FurmazzioniLingue

Cunsunanti Doubtful li siquenti sunnu asempî. Curriculum cunsunanti dubitandum à a ràdica di a parolla

lincua russa nun avissi a essiri un granni e putenti, s'ellu ùn hè una grammatica è cumplessu. È amparà tuttu u regulamentu hè micca fàciule, micca solu per i studienti straniera, ma ancu per i medià. Ancora, in scola primaria, quannu tutti i studienti ortografia facci seria sfide, unu di i quali - i cunsunanti dubitandum. Esempii di parolle incù li causari assai di addisperu è l 'arraggiatu penna rossa di u maestru in sculari. How pussutu dispel incertezze? Prova à truvà i risposti in stu articulu.

pusizioni forti

Da chì parte di a parolla, è l 'ambienti in cui si trova una voce particulare, si dipende di i pusizioni: forti o dèbbuli. A pusizioni debuli di u sonu perde u so caratteru unicu è hè paragunati à un altru, più forte. Cusì, una pusizioni forti discloses tutte e funziunalità di sonu è a distinguiri lu da l 'altri, in bracciu di discursu naturale.

Di sicuru, una pusizioni forti di lu sonu e vucali - hè lu essendu sottu ddoi at. A parolla "agriculture" sonu [e] bezudaren, accussì si pò esse facili cunvinzioni di [e]. À verificà a scrittura deve sceglie u listessu parolla latina, chì saria necessaria sutta la vucali fù accintata - "di rush". Dapoi a ràdica di u parolla ùn hà cambiatu, putemu cunchiùdiri ca lu parolla scritta in u lettera e.

pusizioni forti per quelli chì voli vinissi a dui tipi: per voicing è voicelessness, oltri a durezza è dulcezza. In u primu casu, avissi a èssiri cunsunanti, o la vucali, dopu (sex, chef), o dopu à sonorant, oltri ca comu lu sonu [un] (a to zerga). Participazione in a voce di e vucali, è populu corsu sonorous aiuta palesani vantaghju maiò cunsunanti. In u casu di durezza è dulcezza pusizioni forti cunsunanti - à a fine di e parolle (angolo - charbon) davanti à una vucali (M mol - mol), è nanzu i cunsunanti masiv (pensa). Cunsunanti in una pusizioni forti intuitively capitu da tutti i lucutori nativi. So iddi nun facissi difficultà per i studienti è facili da sapere.

pusizioni debuli

Ca si ti lu cchiù granni difficultà in insignava à a scrittura cum'è u rimore in un tali pusizzioni si perda u so caratteru unicu. 'Nveci di un studiente cunzunanti sonora vulete parlà à scrive una muta, è una dura a fari sustituiri Chjara. Lettera di stu Luna avissi principiu murfulòggicu di scrittura e parolle in a lingua russa - ci vole à scrive tutte e di li paroli chi in un mudellu mudellu, ùn curava à i particularità di u so d '.

Per vucali hè, di sicuru, a situazioni in sìllabbi unstressed: branu, latti. Corsu in una pusizioni a perdiri a durata è a forza. Facirmenti, à verificà i scrittura di e parolle è vole à sceglie una forma listessu incù u listessu sonu in una pusizioni forti - unstressed.

C, secondu à a situazione hè più cumplessa. Sè avemu parrari voicelessness è voicing, u postu appena in stu casu, hè a pusizioni rimore à a fine di e parolle (mimoria usatu), oltri a fronte di cunsunanti cunzunanti e cunzunanti vanniaturi (eccu baila, ma sona s Acha).

Custituìanu li siquenti sunnu asempî di cunsunanti dubitandum è dulcezza / temperature: hè principalmente un si prisintò davanti likening cunsunanti Chjara (s'ellu bagagliu th, sole, g, SRB Fad uk). Leghje più circa u prughjettu di scrittura segnu Chjara si vi pò discutitu in u capitulu agghica.

A la fini di na parola

In ciò chì pusizzioni sò e parolle più cumuna cù cunsunanti dubitandum? Esempii sò assai numerosi, tantu prima cunsidarendu i fora lu postu fini - si hè più cumunu in i grandi è putenti.

cunsunanti cunzunanti à a fine di e parolle hannu un forti simpatia francese stun dipoi a fine di a parolla di la forza si riduci à un minimu. Populu corsu [f] in la palora "lente" [argent] in la palora "sveltu" - cunsunanti dubitandum. Esempii di voicing ùn accade à a fine di e parolle Russian.

