FurmazzioniScienza

Cynics - Cosa hè sta? fundatore di a Scola di u Cynics

Cynics - a la scola, célèbre, di la Grecia antica, la maggiuranza di cui eranu li piace di l 'insignamenti di Socrati. pensatori School chjamatu dinù di u so caratteru morose più cynical, punti forti, dissatisfaction incù u modu suciale, pulitica è religiosa digià di a vita.

fundatore di a Scola di u Cynics

Pinsau capu e cunvintu di u duttrina hè Antisthenes. Filosofu hè u figliolu di un citadinu di Ateni e di l 'schiavu Thracian. Basatu nant'à stu, Antisthenes cunzidiratu Lecci è fù cunnannatu di a vita à esse in u so statutu di i membri povari di a sucetà.

Antisthenes hè unu di i studienti più fideli e domani di Socrati. M'incantava da u cundannatu murali è sumiglia Lars, u ghjovanu filosofu ùn lascià lu maistru finu à a fine di i so tempi. Doppu la morti di Socrati, Antisthenes, fundò a so scola filusòficu in unu di l 'altu di lingua in Atene jìrisi a Lecci.

Antisthenes pruvatu a purtari 'na la vita chì hè fiducia cu i so insignamenti. Filosofu à qualchissia ùn abbuccatu, ch'ellu ùn guardà kvar puvirtà e apposta mustrò u so disprezzu per i titulari di lu putiri. L 'omu saggiu spesu u so tempu a cuntimplazione, lassannu un numerosi volumi di saggi. U so megliu-canusciutu pùblicu di Crathes è Diogene pinsatu chì in tutte e di Grecia, ùn vi truvà li filòsufi ca sò Antisthenes in pirsiviranza, fearlessness e capacità di campà sicondu à i so credenze.

Scola di a filosofia Cynics, Antisthenes hè stata riesciuta à i morti di u so fundatore. Dopu, più chè 70 opere di un Pitàgura sò stati fatti in u famosu biblioteca of Alexandria. Na vota ca era micca Antisthenes, ancu per i 150 anni attivamenti divurgatu li punti Cynics. filosofia skeptics chì hà aduttatu tanti idei da la scola cynic, fu cumpritamenti sciugghiu sta duttrina in a so.

Diogen Sinopsky

U discèpulu spertu di l 'insignamenti di Antisthenes Diogene parrava. Addivintau famusu a lu primu postu parechje quirks. Sicondu à dati stòrichi, chì sò turnati à i nostri ghjorni, u filosofu piacia in Genuva serenità à vuleria attornu a la cità cu lu lumicinu. Tali un sfarente manera Sage pruvatu à truvà una "bona persona" in carrughji cialda.

Diogene abitanti di a miseria, vistutu di i panni, ch'ellu dete à i citadini di a cità, cunsumati ogni pastu ca veni a so manera. Cum'è un pinzaturi di pratiche, secondu à una surgente, è sceltu una grande Maitre, è, secondu à altri - a canna di lignu. Di u modu di una vita cum'è rara Diogene statu cugnumatu "cani".

Diogene vota invitatu à una casa, privatu di un citadinu ricchi di Atena, sperandu per una conversazione passiunente cu lu saggiu. Tuttavia, vidennu la sita dicurazioni di sale, pavimenti, lucido, è numarosi opari di l 'arti, u filosofu ùn micca parlà cù l' omu accuglienti, è sulu girava e camina luntanu in u silenziu. In seguitu, Diogene m'insignò a so azzione da u fattu chì a casa ùn era lu locu più induve vo pudete jttari, in più di u enti armata.

Crathes da a Tebi

Famous Cynics - hè micca solu Antisthenes è Diogene. Un altru cunsiderà discèpulu di a scola filusòficu hè Crathes. Stu Pitàgura ncontra la categuria di i citadini ricchi. Tuttavia, m'incantava da a saviezza di i scoli di u Cynics, si dicideru a rinunziari a la vita lussu è altu statutu in a sucetà. Crathes tutte e pruprietà more a so 'figghiu, su cundizione ch'ellu ùn voli divintari un filosofu.

Like Diogene, Crathes megliu à passà tempu in meditazione, praticava a vita Brutta. U megliu studianti di u Sage c'era a so moglia Hipparchia, chì in a so ghjuventù era rinunziò a so famiglia benistanti, è raghjunghje a scola cynic.

A duttrina di i Cynics

Cynics - una scola filusòficu, ca fu funnata a Ateni à u turnu di l 'età 5-6 membri di Lecci di a sucetà, lu poviru è sunnieghja Iuropa. U mutivu di la furmazzioni di la scola diventa una prutesta contru à a deterioration di i cundizioni suciali, ddu mischinu, rinfurzà di a riprissioni pulitica è causati ecunomica in u paese. A lu menu 'idei di l' insignamenti chì hè stata fatta à tene una vita Brutta, simili à u cane, trovu subitu u so pùblicu tutta la Grecia antica.

