatu da e cundizzioni di a so abitudine. In cundine naturali, i animali sò sempre in periculi periculosi, in particulare cù a sece è cacciadora di fureur, anu elefanti di sacrificà i sughjetti vali. Finu à 8-10 anni, elefanti picculi ùn ponu micca prutezzione è in casu di a morte di a mamma, sò ammazzati da i predaturi. À quandu un elefante vive in natura? A mediu , a vita di un elefante hè di 60 à 70 anni.

À u listessu tempu trà l'animali chì vive in captivity, sò longu e foglie. L'elefante più anticu, chjamatu Lin Wang, hà vicinu 86 anni (1917-2003). Hà participatu à a Siconda Guerra Sino-Japanese, in a custruzzione di munumenti, realizatu in u circinu, ma passò a maiò parte di a so vita in u Zoo di Taipei in Taiwan. Lin Wang hè statu listatu in u Guinness Book of World Rècords in quantu elefante chì hà struitu u più longu in capu.

À quandu dura u gravidenza l'elefante?

Curiosamente, un elefante hà capaci di cuncepimentu solu quattru ghjorni à l'annu, anche u fattu chì l'acrobata di l'animali pò esse l'annu. U fattu chì hè sorpreneur hè ancu quandu longa dura a gravidenza di l'elefante. In questa basa, i mamifidi enormi sò l'arricchette di tutti l'animali nantu à a terra. U ghjattu di a femminile dura 22 mesi, quasi 2 anni.

À a fine di stu periodu, un elefante di criatura vene nantu à a luce, chì ùn pò esse chjamatu chjucu. U pesu di l'elefante di u criatura hè di 120 kg. Nascìni u solitu senza cumpressioni. I babelli sò nati cecu, è spessu cena su troncu cum'è un omu hè un zippa. Ma ùn importa micca quantu forte hè un elefante, hè un animale impastughtu chì hà bisognu di pruteghja da i predaturi. Solu à l'età di 15 l'animali diventa un adultu è pò creà a so famiglia.

Cume quantità un elefante?

In l'abitati naturale, a dieta di l'elefante incluse a foglie è a grass cuntenente un alt percentu di umidità. Dopu à a staghjoni di a sequenza è di a chiavi, pò ancu nutrisci nantu à a cortezza è frutti di varietalli arburi è arbusti. Dopu à a dimensione di l'animali, ùn hè micca surprisante quantu oghji l'elefante. E annantu à questu ellu passa à 16 ore. Ogni ghjornu, l'animali si trova di 45 à 450 kg di l'alimenti di pianta, à pocu pressu - circa 300 kg.

Tanti elefanti manghianu in cundizioni naturali. In captivity, a so dieta cumporta u fenu (30 kg), carota (10 kg) è u pane (5-10 kg). Puderanu ancu esse granu è diversi cumuli di vitamina minerali chì componenu a scassizza di nutrienti. L'elefanti ci sucinemu circa 100-300 litri ghjornu. Sì l'animali hè cuminciatu di bevière più, cum'è una regula, indica una malatìa. Cù tuberculosi, l'elefante pò esse drentu à 600 litri di acqua à ghjornu.

Truncu, culori è orecchie

Chì hè cunnisciutu di u troncu di l'elefante? Fighjite qualcosa infurmazioni interessanti nantu à questu corpu:

  • U zuccu hè parti di u nasu di l'elefante, ma ùn hà micca un ossu nasale;
  • U troncu longu è flexible è cunsistenti di 150.000 muskulti differenti chì cuntene;
  • Cù l'aiutu di u troncu, l'elefante ponu chjappà à 8 litri d'acqua in 1 ora, da mandà à a bocca;
  • L'animali di troncu Elefanti sò usati solu per u reclutage d'acqua, ma micca bè da elli (s'elli pruvò di beviatu traversu, puderia causà u so rifughju di tezza cum'è in l'omu);
  • Cù l'aiutu di un troncu un elefante pò levà di 350 tunnillati di alimentu;
  • A durata di u troncu hè di circa 150 cm;
  • Grazie à u troncu di l'elefante, fiumi profundamenti puderanu natà - stu oghjettu serve com un tubu integrata di l'ossigenu, a punta di u quali stanu sopra l'acqua, mentri u so corpu hè tutta sana in u fiumu.

