Food and drinkMain course

Cumu aperta un coccu senza sforzu è traume?

Per l'abitanti di e nostri latitudini i cocos sò frutti exotichi è interessanti. Pocu persone, dopu avè vistu un bonu publicità o una film nantu à a vita nantu à l'isula, ùn penseru micca quì un gustu di coccu.

Alcune, chì satisfacenu a so curiosità, cumprà una "salutación". Ma si un bar famosu hè vindutu à ogni passu, dunque induve è cumu per fà u latte di coccu - hè un pruduttu naturali

In fattu, u latte di cocci vende ancu, solu in i big stores. Ma u fattu hè chì un pattu di tetra ordinariu è un dulce ordinariu mettite tutti l'incantu di u mumentu. Allora u ghjornu vene quandu una persona decide di cumprà u fruttu estimatu. Oghje si mette in casa è ... capisce chì ùn hà micca idee cumu per apre un coconu.

In u corsu sò tutti i materiali in manu. Unfortunate walnut (drupa seca, per esse più precisa) hè struchjata cù un treppu, cunchiteddu cun un sguatu, cacciatu à u pavone di concicoltura cun un swing , battutu cun martellu. Coghoi, ardù, cinceli, cinceli, unghji, tornavvi, tesistenti - tuttu hè in l'accion. Succe chì u coccu in leghje ùn pò micca esse apertu, o u risultatu di l'sforzu hè spargugliatu in tutte e pezzi di coce di cunchiglia, vicini anzi è u zuccaru spruvatu. U desire di comunicà cù questu fruttu hè persu per sempre.

Per impediscenu di sta succorsu, fighjemu à i modi simplici per arrivà à una polpa diliziosa.

Extraction of coconut water

Sì, hè acqua di coccu, micca latte. A Lassa hè un pruduttu artificiale, chì hè fatta da pulp milled è acqua.

Qualchidunu metudu chì aprevvi cumu si apre u coconu sempre principia cù u prufumi di l'acqua di coconut. Inutili, quandu hè apertu, u salpiciu, è ùn hè micca pututu pruvà. In ogni casu, se a casanu hè assai vecchiu, pò ùn esse micca. Ma tali coccu ùn valenu à manghjà tuttu, postu chì l'absenza di un liquidu internu significa chì hè di pocu usu.

Allora, lavate u coconu è truvate trè punti spustamenti annantu à questu. Hè necessariu aghjustà dui in elli. Eccu sò i posti vulnerevuli, ma solu ùn hè micca piacevule à pezzi, perchè fate assai cura, ùn lasciassi micca! Unu di i spiegalli, per via, hè più dulce di l'altri, ma hè sempri più piacevule per fughjà quattro, perchè u ghjacciu rumpia più veloce.

Pudete usà un cutidianu, un grande ungliu è un martellonu, un corkscrew, in i casi estremi, un puzzicheghju. Dopu fattu un pirtore, vultò u fruttu è pour u licitu à u vitru. O pudete inserisce una paille è pigliate un bellu acqua da u coccu.

Avà, quandu'hè abbandunatu u nostru fruttu di "umidità di vita", avà scopre comu aperta un coconu.

U numeru di mètuu 1

I più civili. Pigliate un bonu cultillaghji, misurà circa 1/3 di questu latinu di u coconu induve l'"occhi" sò, è separate sta parte da una linea imaginariu. Sottendu u coconu in una mano, ghjudicheghja nantu à sta filetta cun un pudariu, trasfurmendu u coccu in u to ardenti. Nuvembre o dopu u castagnu sarà scunce. Se ùn hè micca eliminatu immediatamente, puderebbe fà un pocu di movimenti tappizzioni è rinfurzà cura l'intarsa.

Applica u metudu solu s'ellu hè sicuru d'a vostra coordination! Pudete u coccu in u tabbirtatu. Invece di un cuteddu, pudete pruvà battimà.

Metu nummiru 2

Avete bisognu di un cutidianu, un marteddu è un tablero di corta. Pudete u fruttu nantu à u tribunale, rializate a medità 1/3, cum'è in u metudu previ, aghjettate à a linea imaginariu u pale di un grande cuchillu durable è u straplotu cù un martellu. Appressu un crack. Repetite u prucessu rotanti u coccu in un cercolu.

Ci hè stata ottanta dui sasiri (qualchissia ùn hè micca assai pulita, ma tuttu vene cun l'esercitu). Stalla a carne. In regula, hè assai strittu contr'à u cunchju, perchè avete da sculacciate cù un cuteddu o una cullette. Per simplificà stu prucessu, fate metterà a scorcia piccetta in a frigorifera per una ora o duie.

Metu nummiru 3

Avete bisognu di una spugna (saccu, film plastica) è un marteddu.

Scrivite a nut è cun una pacchetta o un pacchetto, cumincianu a cumbattimentu cù un marteddu in un cerculu, chjappà à u mumentu in u mità (à u puntu più ghianu). Se ùn travaglia micca, pruvà solu per apprezzà «trim» u coconu cun un martellatu, u brique è un altru ogne pesciu. Ma in questu casu hè megliu per fà quì nantu à u pianu, preferibile concreta. Ma ùn aspettu chì dui almenu i migliori saranu, cum'è in publicità. In ogni casu, tutte e cose per l'utilizazione di coccu duverà moltu, perchè ùn abbiate micca malatu.

Eccu eranu i cunnizzioni più frequenti è simplici di cumu fà un coconu. Di sicuru, hè bisognu di un pocu habilità. Ma, dopu à pruvà un paru di voti, vedi chì hè simplice.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.