Cuntrolla l ortografia di cunsunanti hè facile - vi tuccherà à mudificà a parolla-forma, tantu chì dopu à u sonu hè Découvrir la vucali: "scopi", "Swifts".

Si deve dinù esse cuscenza di i casi unverifiable francese: vocative singular (tavule) e future (caduta facennu).

cunsunanti dubitandum à a ràdica di u parolla: l'esempii è e règule

A radica di a parolla - la parti cchiù mpurtanti, chi porta lu significatu, accussì distort hè in ogni casu, impussibile. Ci sò parechji casi induve hè vò à dì l 'ortografia cunsunanti dubitandum a parolla latina. Esempii seguitate sottu.

Prima di tuttu, a selezzione di u scieccu e parolle cù u listessu cunsunanti in una pusizioni forti pò facilità assai la scrittura di tanti e parolle (in algeri - lubricating). Cunzunantali mort-marzu è Q-H sò dinù certi trovu in lingua russa (gingerbread - pagnotta).

geminate

Sè a ràdica prefissu è raghjunghje cù u listessu cunsunanti, hè radduppiatu (callous, appellu). Lu stissu vali pi lu partendu di i dui basi in e parolle cumposti (Head). À spessu issu dispusitivu si riflittìu dinù in l ', accussi si ùn causari difficultà.

Ci sò altri pusizzioni chi sò cunsunanti dubitandum à a ràdica: esempii sò articulazzioni cù suffissi. Sè a ràdica cunfine in un duppia cunsunanti, ferma in fronte di u suffissu à u so integralità: una dicina, una cumprumissu.

Custritti a travagghiari memoria unanimità cunsunanti dubitandum à a ràdica di u parolla. Esempii pò trova in l 'inglese ortografia: Ato pare, si G gi BB kan pare igrafiya paru ti elogramm, terbiu è altri.

segnu Soft: necessaria o micca

À spessu sottumissi à incertezze Chjara cunsunanti. U prublema quì hè chì a grossu lu sonu è n gradu di micca solu u segnu Chjara, ma dinù vucali cù spinta Yotov (littri e, e, U, I è I). Dunque, in cortu, induve per dui cunzunanti doppu la vucali, u segnu Chjara hè micca bisognu trà elli. Sta regula rinforza arreri come cumplessu finominu - cunsunanti dubitandum. Esempii: neve, pulcino, ciclista briglia.

A particulare bagagliu in stu duminiu - i numirali da una cinquantina di ottanta, e da cinqui à nove. segnu Soft in e parolle di sei centu, sette centu è ferma comu parti di i quatru in a parolla cumposta. Infinitivi sò scritte cù un segnu Chjara nanzu Postfix, comu la forma persunale di u verbu (a studiari bonu - ch'elli amparà bè). It includendu dinù i formi imperativu di u verbu in u plurali (pusà, ittari).

Doubtful e cunsunanti unpronounceable: esempii è e règule

U cunfluente di trè o più cunsunanti s'agisce godi la perdita di una d 'iddi, situata in u postu cchiù debuli. Selezzione di e parolle radica incù stu sonu in una pusizioni forti, e divintatu un assistanti accéder in stu casu. Per esempiu: Memoria - salute, amateur - amatoriale. , Ma a parolla "Bielorussia" hannu a capiri, picchi lu scieccu "ladder" quì ùn aiuta.

How to firmavanu doubting

Solu na cumminazzioni di i metudi di differente vi aiuta tutte e usure incù u prublema multifaceted di cunsunanti dubitandum in lingua russa. Prima di tuttu, ùn hè necessariu di fiurintinu una selezzione di e parolle testu incù cunsunanti in una pusizioni forti. In aghjunta à self-esaminazioni, à truvà tali forma - hè ancu un 'attività passiunanti chì permette à voi a pagari na vota attente à a vostra vucabbulariu.

Di sicuru, ci sò parechje parolle chì ùn pò esse liste per via di a so origine o unicu. Vergogna à cause sò scritti in ogni inglese ortografia - un assistanti accéder per quellu chì vole à sapè à appaghjà la lingua russa.

È infini, ùn addispiratu - cumplettamente capì u cumplessu di grammatica di lingua russa pò esse assai pocu. Da ogni uperazione ortografia ùn tocca à esse trattatu troppu emutivu, tu sulu voli à mette li, è pruvà à sapere. Incertezze ùn sò populu corsu cunsunanti ùnicu, ma ognunu di noi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.