A perfettamuMotivazione

Cumu viaghjà è si ralegri in stu mondu compleatu: cunsigliu engishosu

U mondu chì hà criatu è vive in hè incredibbile complexe, è questu hè chì cusì hè ciò chì avemu in vita.

Pensa à l'esistenza di e persone in questu munnu: ghjornu per ghjornu pugnanu cù l'altri, anu busyatu cun l'omi chì odiamente odià, a so attente hè sempre cunsultate à e cose senza necessità, a so cuscenza hè chjesa da un corpu interminuviu di penseri cunflitti. In qualchi parolle, i so cori è l'ànghjuli sò inturniatu in un torbellino, chì chjamemu a vita muderna.

Esse in un mondu complicatu, ùn pudemu evità a so influenza nant'à noi. Ma cù l'aiutu di i nostri pinsamenti, di l'azzioni è di e rilazione, pudemu simplificà a vita è esse più sguaiatatu da i so modu caòticu. Se vulete amparà à vive in più simpliciamente è à migliurà a vostra salute, ma ùn sapianu cumu fà quì, i seguenti tips vos l'aiutà.

Pigliate u vostru spaziu di travagliu è vivu

A riduzione di u nùmeru di cose innevutate chì avete cullatu annantu à l'anni pò fà meraviglie, finisca u stress è simplificà a vostra vita. Viaghjà in un ambienti senza propiu, pò cunfluisce annunziate nantu à ciò chì hè veramente impurtante per voi, è ùn serà micca distractatu per sempre. Inoltre, ùn avete micca a prutezione di e cose chì ùn deveru micca bisognu è senza trattamentu di a vostra felicità.

Limite l'usu di e media

A maiò parte di a ghjente passassi una parte grandi di e so viddi à veda a TV o spiranza in Internet. Allora si lamentanu chì a vita hè corta, è pregrendu per què ùn ponu micca truvà aligria? Eppuru chì i media sò utili si sò usati cun prudenza è in moderu, ponu turnà in un tiranu severi sè noi addiventanu di elli è permettenu di esplicà in un mondu virtual chì impedisce a vita.

Piglia ridere di costi innevativi

Parechji di noi ci piace di gastru soldi dura per cumprà e cose chì ùn sò micca necessità, ma solu cunghjocate a vita. Dopu avà, ùn ti ùn tira micca soldi, ma invece spent on things that really matter.

Focus on what you love

Quandu fate ciò chì ti piace, a vita hè diventera semplice. È quandu ùn avete micca piace ciò chì fate, a vita si fate complicata. Por desgravate, da una età primiata, a maiò parte di noi ci era obligatu à fughjenu nantu à e cose chì avemu l'odià, è per quessa chì ùn hè micca surprisante chì avemu tanta spirantata tantu. Da l'oghje, fate una sperienza cusì sia di passà a vostra energia in u amore, micca ciò chì avete odià, è a vostra vita hè stata completamente trasformata.

Cuntenevi di u vostru corpu

A vita hè assai difficiule quandu ùn amu micca u nostru corpu è ùn importa micca. Pientu di malatie traspende a vita à a tortura, per quessa, mentre vivemu, amparà à mantene a salute. Eccu cumu per fà: manghja più freschi, orgànichi, prodotti vegetali, sianu fisici attivi durante u ghjornu è avè un bon restu à u sensu stancu.

Ferte amici cù a natura

Sè pussibuli, passeghjanu da u cumbugliu di l'oghje nantu à a quale vi u più vale. Relax, perchè chì a to ànima esci da u sonu di l'acelli, studià a bellezza di l'arburu, l'animali è u mare, respira in l'aire frescu è pruvate truvà u vostru mondu internu, immersa in l'armunia di a natura.

Ùn discutianu micca altri

Aduprà a maiò parte di u nostru tempu di discussioni à l'altri, è questa attitudina cumplicava a vita: si distanza da l'altri, chì in turnu crea cunflitti interpersonali è dulce emocionale. Dopu avè amparatu à mette in u locu di l'altri è cù l'empatizza cù elli, pudemu fuglià relazioni vicini cù l'altri, chì ci farani pernici calmu.