Per cavallu è elefanti, l'elefanti anu micca usu solu un troncu, ma ancu culori. A durata di capicucini in elefanti africani pudete alcune 2,5 m, è u pesu - 100 kg. Duranti l'annu, u vechju elefante custituiscenu i so svesti nantu à i rami di l'arbureti o l'arbusti, l'arrestanu in l'aperti di a cresie o di u restu contr'à u muru.

Una ore di un elefante pesa 85 kg. Questa parte di u so corpu hè un cundutturizmu excellentu. Quandu a temperatura di l'aria righjunghjendu à 40 ° C è l'animali hè aggettivu, attivamente stende e so ore, cum'è l'hè propria. In a chjesa è cù un ventu forte, l'elefante, à u cuntrariu, pressu presse l'armati à a testa.

L'elefanti sò teme di i surci?

L'affirmazione chì l'elefanti sò temeriti di i sappi, appareru in tempi antichi graziu à u filosufu Rumanu Plinu l'Ancien. In una di e so òpere, hà scrittu chì l'elefanti sò più teme di i sappeddi è i fugliati per l'altri animali.

I scientists moderni rifieghjenu a scuperta di u so "cullega". A so ricerca ha statu pruvata chì un elefante è un corpu puderia vive in viuletta per side, siddu ùn per un "ma". U fattu hè chì l'elefante, cum'è un animali lento, annate qualunque movimenti brutta in u so direzzione. Ancu s'ellu ci hè ghjucatu un ghjugliu o rasturnata prestu, u ferà preoccuparià. Sì un elefante mostra un rou chì si senti tranquillamente nantu à a manu, ùn devi micca riguardu à questu, è si si chjappà in u troncu, l'elefante simu simpliciamente stufa da un muvimentu persu.

Cusì, i scientifichi anu pruvatu chì l'affirmazioni chì elefanti sò teme da i scherenti hè solu un mitu.

Annimali Smart

L'elefanti anu a so autoconcezia è distingue a so riflessione in u spaziu, cum'è delfini è parechji tipi di monos. L'animali sò unu di i più boni di a terra.

Fatti interessanti circa elefanti, cunfermendu u so livellu di intelligenza:

  • U so culore pisanu 5 kg, chì hè più ca l'altri animali.
  • L'elefanti sò capaci di spiegà l'emozioni, cumprendi ghjocu, dulore, pietà. Questu animali pò esse guardi un cane in isinutu à u prezzu di a so vita.
  • L'elefante possu una capacità unica per l'apprendimentu, ripite l'ordine di i persone è ripruduce.
  • Per a cumunicazione, elefanti utilizanu 470 signalazioni stabile. Cù l'aiutu di l'ultrasound, avvenanu un altru di i periculi.
  • L'elefanti osservanu i riti funirali. Tombanu u membru fallecido di a banda, chì s'attavigghia cù e pedi, dopu à queste si pusanu di parechji ghjorni in un locu spressione duluri.

Uni pochi di elementi interessanti circa l'elefanti

Questa ùn hè micca tutte e cose di a vita di l'elefanti, chì pudete sorpresa. Quì sottu prisentanu certi elementi interessanti circa elefanti:

  • U sensu di l'oliu di l'elefante hè quattru volte più forte di quellu di u sabbiu, grazi à un milionu di cellulare receptore chì si trovanu in a cavità superiore di u nasu di l'animali.
  • Ma a vista di l'elefanti ùn hè micca cusì forte. Puderanu vede l'ughjettu solu à una distanza di 20-25 m. In tempi antichi i cacciaturi sò pusati nantu à a so backgate d'un elefante tamed è incursioni in u mità di a banda, cercanu a vittima.
  • U cori di un elefante pesa 20 kg è sopra à una veloce di 30 beati per minuti.
  • E cambiante di denti per l'elefante hè 6-7 volte per a vita.
  • Frà l'elefante sò diritti di u zaghira. Questu hè determinatu da e ciumi, chì l'animali premetta à travaglià.
  • L'elefanti dormenu un media di 2-3 ori di ghjornu, è u tempu principalu si passanu in cerca di l'alimentari è di manghjà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.