News and SocietyNatura

Grandi pinguini crested: description and photo

Pinguini (Spheniscidae) pertenenu a famiglia di l'aviani aviani i valdi, questa hè l'unica famiglia in l'ordine di u pinguinu. Ci hè 18 spezie, tutti sò belli è insulatori in u so modu. Per esempiu, u pinguim crested di l'Antartida Verità hè un miraculu, creatu da a natura. Dopu tuttu, a natura hè u scultore più talentu è artistu chì respira vita à e so creazioni!

U Great Penguin Crested (Fudyptes sclateri) hè una criatura interessanti. U nomu "pinguinu" origine di u Welsh "pen", chì significa "capu", è da a parola "gwyn", in traduzzione - "biancu". Adding these two words, uttene "pinguinu", per a sonorità, a lettere "e" hè cambiatu à "è". Ancu s'ellu ci hè una altra versione di l'urìgine di stu nome. I marineri alcune l'alcunu ridicule cù a parolla "pinguis", in traduzzione di u latinu - "grassa". Stu alcune hè abbastanza cunzistenti cù u so fisicu.

Crested Penguin: description

Sti criaturi chjappi sò nanzu picculi. A lunghezza di u pienzu hè di 60-65 cm, u pesu di l'acelli hè di circa 2,5-3,5 kg. Ma si deve esse nutatu chì prima di crescite fatties sò assai più, u succorsu chì finu à 6,5-7 kg. I machini pò esse visuali, anche di una distanza, distinguished da e femine da un grandore più grande.

Cabeza, parte alta di a gola è i prugne di pinguini di u culore negru. Dui cilesti gialli amarizza di piuma, accuminciannu di l'arcu nostrils, si stendini attraversu l'occhi rossi fittu è currianu longu u viertu. Grazzi à i so creste, sò chjamati "pinguini crested", d'altri spezii, sti omini beni sò distinti da a so capacità per spremà e so pene. A cima di u corpu hè nìvuru, elabura blu, u fondu hè cuntrastu biancu. Wings-fins blu-blu cun un frontière bianco per l'arme. U piccatu hè magre è più longu, culore di brunissone, vicinu à l'aranciu.

Induva chì pinguini crested crus live in natura?

U pinguinu Cute cù tufi in natura si trovanu vicinu New Zealand è Australia. Preferite i so nidi in l' isuli di Bounty, Antipodes, Auckland e Campbell. Duranti l'anni invernu, ùn lasciate micca e friddi l'acqui di l'Antartidi. Nidu in culonii longu cù altre spezia di pinguinu crested. L'isuli fugliati di l'acelli di a terra, rochie, ci sò parechje caves in rocks adattati per a custruzzione di pesti pinguinu. Hè in cavernari di cusì chì i futori piumini parenti custruìanu curretti i posti per incubà i foglie.

Riproduzione

Comu era già scrittu prima, i pinguini crested riproduce in grande colonie. In u locu induve hè urdinatu di preparà un postu nidificante (un seccu pisu di rocci ùn hè micca più altu di 65-70 m di liveddu di u mari), i masci venenu prima, in dui simani e femminili unificanu. Duranti a riunione, i prugri cumincianu trà i masci, cum'è l'iniziu di a staghjone cuncessu hè celebrata annu in u regnu di pinguimu.

Quandu e passioni sustegnu, a coppia principia a custruisce un niu. Prima a femmina, avendu pigliatu un locu, rinfrisca scurazione da questu cù i pani. U male hè datu u travagliu "masculinu", ellu pruduce materiale chì hè custituitu di pietre, grass e terra. Di tuttu questu, u futuru babbu di a famiglia dispunì un annu.

À l'iniziu di ottobre, oghje u ghjallu, chì dura 3-4 ghjorni. U momu pinguimu stà dui ova: una sola piccula, l'altra grande. Durante a ghjurnata, a femmina ùn manghja micca nunda. Quandu i ova sò digià in u nidu, a incubazioni principia per 35 ghjorni. U primu ovu in u 98 per centu di i casi hè persu, è u secondatu restante hè stendu.

Dopu à sente 2 o 3 i ghjorni nantu à i ova, a futura mamma si va à circà l'alimentu, u male reste indispensabile in u nidu, tutta a responsabilità dettu nantu à ellu. Dopu à 3-4 simane, u patri cura ùn mancu manghjà nunda, ùn pò micca esse u nidu, altri i ova si congelate. Allora u pòveru pò diri à a fast, aspittendu u ritornu di a femmina. Duranti stu tempu, l'omu guvarinu crèsta pesa un pesu grandore, se a donna ùn volta in u tempu, ùn anu a manca di fami.

A fine di stu periodu, se a campagna femina facia bè è ella torna à u maritu è u chick hatched (raramente ci sò dui pollelli). U masciu abbandunà a famiglia è vai per circà l'alimentariu per averà u pesu perdu. U mummy-penguin cunghjunghjenu i zitelli, regurgitendu l'alimentariu, i cura è cura di elli. In u frivaru, i figlioli maiò cum'è adulte surtendu u babbu induve eranu natu.

Moulting

Un mumentu assai interessanti in a vita di i pinguini hè di moltu, u fenomenu hè assai prolu, è a so preparanu da questu in u feraghju. Dopu a liberazione di i pollchi da u nidettu, a parte di l'animali adulti è andate per vellu à vultà prima di vultà in u mare per un mesi sanu. À a fine di stu piriu, e famìglie riunite, stu casu porta i ghjucatori. À questu tempu, una verita prima principia, chì dura 28 ghjorni. Eccu i pinguini sò "luna di miele", durante a moult sò inseparabbili è passanu tuttu u tempu vicinu à u nidu. À mità d'aprili, i penni sò stati rinuvati, è i pinguini crested Turnate à u mare.

Cumu parlanu?

Pinguini sò l'acelli, anchi terrestri. Per cantà questi fatties sò capaci, soprattuttu durante u glurificatu per a femme, se, sicuru, aquestes "serenati" maritali pò esse chjamati canzoni. A voce di u pinguinu hè un piazzu. I so ghjucadore sò accumpagnati da i suttardi minimi, chì sò ripetuti ancu. "Cantà" abbiassi chjamati bianchi è bianchi solu duranti u ghjornu, à a notte ùn si senti micca u so scorci.

Cumu lotta?

Pinguini masciali, cum'è tutti i masci, ti manca di cummattimenti. A maiò spessu a succede per e donne o quandu hè necessariu per prutezzione di u nidu da l'invitati invintati. L'oppressione aggressivu si trovanu a so ghjustu ghjustu cù un furore beligerante chì hà risuscitatu è fughje da u partitu à u latu. Prima di l'iniziu di a battaglia, i masci begin to "sopra", mentri rammane e sfracicate e so spalle.

Durante a lotta, i pinguvuli tilting their heads cun gruntsi, battinu di l'altri cù piene è alti di aleri. A volte parechji picculi sò usati, se i cumbattenti sò too addicted to the battle.

Un pezzi assai bella - un pinguinu cunghju, una foto di sta cunferma, perchè micca tutti l'amatori di a natura pò permessenu di vede i so criaturi in u so habitat naturale. Ci hè una pruvucatoria scientifica chì in i 45 anni passati, u numaru di pinguini hà diminuitu da quasi a mità. Questa spezia hè listessa in u Red Book!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.