Publications è articuli scrittiFiction:

Caputravagghi di litteratura è riassuntu. "Mirgorod« Gogol

A vita di Russia, un mudernu granni scritturi NV Gogol hè arquantu difficili è particulari. On a unu a manu, u scrittore chì t'hà Romance - ghjovani chì sò venga curi di felicità e amuri, è nant'à i 'autri manu - i Łącznika, chì hè distruzzione di u paese. Ghjè ciò ch'ellu discritta veghjanu da a sucità, subtly fighjulà tutti i pecchì di l'omu è i so usi.

routes Sam di nuvelle iscì, sottu à u titulu di "Mirgorod". U cuntenutu di Gogol sè lassatu comu un mantinimentu di tutti l ' "Sera nant'à un Agriculture vicinu Dikanka" figliolu. Tuttavia, hè difficiuli di ùn si custata i spertu cuntrastu trà i dui opere. È u tarrenu, è i primi tempi di modu, è miti 'azzioni sò differente. Paghjella rumantica, a nota, a magia storia di Natale è à palesu u cutidianu, chì pò esse vistu u focu umanu unadorned. Da stu travagliu, una nova fasa in u travagliu di u scrittore chì hà lisu passava à l imagine di a vita vera.

Hè una rialità è ci se in u "cuntrullori" è "Te Salutant Mortu" dopu Nikolai Gogol. "Mirgorod", un riassuntu di li quali pò dari la mprissioni ca lu prodottu tasca e Naïve, è suciale. Si basa attenzioni di u littore à la suffirenza di lu populu a causa di a so ciabbulaunu supra, a causa di la tirannia di prupritari vechji-mondu, à causa di bassu ideali di sèmplice townsfolk.

Sintesi: "Mirgorod« Gogol

Cycle principia u racontu di quantu u dui avianu un amicu ventri à lampassi - Ivan Ivanovich e Ivan Nikiforovich. Siddu fora di boredom, o da un sensu di self-impurtanza, ma avianu un si lampò fora per via di granciu. Tuttavia, issu hè un fucile, chì vulete hannu ognunu d'iddi nun avissi a sò pirdutu amicizia. Stu fattu exacerbates assai lu dramma di la situazioni.

Bastianelli caratteru - un tema chì u scrittore anche on. Di sicuru, sti sustanzi ùn pò vede, lettura, un riassuntu. "Mirgorod« Gogol - un sàtira ammucciatu, frenu à làcrime, irunia, mixte cun amarezza. Pari ca lu cuntaturi - un bon-educatu, gintili e amichevuli, ma si osserva subtly ciò chì hè piattu da a occhiu nuru. Hè issu stile, di modu Gaffory u veru statu di e cose. Per esempiu, Ivan Ivanovich Pererepenko ogni Sunday, vai à ghjesgia, arme Bekes, è dopu à u sirviziu va à l 'ddu mischinu. Ma ellu ùn dà li a limòsina, no, iddu è la fami lu poviru conversations intimi, da ch'elli prufittà appena. Stu eroi "cumpassioni" pari crudeltà e nvita u cuntrariu.

In un altru racontu noi vede u sistemu ghjudiziarie di ddi anni, chì ùn ponu ùn cunnosci micca i nostri riassuntu. "Mirgorod« Gogol ci mostra pirsuni ca hannu a fighjulatu u drittu à luttà inghjustizia. Ma lu litturi ti vede una sèmplice, a picca l 'omi di sali, arrabbiatu, cù un muscu di viviri. Tribunali ùn s'assumigliava à u palazzu di ghjustizia è a casa potatory, tantu ci hè un grùassu odore di Themis servitori.

In una manera simpatica, Gogol discrivi l 'lassatu e insignificance di i so parsunaghji. Però, da fà cusì ch'ellu si la pusizzioni di lu populu cumuna, chi hannu a suppurtà tuttu issu. A frasa chì hè divintatu una Crociera - "annuiatu in stu mondu, signuri '- si sbucina cum'è un filu rossu à traversu u mondu bissiclette. È mentre assai hà cambiatu, "Mirgorod" - stu travagliu, sò sempre apprupriati oghje.

Sentu lu scritturi l'impussibile a ridiri, lettura, un riassuntu. lettura valuri "Mirgorod" l'Gogol in piena, à sente u putere di a parolla, chì avia Nikolai.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.