News è societàCélébrités

Dzhuliya Chayld: A Biography, filmi è volti

Dzhulii Chayld cucina, hè sempre pupulari cu tanti casalinghe intornu à u mondu sanu. Sta donna hè a so arte culinario ambiu micca solu a sucetà americanu, ma ancu in altri paesi.

primi anni

U chef, pupulare TV è autore - Dzhuliya Chayld, natu Julia McWilliams - natu 15 di austu, 1912 in Pasadena, in u statu di u Nordu American di California. Ci hè u più vechju di trè figlioli. Julia fù cunnisciuta da parechji quelli, cume francese juke, Juju è Jukies. U so babbu, Ghjuvanni McWilliams, Jr., hè una Lauriatu di Princeton e travagghiau comu un real estate Investment in California. A so moglia, Julia Kerolin Veston, addivintò aredi di u mulinu di carta. U so babbu servi morsa-guvernatore di u Massachusetts.

a famiglia di Julia avia accumulate un nutevuli scorta di e ricchezze, è comu un risultatu, u zitellu stava in abbunnanza e pò disse: aghju avutu una zitellina privilegiu. Dzhuliya Chayld, un libru di coce in u wording ca oji guditi interessu, fù educatu à a scola Elite di fimmineddi Ketrin Brenson à San Francisco. U so crescita a ddu tempu era 6 pedi di 2 cm, tantu era lu studenti cchiù granni in la classi. Ci hè statu un schjavitu chì, secondu a so 'amici, putìa fari suliùu veru salvaticu. Julia hè dinù avvinturosi è sporty, cù un talentu particulare di ghjucà golf, cyclisme, vuliva à caccià.

Jobs in prima

In 1930, hà scrittu à Smith College in Ollastra, Massachusetts, cù u prugettu di diventà un scrittore. "À chì tempu, ci era abbastanza bè cunnisciutu-novelists Femmina, - mi dissi pimmu -. È I andavanu à esse unu di elli" Nunustanti lu fattu ca idda amava a scrìviri gata cortu chì Julia mandatu rigulari di publicazione in u New Yorker, nè di u so travagliu ùn hè statu publicatu. Dopu à fratellanza, idda si trasfirìu a New York, unni travagghiau in u dipartimentu publicitariu di u prestigiosu cumpagnia bè in casa W & J léger. Dopu à u trasferimentu di a marca LA ferma Julia fù puniti.

Secunna Guerra Munniali

In u 1941, à u principiu di a seconda guerra mundiale, Julia si trasfirìu a Washington, DC, induve hà raghjunghje a squatri di li forzi armati è vuluntarii spartuti comu un assistente di ricerca di l 'Ufficiu di Services Strategic (Oss) - un novu guvernu furmati da unità ntilliggenza. In u so articulu Julia hà avutu un rolu di chjave in birrerie missaghji infurmazione partita trà capi di guvernu US è ufficiali ntilliggenza. In seguitu, Julia è i so culleghi sò stati mandati à u travagliu in parechji punti strategicu intornu à u mondu sanu. Idda visitatu China, Colombo, Sri Lanka. In u 1945, mentre ch'ella hè in Sri Lanka, Julia scontra à e messe datati un impiigatu di USS Paul Child. In settembre di u 1946, doppu la Secunna Guerra Munniali, Julia è Paul turnau a America è s'arrizzò moglie.

la scola culinario

In u 1948, quandu Paulu fù trasfiruta a lu Service Information Stati Uniti d'America in u Ambasciata American in Paris, a famiglia Childe si trasfirìu a Francia. Mentri Julia è ci era una simpatia per la cucina francese. Idda scrittu in una scola di cociri Cordon Bleu, di u mondu-famosu. Stu statu seguita da sei mesi di furmazione, quali incluse esercizi cù un chef, privatu Max Benard. Doppu ca, Julia, nsemmula cu diavulu i studienti Cordon Bleu Simonoy Durum è Luizet Berthol furmata a so scola di cucina L'Ecole de Trois Gourmandes.

"Restaurants Corsi Francese"

In ordine à mette u cumplessu di cucina italiana per Miricani strasurdinariu, cuochi fimmineddi Franciacorta travagliatu nantu a creazione di un libru dui-vulume di ricetti. A li fimmini ricevutu una dichjarazione di $ 750 di u mistieru. Tuttavia, la pirsuna di la siquestri autorità annullatu u manuscrittu a causa di l 'assai granni lunghezza in 734 pagine. Un altru pirsuna appoi pigghiau un tempurale libru, lasci lu in September, 1961, intitulé "restaurants di cucina francese." U travagliu hè cunsideratu a creazione groundbreaking, è stu libru hè stete un Bestseller per cinque anni dopu à u so publicazione. Dapoi tandu, u libru hè divintatu u Guida mudellu à u cullettivu culinariu corsu.

