News and SocietyNatura

Cumu cresce l'arricu più grande di a terra

Probabilmente, ùn ci hè nunda di stu locu in u nostru pianeta chì ùn ci hè micca esse un arbulu ghjigantescu. A Mother Nature hà sempri ricca in miraculi. E chì solu ùn hè micca in i so pesti! Hè succorsu, un miraculu hè revelatu chì un pudere micca crede in l'ochji. Avete principiatu à sentate cum'è un zitillù piccatu chì, per a prima volta, s'assumiglia in u casu di l'anziana.

Allora chì hè, u più grande di l'arburu di a Terra? Pò dassi chì ùn ci hè micca una risposta esatta à questa pregunta. Un grande arburu - pò esse u più altu è l'più grande. Sutta sta definizione, ci sò vario spezie d'arbuli nantu à u globu. Cumpiglià quelli di elli.

U giant sextoyadrenron hè l'ultimu di u genus Cypress. Hè chjamatu ancu un arbre mamatu, una sequoia genciana, Wellingtonia o Washington. L'ultimi dui nomi vinìanu da i nomi di famosi. In l'America, l'arburu più grande hè chjamatu dopu à u primu presidente, è in l'Inghilterra - in onore di u duca di Wellington, l'eroi di a Battaglia di Waterloo. È hè chjamatu Mamut, perchè e rami ghjigantesi, perchè cum'è u macchina di mamut.

Questa spezie à a fine di u Cretaceu è in i tempi Terziariu criscinu in tuttu l'hemisferiu nordu. È oghje ùn sò micca più di 30 prudutti chì sò situati in California, in i focu di Sierra Nevada. U più grande di u sequojadendron anu u so nomi stessu: "Three Sisters", "Patre di i Foreste", "Spurilmente", "General Grant", "Pioneer's Hut", "General Sherman" è cusì. Tutti sò stati catalogati in un registru speciale.

L' arvuli piccati cresce lentamente, pò domicchiate u ghjàllicu in 25 ° C, ma solu s'ellu hè un fretu di corta durazione. L'arbureti adulti creanu à 100 metri d'altitudine, è in diàmitru scopu finu à 12 metri. Ci sò una scorcia rossu rossu cù gran crachi. L'agulla hè ancu brutale, hè un culore grisgiu culore. Cresceri cunsi in forma d'oghje nantu à questu, chì sò riposu solu à a fine di u seculu annu.

Baobab - u più grande di l'arburu in Africa In altizza, creci a 30 metri, è a larghezza hà più di 10 metri. Hè chjamatu ancu una sponge, postu chì una pianta adulta pò accumule circa 100 000 litri di acqua. Ci hè una bella legenda Africana: prima u creatore situò un baobab nantu à i ciumi di u fiumu Còrdica, ma l'arbre ùn hà micca gustatu di a bughjone. Dopu fù trasfiruta à a fossa di i Monti Lunar, solu quì era incunificata. U creatore ingannatu scorri à u baobab è u lampò in a terra secca di l'Africa. Dopu questu, u più grande arbre grouplica. Infatti, i rami di u baobab sò assai simile à e radichi.

E ciuri di l'arbureti di l'arbureti in grandi fiori bianchi (finu à 20 cm), polinizanu i so furzo. I frutti sò comestible, è e pane tostati pò esse usatu in uce di cafè. A carne di a carne hè saturata cù vitamini B e C, per tastalli s'assumiglia giarnu. E se secreti, grind it, è poi diluceu in acqua, avete un bevitatu frescu, cum'è a limonadita. Per quessa, u baobab hè ancu chjamatu un arbre limonadale.

Tees. Ùn si pò dì chì questu hè u più grande arbre, ma hè assai notu. A so età pò alcuni 3 mila anni. L'aghjunti di l'arbre contientanu sustanzi sivuli, è quandu cascanu, tutte e piante sottu si muriu. Cusì, u tassu si stalla cun alimenta. U gustu assai pintorescu in u so vaghjimu, quandu a so corona scuriti sò stati ammulati cù boni rosse brillanti. In modu, anche di u fattu chì l'aghjunghjini sò venti, i zucchetti à u tassu sò comestible. Sè troppu succorsu nantu à un centru di u ghjuvatu, ùn puderà mai vede tali siti fabulosi. Tù, senza dubbitu, falate in u densu furasteru di l'eredi magicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.