Cynics insignanti? A filosofia di sta scola prupone u publicu una vista mondu spécifique, chi pigghia un rigezioni categorical di valori è cumpurtamentu di schiavi, liggi, morals, tradizioni e abbitùdini chi vintu in a sucetà di cunsumu. À u listessu tempu, u Cynics ùn era asceti. rapprisintanti School pruvatu à esse attivi, prumuzioni di i ideali di la libbirtati, disprezzu di lussu. U Postulate di l 'insignamenti stati andà à simplifying la vita, l' uttinuti di parità, prumuzioni di punti maghjuramenti.

A filusufia di u Cynics trovu mazzinianu à mezu à ghjente chì hanu persu speranza di un avvene cresce, ricanusciri l 'inghjustizia di liggi, livari in i prumessi di puliticanti. U pùblicu di l 'insignamenti micca stati solu prumove i so ideali, ma ancu fattu a so principii in a vita. Cynics pruvatu maximally limità se bisogni ricusò di ricchezza. la scola Socratic di Cynics cunzidiratu lu cchiù àutu bè u sustegnu di traction à un particulare locu di residenza, IMMACULATELY cum'è un inseme.

ètica Cynics

Cunsidirari Ce ètica preferita Cynics, l 'idei di basi di l' italiana filosoficu, ùn deve esse a nutari ca li nzignamenti di u Antisthenes fundatore insignatu u so pùblicu à distingue "i nostri" da "furasteru". Sicondu à i Sage, bona sulu a so libertà nternu pò èssiri di na pirsuna, micca bè.

U principale etichi principiu Cynics prumossa virtù, chì fù cunsidaratu u solu boni. In turnu, la surghjente di u male hè u morsa. Tuttu altrò, in più di sti cuncetti, hè primura à i maghi di a scola filusòficu.

Views nant'à a vita suciale è u statu

Cynics - sò pensatori, cridete chì una parsona ùn deve esse schiavi stalla in i preghjudizii a cumunità, à pruvà à rispittà cù u parè di una Outsider. Crathes è Diogene apposta si n'andò cuntrariu a norma accettatu giniralmenti, calcicata sottu liggi inghjusti. Lumières pianta spiciali heated dibattiti in i carrughji, chi arrivau quarrels. Cusì u pùblicu di a scola di u Cynics stessi insignatu à disregard la battagghia umanu.

Sicondu à a filosofia cynic, i membri di una sucità divisu in scimproriu è i maghi. A prima - i schiavi chì ùn cunnosce a so menti è cuscenza, spugliata di bonu, è veru gioia in la vita. In turnu, i maghi chì sò rinunziò tutte e cose, chì appartene à veru a libertà è indipendenza. populu Smart ùn campà sicondu à i liggi scritte, ma relies nant'à l 'ètica internu.

U statu unicu, in l 'ochji di u Cynics hè u cullettivu umanu, per chì ci sò micca e fruntiere, istituzioni, liggi, e ricchezze. In altre parolle - ideale per i rapprisintanti di i scoli filusòficu, ca pariva un omu chì avia ritornu à u so statu naturale in a natura.

magicoreligiose

Cosa strana mustrati da i riligioni Cynics? A filosofia a scola hè furmatu vues spùticu negativu nant'à ogni cultus. Dopu à tuttu, u veru Cynics, chì stà, secondu à i principii di a duttrina, riliggiuni putissi ùn dà nunda di pusitivu. capi a scola ideali cunziddiratu l 'ùnica Cristu di la menti umana. Tuttu àutru statu vistu comu un pruduttu di fantasia, oltri numarosi è inevitevuli chì vintu ogni locu in la sucità.

features, caratteristica di a filusuffia di i Cynics

U tenets basi di pùblicu di l 'insignamenti incrudunu:

  • ottenimentu di assolutu di a libertà à tuttu di a vita suciale;
  • rigezioni vuluntaria di bè materiali;
  • girandulava, mancanza di una casa, permanente, u piacè di bisogni fundamentali da patruna;
  • trascuratizza di bonus, rinumata cchiù tinta cundizzioni;
  • loda di miseria;
  • duri critichi di duttrini cumbattivu;
  • non-ricunniscenza di u puteri di l 'omu è i dii;
  • mancanza di patriottisimu è verdi maghjuramenti;
  • ritruvà circondu u focu umanu, lu viziu cchiù critica di tratti umanu.

in cunclusioni

Cynics - un particulare a scola di pinzeru, i membri di u quali sò prubabile, pi virtù di a so suttana statutu suciale ùn hè ricunnisciutu à una ùn lu putiri. In i seguenti u cumpurtamentu antisocial luminosu mannu kinikov termine "italiano" ca macari tutti li cosi. A pupularità diffusu in Grecia antica cardiovasculaires à la fini di lu 5 - nizziu di l '6th seculu, vulia dì chì u cumpagnia avia bisognu à chì tempu in u rigezioni di i principii schiavu è scuntrà i aspirazioni di lu bisognu, spichji disenfranchise di a sucetà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.