Arte e spettacoliArte

Dipinti Makovsky: description, scultura

Artists chi stati incluse in lu Associu di Girate cena Art - "SC" - lassaru na traccia luminosu in la luce Russian di l 'urtimi a terza di u XIX seculu. Ghjè un fenomenu assai Russian in lu la storia di l 'arti, comu a so funzione principale diventa propiu mutuale pratica artistica è suciale di u paese. Vladimir Egorovich Makovsky raghjunghje u SC in 1972, dui anni dopu à u so furmazioni, è hè unu di i participanti più attivi. pittura, l'Makovsky guditi paludosa attinzioni tutta l 'heyday di stu muvimentu, arte.

biografia

Era unu di trè figlioli Egora Ivanovicha Makovskogo - suprattuttu figura artistica in Moscow, cullizzioni, unu di li fundaturi di lu cèlibbri Scola Moscow di pittura, scultura, e Architecture. Tutti fratelli - Prunelli di e Nicola - oltri a surella di Lisandru addivintò pittori, è l 'altru surella - Maria - un cantanti. Comu un ziteddu, unu di i maestri hè u famosu Vladimir Vasily Tropinin.

I primi dipinti Makovsky, principianu cù sceni Genre "carusu vendita stele" (1861), scrittu in 15 età mustrò u so grandi capacità à fighjulà a vita in giru evenimenti è in trasfirì a tela. In 1861, trasiu lu MUZHVZ - la scola, unu di li fundaturi di chi era u so babbu. Si làuria cu na midagghia d 'argentu, cunsideratu per i pittura ", lettura Lingua" (1865).

Parechje opere Makovsky addivintò Milestones in u so sviluppu criativu è prufessiunale. Di u dipintu "cuntadinu carusi surviglià i cavaddi" (1869), iddu ricevutu u titulu di "artistu classi di u prima gradu," è di u "Lovers di Canta" (1973) fù divurgatu à l 'Académia d' Pittura.

Un saccu di tempu accupata in la vita di l'attività di duttrina signore. 12 anni, si insignatu à MUZHVZ - da 1882 à 1894, è un altru 24 di l 'annu - à l' Accademia di San Pietroburgo di Arts, addivintannu a 1895 su retore di u School alba di Art à l 'Académia d' Arts.

artiste Famous muriu nta lu frivaru 1920, in Ceka.

"Playing Grandma" (1870)

L'artistu moglie principiu, è in u 1869 addivintau lu primu figghiu, chi poi divintò dinù un artistu - Alexander Makovsky. Vladimir E., chì images sò digià avutu un distinta fe Genre, postu chì tempu assai di attinzioni a tema l'zitelli. À mezu à quelli chì isciutu u so quadri pittura, chì fù u prima accattatu da famosu dunaturi Pavlom Mihaylovichem Tretyakovym. Ci hè divintatu un simbulu di Makovsky ricunniscenza finali com'è un pittore.

i zitelli viddanu ghjucà à u ghjocu più induve per elli. Si usa a minnanna - u picculu osse di i bestii scheletru - vacche o di i porchi. Sta cumpetizione in accuratezza: quelli chì materiali, chì tinia una cunfittura speciali (minnanna, linguistic cu chiddu), innamurà, preda à u jocaturi.

... Avà la cosa principali di li - nu jocu chi si sò datu incù tutti i passioni. Una seduta, curà parlà di pruduzzioni, è altre arechja dici lu prossimu pruiezione. Makovsky, quale i dipinti sò distinti meticulousness nel scheda casa, precisa e sustanzi custumi. Tutti i caccia hà i so timperamentu, u so caratteru. General - humour gintili e uttimisimu, ancu indestructible panni puvirtà e fruste spaziu vicini.

Principiu di dipinti Makovsky distingui eccessivu attinzioni a tecnica, qualchì volta impedisce una pircizzioni olistichi. In u futuru, spazzola di u pittore mi pigghia assai di a libertà, è a scelta hà da esse di più impurtente, svolti qualchi variegation stu mondu, in particulare, avemu interrugatu u ritrattu.

"O di Canta" (1873)

Stu dipintu rapprisintati arresta l 'arti Russian à l' exposition le Monde in Vienna, unni iddu fu attribuitu assai di primura, da u pubblicu.

Fora di la finestra statu intesu u warble usignolo, è trè paisani, avendu intesu, rishennu a so festa nemudrenyh. Unu, debout, c'era, affacciata a la finestra, a facia à circà fora picculu Birdie. Second, chiaramenti imbriacà di più di u so Bastianelli, ciatu palma parlà corsu usignolo lilt. Terzu, u più sustanziali, ascolto, pinsirosu Alopecija a so longa. Quì, tuttu hè piena di vita è sonu: a luce da a la finestra, Castagna è gesti di i parsunaghji, un Samovar pignata-korsischer calda, un cuntu, ma "sapuriti" Nu ancora, a vita.

Known revue de circa stu ritrattu di u gran Dostoevsky, lodà u ritrattu niscenti di u bè è di u curava di l 'omu cumune, chì ùn era solu Russian, ma puru l' scala umanu.

"Cundannati" (1879)

Pocu à pocu, i sugetti artistu persu principiu di dipinti humour stu mondu è attitudini ironica di i caratteri. Filati acquistà u dramma e ambiguità. Chisti sunnu un pocu ozzione di una pittura di raffigurante russi chì hanu pigliatu u chjassu di lotta rivoluziunariu, è l 'attu di tali figure rapprisintanti di differente tanti di u populu Russian.