Julia aiutatu à prumove a so libru, pubblicita lu in i canali di televisiò publica in Boston chì ùn hè luntanu da a so casa. A maghjina di a so marca hè rectilinear e cu un senzu di umuri - hè cottu, uova, in l 'aria. u risposta publica hè allegru, Julia messe à riceve lettere da lettori in grande numari, micca à scurdà si lu chiama telefonu longhi. Eppò hè invitatu à una televisiò per u cummandu di a so prugrammu di cucina. Cumenciu, Julia spéciale $ 50 di u jazz, e poi l 'tassa fù risuscitatu à $ 200 pluma spesi.

a riescita TV

In lu 1962, in lu canali tilivisivu WGBH andata telecast "Francese còciri la TV", chì fù discrivutu comu lu prodottu di "shopping Corsi Francese" fu capaci di cambià cumpurtamentu American versu lu manciari, è Julia hè divintatu un cèlibbri lucali. Pocu dopu, "The Chef Francese" fù scritta in u 96 stazioni travers America.

In u 1964, Julia ricevutu u rinumatu George Foster Peabody, tandu in 1966 - Award Drri. Tutta l 'anni 1970 e 1980ini, Julia fattu apparizioni modu regulare nantu à la matina Fara l'ABC "Bona sera America".

À u listessu tempu hà travagliatu è in altri prugrammi, cume "Dzhuliya Chayld e Company" (1978), "J. Child è più impresi" (1980), "cene cu Julia" (1983). Ci hè dinù un trasferimentu è, induve Julie cunnucieru una rivista di a so cookbooks, addivintau bestsellers è cuncerna tutti i aspetti di l 'arti culinariu corsu. I so più recenti cookbooks era la "Scola Maistru cu Dzhuliey Chayld" (1995), "cucina incù Julia" (1996), "A assai sapuriti Pranzo Julia" (1998) e "Pranzo Random Julia" (1999), tutti di cui eranu accumpagnati da mural.

abbirsari èranu

Tuttavia, micca tuttu era asèmpiu di Julia. Hè spessu criticatu in lettere di pùblìchi perchè ùn lava e so mani, com'è di u fattu chì, in i so parè, a so antra parti in la cucina, ùn hè micca listessu. "Sì cuocu propriu un schifeghju, tu nun ancu sapete quantu à caccià i carri da l 'ossa," - scrissi qualchi. "Iè, aghju micca ùn scrivenu a ghjenti chì sò hypersensitive à Bollard", - cci arrispunnì Child. Àutri foru n'accupava di l 'alta livelli di grassu, chì hè a cucina francese. Dzhuliya Chayld in risposta à chì uffertu tali pirsuni hannu a modération. "I si prifiriscinu a manciari unu cucchiara di torta cioccolatu Russe, chè trè, ciotola marmillata", - ci rissi.

Morti è riccu

Nunustanti la critichi, Julia cuntinuau a pubblicari punte à a cucina. In u 1993, hà statu attribuitu per u so travagliu, eppò diventa a prima donna, entrò in lu salone di Fame Culinary Institute. In nuvembre di u 2000, dopu à una carriera 40-anni chì hà fattu u so nomu assuciata incù pastu fina è la più famosu cucinari in u mondu, Julia ricevutu u più altu abbianu di France - la Legione di pieve. È in August 2002 lu Museu Nazziunali di American e Smithsonian presentati una mostra, induve trè cucina pupulari mostra stati amparatu Julia.

Dzhuliya Chayld, una foto di u quali hè pràticu di tutti i cucina prufessiunale, mortu in aostu 2004 da k ê à a so casa, in Montecito, dui ghjorni nanzu a so 92nd anniversariu. Julie ùn firmavanu a so attività di ancu in l 'ultimi ghjorni. "Pensioners bored, tantu avemu bisognu di u travagliu di a fine assai", - ci rissi. Dopu à a so morte, un libru cù n'autubioggrafia, "My Life in France", fù publicatu cù l'aiutu di a so Child nipoti - Alex. U libru, chi dici a storia di Julia scupertu chì ghjè un veru vucazioni, divinni una Bestseller.

U ricordu di Julia cuntinueghja à campà è avà cù l'aiutu di u so vari cookbooks è a so mostra cucina. In u 2009, film director Nora Efron, l' "Julie & Julia" addivintau nu cìnema nuvanta movie, si cunta circa l 'a vita, chì era guardata da Dzhuliya Chayld. Film addivintò interested in lu fattu ca li stiddi cosita Meril Strip è Amy Adams. Per u so spettaculu Streep si varagnò lu vie "Golden Globe" per Best Attrice è statu numinatu per u pusessu "Oscar".

August 15, 2012 avissi a essiri lu 100ima anniversariu di Julia. In cunnessione incù a celebrazione di u seculu di ristoranti a l'donna, à traversu i Stati Uniti d'America participò in la campagna "Week di ristoranti cun Julia," Dzhulii Chayld ricetti offerta à i principali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.