FurmazzioniStoria

Dimucrazzia atiniesi sottu Pericle: ciucciu è juncu

A parolla "demucrazia" veni traduciutu comu "pirsuni lu putiri". In lu cuncettu di u mondu mudernu in una demucrazia hannu uguali diritti di tutti i populi. Uguali davanti à a lege, 'omu è a donna, un novu è un janitor, ricchi e poveri, i stranieri, è u ceppu di u statu.

In i tempi antichi, quandu u mondu hè mondu in u sistema di schiavi, a ghjente cumuna, sognu di parità. Allora u cuncettu di "demucrazia" hè di una natura assai differente. Più vicinu à u cuncettu muderni di u termine neared la dimucrazzia atiniesi sottu Pericle. Hè numinatu, dopu l 'etati di lu so regnu - The Age di Pericle.

Pericle

Pericle hè natu in una famiglia nobile. A so mamma agarista ghjunse da unu di i più famosu in Atene nàscita - Alcmaeonidae, è u so babbu, Xanthippus, lu cumannanti di la flotta Atinisi, duranti la Guerra Greco-Persian vinciutu lu cummattimentu di Capu Mycale.

Pericle hè un bébé sano, e forti, ma beddu di 'na crisciuti grande testa a chjama ellu hè difficiule. Per quessa, tutti i pittori è sculara chidi u capu solu in u cascu. È a vista di sta mancanza di cummedi fu suprannuminatu "Lukovitsegolovy".

Dapoi Pericle appartinni a la famigghia nòbbili, ch'ellu era bè struitu è avia i prufessori fisizianu.

Très educazione è a furmazione hà avutu un rolu impurtante in a vita di Pericle. Era una bona parraturi è hè sempre stata capaci di vince di più ghjente. Un altru fattu sputicu trà u capu di u Dema atiniesi fu la capacità in ogni situazione di stà calmu. racontu cunnisciutu, quandu unu di i citadini disgruntled seguita Pericle, sypya insulti, casa, tuttu u modu ma un re saggiu micca solu à castigà u primaire, ma dinù deti u so servitore à purtà fora di rispettu di a so casa.

As Pericle addivintau lu capu di la dimucrazzia atiniesi

A so carriera accuminzau cu li campagni militari Pericle. Iddu scanzatu attivitati pulitichi parchì hè a paura di essiri ittati fora per via di u so similàri esterni incù u dirittu nanzu Pisistartom tirannu. abbirsari èranu pulitichi sò pudia in ogni modu d'downplay u so pesu, à spessu appuntutu attinzioni l'omi nant'à u similàri di a voce è manera di discursu di Pericle à u tirannu.

Duvuta a lu fattu ca a ddu tempu a Ateni ùn era degnu di puliticanti (chì era mortu, ma la maggiuranza vìnniru espulsi), Pericle ancu eletti di pusizzioni altu. dimucrazzia atiniesi sottu Pericle influinzatu la vita parsunali di u capu, avia à abbandunà u dialogu cù parenti aristucratica e reunione cù amichi famosu.

Nunustanti lu gran numaru di nemichi di u partitu di famigghia, Pericle finu à a fine di u so regnu, tinia nu sistema dimucràticu.

A pulitica di gestione di Ateni a l 'età di Pericle

A demucrazia sottu Pericle, u ciucciu è juncu, ca si pò vede da leghje issu articulu finu à a fine, ùn hè micca sempre u tipu a chi genti sunnu usati a vidìannu lu oghje.

Però, cu l'avventu a lu putiri di Pericle in Atene citadini cumpareru assai di più di diritti. A passu maiò ver'di a demucrazia hè l 'abbulizzioni di la putenza vetu di u Areopagus è u trasferimentu di i so diritti à Assemblea di l' Arcusgi l'. Avà i citadini strasurdinariu di tutti i corsi da assai è vutendu, riunioni, piglià tutti i dicisioni impurtanti. Archons - solu corpi esecutivu.

L'Assimbrea Nazziunali hè cumpostu di tutti i citatini di Atena, eccezzioni sò solu cuntadini ca abbannunanu pi lassari lu so làscita in ordine per participà à attivitati pulìtichi.

Guardà u prughjettu principale di dimucrazzia atiniesi sottu Pericle, Aristòtili divirsamenti.

Elezzione di ufficiali

Capi annu eletti da u populu à una riunioni generali. Tips, chi avissi a prividia tutti phyla, sò sceltu da dicimi mori. Ogni Fila danu una cinquantina candidati, unu di i phyla in u listessu manera pritanov adopri. Tucked sceglie un locu induve i riunioni sarà una riunioni, priparà una lista di e quistione nant'à un épices hè cunsidarata à i riunioni, asse, dinù ammucciatu sutta sceglie u pòpulu, chì serà incaricatu di a guerra di e difese di u paese. capitulu Pritanov nfusca puru lu casciuni scelta hà accessu à u Tisoru, tutti i ducumenti publicu e stampa.

Tucked appena mintuveghjani quattru reunione, u assemblea principali cuntrullà u inégalité di l 'auturitati sceltu, di sicurità, cibo discutitu è l' econumìa. U sicondu ch'esamina prichendu è documents. A terza è quarta Assemblea naziunale tuccherà à guardà i altri aspetti di a vita naziunale.

Cunsigliu I lu archons è altri capi pulitichi, sceltu da l 'Assimbrea Nazziunali.

dimucrazzia atiniesi sottu Pericle, Penalisation

A magistratura è dispunibbili à u pòpulu, cumune, chì hè sempre prisente in u geliastov tribunale dinù.

Capisciu comu rabovladelchiskaya demucrazia si sviluppau sutta lu Pericle, si deve esse nutari ca lu putiri ancu in una direzzione tali strittu, comu lu tribunali fù spartutu trà una grande numaru di ghjente.