A ghjuvanottu Girl armatu Efface da u tribunali. At a sorte s'aspittava u so parenti, frà a so mamma, patri, 'na picciotta e un omu più vechje. Apparentemente, lu prutagunista di origine di i paisani, o lu mischinu urbanu. Càmera è u so babbu sò classi cchiù pròspira. L'artistu ùn mostra apparenti goodwill di contu, ùn simpatia vede per ellu è altri. Si purtò i so vicinu unu suffirenza - la matri, abbrazzava li mani imploringly, esurtavvi u so figliolu, u babbu, veni di chianciri inconsolably.

È ch'ellu ùn circà rivuluziunariu martiri eroe inflexible di u pòpulu. In a so vista - perplexity è mancanza di cunvinzione, in u so correctness. Makovsky, quale i dipinti - riflessione accuratu di cumpurtamentu prevailing in a sucetà, mostra u cambià in trattendu di i metudi di lotta contru à i ordine esistenti, à chì resorted partiti radicali è muvimenti simili a "Narodnaya Volya".

"Rendezvous" (1883)

I zitelli - un sugettu nant'à ch'ellu travaglia à spessu Makovsky. Vladimir E., chì prima ritrattu - a riflessione di childlike, mirendu u principiu di una nova la vita in u futuru parla di differente, latu à spessu drammatica zitiddina in Russia cuntimpuraniu.

"In lu mondu" hè stata fatta à dà i zitelli in famigghi mischinu. U zitellu à spessu diventa u servitore powerless o bóccia lu troppu travagliu scaricamentu. Piglianu da u webmaestru u campari disgraziati è riparu unsettled, i zitelli finisciu di essiri un pisu di la famigghia, pirdennu una cosiness a famiglia è principiu di maturing. Stu percorsu hè particularmenti cumune è pràticu a famigghi di viddani chi desi lu picciottu a lu serviziu di la cità.

Hè circa destinu di un picciriddu dici Makovsky. Stampa di u ritrattu pò piglià assai di pagine, ma nantu à u tela sulu dui parsunaghji. A donna, viddanu hè ghjuntu una longa strada incù un pocu virtual e bastone in manu. Idda purtau u so figliolu, pagnotta pi fariti u vostru zitellu. Donna, incù pietà fighjulendu lu picciottu pudeti, vistuti in un biancu fitenti - currispundenu, si travaglia in qualchi Shop e te uni pochi di minuti, di tempu libaru di una riunioni cù a so mamma.

stile Painting di l 'artista, troppu, hà cambiatu - ùn ci hè nimu imagine info e arechja disegnata dittagghi, distracting e usati. culore ombra ùn hè micca una sprissioni di felicità data momentary, è serii umore di fà persu zitiddina.

"On u Boulevard" (1886)

Makovsky hè à spessu li disse chì la dispusizioni di solu uni pochi di minuti, l'artistu, per chì avete tempu à dì vi ciò chì u pueta pò piglià parechje pagine. In 1880, u patrone hà righjuntu u più cresce in facennu sti dipinti, cunti. Unu di sti picchi è l 'arti di la pittura, è u cuntenutu hè a pittura, "On a di boulevard". Duranti stu pirìudu, dipinti V. E. Makovskogo cuntene solu dui parsunaghji, ma dinù a so mancanza di linguistic a-tremenda di i prublemi suciali di paludosa statura.

Prima ci hè una piccula storia di una frattura drammatica in la vita di un ghjovanu a famiglia. Pari chì vinianu da un paese induve priparata à campà cum'è i vostri parenti, in u travagliu strasurdinariu è a gioia di u modu di viddani di a vita. Ma u so maritu fu attiratu a cità di u travagliu nantu à una nova, "bellu", è a vita ntirissanti. È dopu à qualchi tempu a so moglia ghjuntu à visità u so maritu. Avà ch'elli sò cuntrati. Riiscì à mogliu à u spiritu di a cità - veghjanu rigurosu u cumparì, in i mani di un picculu pristatu - hè chjaru chì ci voli più à a vita a cità.

Ci hè abbastanza ghjovanu, ma già lu sapi ca si pò m'aspettu in the future, induve si vede u piena prufunnu. Da issu Vladimir Makovsky è riciata tristezza, hè un tipu di vede e lu dramma privatu di dui ghjovani, è dimostra la scala di u prublemu naziunale di i distruzzioni di u modu di solitu di a vita, chì fù custruitu più di i seculi è hè avà esse distrutta cù u sviluppu di i centri industriale.

u patrimoniu

Vladimir E. Ci hè una di travagliu densita è Study criativa. U risultatu di i so tanti anni di travagliu divintò un veru enciclopedia di u fenomenu, più sputicu di a vita Russian à u turnu di u seculu. Iddu infurmazione i temi di tutti i dimensioni - da sceni cutidianu di a pulitica di massa - e li azzione cun veru sapè fà artisticu.

Stòrici arte gnustrii nutà chì a fini di a vita V. Makovsky addivintau nu sustinituri di lu punti di più sensu cunservatore nant'à u sviluppu di a pittura, una strana negativu versu la ricerca di novu primure è i mezi di sprissioni. Ma la scala di sta figura in arte russa da stu ùn diventa urigginariu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.