SaluteMalati è Cundizione

Dysbacteriosi di u intestinu - trattamentu è prevenzione

L'omu hè inseparatu da i microorganisimi. Centu di spezie anu vivu nantu à i so membrani mucosa è integumenti di a pelle. Sò assai mpurtanti per u corpu umanu è a maiò parte di elli - 60% - travaglià in u viaghju gastrointestinali.

Quì trovani bacterias patogeni, patogeni di malatii infizziosi, aiutanu à digià nutizie, assimilà e so macronutenti. Per quessa, u so rolu à a salute umana hè difficiuli di sopravalutà.

A perdita di u equilibru di i microorganisimu in u intestinu porta à disbiosi. E questu, à u mumentu, pò guidà à un munziddu di malatie, cumpresi in serii. Cirrusso di u fegatu, a diabetis mellitus, l'asma bronchial, u cane di u còdanu - ùn hè micca una lista cumplicata di terribili malatie chì pò causà disbarcteriosi intestinali.

Trattamentu è prevenzione

Hè facilitata per prevene a malatìa cà à trattà. È per questa hè bisognu di sapè cumu sò e cose di disbiosi. Spessu si hè causatu da u trattamentu antibiricu incontrolatu. A terapia antibascicole spessu conduce a morte massima di microorganismi benèvuli dopu à u cursu di trattamentu, cum'è a bacteria preghjudiziosa. Per quessa, hè necessariu di piglià antibiotici solu s'ellu ci hè urdinatu per un medico chì averebbe prescrive una medicina chì mitigava l'effetti negattivi di l'antibiotici.

Povira nutrimentu hè una altra causa cumuni di a disbiosi intestinali. U trattamentu in questu casu hè una dieta chì escludisci di a dieta, parechji marinati, salsicces, funghi, fagioli, etc., chì hè alla alimenta chì facenu fermentazione. Cundizioni ecunomichi è sferenzi freti ponu ancu causà disbarcteriosi intestinali.

U trattamentu deve esse cumplitamenti cumpletu è aghjunte e seguenti azzioni:

• eliminazione di l'eccitazione di a contaminazione bacteriale in u buddu.
• restaurazione di a microflora nurmale in u vastu intestinu;
• Digestion e absorzione mellivi in u intestinu;
• restaurazione di i so cumpetenze di muturi;
• stimulazione di a reattività di l'organu entiru in tuttu.

La medicina tradizionale rializeghja parechje cunsiglii per curerà a curazione di dbabuteriosi intestinali. Prima di tuttu, questu hè l'utilizazione di a salute generale, u trattamentu desensitizing è antibacterial (sicondu u patogenu hà truvatu). In più per a nurmalizzazione di a microflora intestinali, intrattenimentu (karbon attivatu, Smecta) è antibatteriali (Linex, Hilak Forte, Enterol) sò stati. Inoltre, hè sàgiu d'utilizà l'enzimi digestivu per restaurà a motilità intestinali ("Imodium").

Da trattà una disfuncteriosi di un intestino - cunsiglii o conselli di a medicina naziunale

1. L'agliu - una di e megliu strumenti per aiutà à limpià u corpu di i microbicchi patogeni. Inoltre, l'aghju hà un bonu efectu curativi. À u stomacu vacanti in a mattina è in a sera, hè cunsigliu per manghjà 1 dente.

2. Harvest of rizomi di ayr marsh - 20 g, foglie di mettre è nettulu dioecious - 40 g ogne, radichi di dandelion è valerien medifiche - 20 grammi di cortezza di cervo d'allier - 60 g. Pigliate una mità di tazza di caldu di ghjornu a sera è a sera, per via , Chì regula l'attività di u intestinu.

3. A cullaburazione 2: a cortezza di l' aranciu d'alluminti hè 40 grammi, a razza di licorice hè 60 grammi, i frutti di l'anisi ordinariu sò 40 grammi, i mustardi sò 40 grammi è a militante hè 20 grammi. Pigliate una mità di vetru di caldu di ogni matina è sera per u regulamentu Attività di u intestinu.

4. U numaru di cullizzioni 3: Foglie di blueberries è pasti, celidine, cipitedes, mint è volestushki - ugwalment. Pigliate 30 g di cullizzioni è fremenu i 0.5 litri di acqua fogera, dopu a quale a notte per insiste à un termu. Pigliate una mezzo vetru di 3 o 5 ghjorni à ghjornu.

Cù un diagnosticamentu tali cù u trattamentu di disbiose di l' intestinali, in a maiò parte di i casi ci vole à esse diretta à eliminà e cose chì hà purtatu à u so sviluppu. In generale, hè una malatìa di u XXu seculu, causata da l'usu incontrolled d'antibiotici è malnutrition.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.