Ricci ogni citatinu Atinisi avutu u dirittu à accusallu puliticanti ANNULE, chì cumparisci davanti Tribunal u People l'. Dopu à imbusche di stu casu, si sò cunfirmau lu incarichesi, un shtatista deve esse cacciatu da a ufficiu, e forsi anchi mosse, è a so pruprietà vindutu aux enchères.

From u seria pupulari stati scelti archons, per esse cotti cù lagnanza casa (per esempiu, abusu zitellu, ùn avendu parenti) è lagnanza circa figure publicu. Cù lu girari nove archons ghjudicà eletti.

I crimini più seriu, cum'è l 'assassiniu, inghjulia gran etc., stati trovi in i Areopagus, unni, comu dissimu prima, sò sempri à scontra parti di l' abbitanti, ca unu arriduci sviluppa a pussibilità di u defendants to bribe ghjudici.

Fundamenti di dimucrazzia atiniesi sottu Pericle - spartera lu cuntrollu d 'ogni zona di u miccanisimu statu frà u più grande numaru di i citadini.

pulitica suciale a l 'età di Pericle

In a cumpetizione di a so appartiniri a nubiltà, Pericle pruvatu ogni modu pi fari la vita più fàciule per ghjente urdinaria. By inizià una lege chì u dirittu di participà à a so attività pulitiche è chjappà pusizzioni altu micca solu ghjente da a famigghi ricchi, ma dinò i diritti di i media è classi mischinu, u capu di u Dema Atinisi capisce chì arricchisci Oliver circa a so cundizione finanziarii, u pòpulu cumune ùn pò esse onestu è raziunale à participà à a guvernu. Per quessa, i citadini chì tèniri pusizzioni in a sfera pulitica, fù decisu di fà Rire da u Tisoru statu.

Also dimucrazzia atiniesi sottu Pericle impricata prestazione suciale cripples e orfani. citadini Low-mediu di avè pagatu à l 'acquistu di biglietti di u teatru, chì hà avutu un rolu impurtante in mudellà la mintalitati di u pòpulu.

Assicurà u paese quantunqua è u travagliu

testa Wise di u Dema Atinisi capisce chì u cuntrollu di u populu ci vole à migliurà micca solu l 'aiutu finanziariu suciale, ma ancu pensa prufissiunali di i citadini senza di Atena. Pericle l 'annu affacciari prughjetti grande-scala di palazzi e àutri òpiri, dannu locu a parechji artigiani. À traversu stu approcciu, Atena addivintau lu centru culturale, famosu per a so beddi palazzi unrealistic.

Avemu accunciatu fora ogni annu sissanta-Thier, in cui equipagi putissi nutari ogni aria è riceve una tassa di serviziu.

Di allargamentu di la frontiere di Attica, hè statu decisu di dà à u territoriu di i stati membri di l 'cità Alliance-cleruchy Atinisi, induve ogni citatinu di Ateni avvicinà un pezzu di terra di a trasfurmazioni.

Cum'è ogni altri sistema, a demucrazia sottu Pericle avia pluses è minuses.

À mezu à i shortcomings di u so regnu, i sturiani nutà chì i citadini sò solu quelli chì quantunqua u quale dui genitori eranu citadinanza atiniesi.

È di sicuru, ùn ci pò nutari ca participazione in a vita pulitica di li diritti di e donne di u paese ùn era.

Slaveholding demucrazia sottu Pericle (corti)

Parlà di demucrazia à u tempu, ùn saria micca currettu di gnurari lu quistioni di a scrittura rumanzesca à Atena.

Mità di a pupulazioni Atena chetyrehsottysyachnogo hè schiavi. Più à spessu unconsenting addivintò priggiuneri di guerra, chì era impussibile à fà per sè stessu un riscattu. statutu schiavu hè lascita, tantu un zitellu nati un servitore, fu cunnannatu a li stissi sorti di i so parenti.

Segni di a demucrazia sottu Pericle vede ancu a scrittura rumanzesca. U hôtes stati pruibitu à mistreat i so servitori. U schiavu avìa à saziassi, è vistutu di megliu chè l 'aria di i classi mischinu. Iddi èranu u dirittu di participà à e diverse vacanze religiosa, furnissi assicureghja contru à u brutalità di ghjudici è dirigenti. In u casu di i servitori abusu accurdata asiliu.

U fitenti, in casa è travagliu svorgi da servi. Cù lu pirmissu di i patroni di schiavi, cummattennu da u statu di a custruzzione di costruzioni. Schiava fù custrettu à dà u so a pisata di u pruprietariu.

U travagliu di i prigiuneri in u piombu impricata demucrazia rabovladelchiskaya Atinisi sottu Pericle, di la storia di issi piscina raramenti appi nu fini filici.

Quandu Pericle rumanzesca cortesia fu luvatu, tantu chi lu babbu pò venda ntruducìu so figliole solu in casu di incrimination in a so vita dissoluti.

A fine di u regnu di Pericle

Pericle sceltu una Julian di quindici anni.

Nunustanti lu fattu ca l 'effettu pusitivu nantu à u statu dimucrazzia atiniesi sottu Pericle, u militante di l' èbbica, riguardanti la guerra cu Sparta, ammiranu undermined l 'auturità di i Julian permanente. E lu populu, scurdannusi la benefici chì si hà purtatu à u statu, doppu na serî di cuntìnui cuntrattempi militari e lu flagellu di Ateni di Pericle uccurrenza di tuttu l 'fiaschi e piculatu e cunnannati a l' na bedda pisanti. Pericle Appena cascatu mali cu pesti e muriu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.