Offre a vostra aiuta à l'altri

U nostru benessiri depende assai di u benestità di l'altri. Per aiutà à l'altri è sani è felice, avemu aiutu à noi è, in certi modi, u mondu sanu. Sempre chì puderete, offre una manu aiutata à quelli chì anu bisognu à purtà u so dulore. Certu, attentu, ùn aiutanu à l'altri à a gastru di voi stessu (solu in casi rari). Aiutu hè una cosa, è u sacrificiu hè un altru.

Amparenza

L'altru modu ovvi à simplificà a vita hè di esse cura à i persone. Dopu avè crescenu in una sucità induve a cuncurrenza hè fiurentina, a maiò parte di noi ci anu da battaglie dinamica contru à l'altri, chì ferma a cumplicazione di a vita di u ghjornu è fate ancu più sufrimentu. S'è tù si cumportanu più belli, diventerà e zicchini di buntà, è prestu prestu à u fattu chì a ghjente volte vi si cumpurta bè bè ad intese.

Aghju micca scappatu

A vita hè chini di ostaculi chì avemu bisognu. Ma, in spusendu ubligatoriu di e difficultazioni chì facemu, ùn pudemu micca trattà cun elli. À u cuntrariu, ùn ci distracteghja di spicchendu cumu per andà appressu à elli, è perchè ùn mai avemu da piglià azzioni cuncreti. Invece di perdià u vostru tempu è l'energia, è si lamintà davanti à i prublemi chì vi face, pruvate à scopre a ravaganti di e prublemi, è da pudere dinò tutti i sforzi per sguassà di a vostra vita.

Prutizzioni di meditazioni

A mente hè bona cum'è un servitore, ma hè male cum'è maestru. Quandu i nostri menti sò chjete di penseri, a vita hè diventata assai difficili, chì porta à l'estresse è u soffrenu. Un modu immensu per fà un state calmatu di mente è portanu più libertà à a vita hè a pratica di realizà l'eventi. Accuminciannu di l'oghje, passanu almenu trenta minuti ogni ghjornu, practicantanu a tecnica di meditazioni chì preferite. Quandu faci maravigghi, salvatu da unepochi pensi caotici chì ponu purtari locu.

Sviluppà un sensu di gratitenza

Se ùn avemu micca apprezzatu u rigalu maravigliu di a vita, ùn puderamu micca truvà satisfaczione. La maggiuranza di noi ci sò in una lutta cuntinua di truvà o avè alcuni più in u futuru, ma avemu a ricurdà a diversione di ciò chì èranu esse offriti in questu momentu, ùn hè micca maravigghatu chì a vita pare com'è una lotta perseverante. Ancu s'ellu hè ghjustu di mette novi scopi è di piacè di dumani, ma avete bisognu di capiscenu chì ci hè solu u presentu, per accettà ciò chì avemu veramente.

Criau amici veru

Hè cum'è criati sociale chì allora sò, avemu bisognu d'avè sentificatu cunnetta cù l'altri. In ogni casu, in a socie sicke in quale noviamu, sintemu alienate da i nostri cumpagnari umani. A ghjente si scantaghjanu a intimità è a rilazione cordiala, perchè non vulete soffrenu, perchè prefìmanu esse isolato da l'altri. In ogni casu, questu solu guira à i sentimenti di a solitude, incertezza è scontintatu. Se vulete liberà questa carga chì impedisce di vede in gioia, aprille à aperte u vostru core è esse amichi cù l'altri. Per creà relazioni amici, pudete furnisce è ricivete assai, saturate l'anima è ricchezza vita.

Listen to your inner voice

Dopu à u nàscita, parechji di noi sò stati insignati per ùn accèdinu cum'è noi, è per fà spirimitzà à ghjunghje à l'altri in order to feel accepted da a società. Pensendu chì qualcosa hè sbagliata cù noi, avemu decisu di confià a vuci interna è seguita ciò chì u nostru corbu ci ddu. Avemu sempre listessa ciò chì più di autore autoritariu ci hà dettu, chì era a strada tola di u stress è a poveria. A verità hè chì nimu hà cunnisciutu quale hè megliu per voi, solu per ellu stessu. Sè u seguitu ordini, hè u tempu di firmà ora. Invece, principià cù u vostru pensamentu criticu è attente à u vostru munnu emotivo.

A vita si pò esse livedatu più faciule, è anch'elli tutte di circà di cumpone i cose. Avà chì u sapete tutte questu, chì impedisce di vive più faciule?

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.