News è societàA natura

Cosa hè Sakura è Japanese chè hè cari

Un simbulu di a cultura Japanese

Oghje, iniziu qualchissia pò risponde à a quistione di ciò chì una ciliegia. In fini di marzu è primu d'aprile, capisciu lu assai particulare. Ognunu avia intesu parlà di ciò chì succedi in u branu di veru miraculu Japanese - Scopa ciliegia. Beautiful nuvole white-rosa, di fiori, copre i giardini, è parchi. Cosa hè u ciliegia Japanese è ciò chì si hè ch'elli sò cusì caru? Prova à capisce.

Stu ciliegia Japanese hè longa statu ricanusciutu comu nu sìmmulu di la cultura orientali, è u so Che in Japan hè una casa préférés. Sakura sò stata longa ludà à puisii è canzoni, mustrà cumming in i quadri di u megghiu artisti. Idda c'un parechji balli Japanese.

agriturismi

Certiduni stòrici crìdinu ca lu cultu di ciliegia detti un longu tempu fà in cunnessione cù u principiu di una nova routes agriculu. U fattu hè chì appena u principiu di aprile, u Japanese cunzidirari lu arrivu di issu veranu. A stu tempu e ciuruti rosa, biancu è fiori bianchi di ciliegie lucali. Hè statu cunzidiratu di più vechju chè ch'elli ciuruti, lu cchiù forti e più generosu racolta serà. Per quessa, qualchi parlavanu ancu à l 'arburi, ririanu e parravanu di canti cù l' usu pi carmari li è vuluntarii stissi cu campari di u prossimu annu cusì.

Communication cun l 'antenati

Sè vo dumandu la maggiuranza di pirsuni Japanese chì hè Sakura, quasi tutti li vi dicu chì hè - a stava di persone di i so antenati. Sti genti crede: mirendu i belli fiori, ch'elli cumunicà incù i so parenti avi, li dumandemu circa la grazia di a vita nantu à a terra, sentu 'unità cu iddi.

transience di a vita

Per parechji Japanese, calau un pocu s'avianu cà l 'armata agricultori, i risposta à u dumanda: "Cosa hè Sakura" era un pocu sfarente. Iddi lagnà si un simbulu di l 'transience inesorabbili di a vita. Scopa ciliegia Japanese solu cinque à sette ghjorni, è tandu resets i petali rosa, biancu u ghjovanu chjassi, erba e jungle. Parechje crede chì cherry - sta similàri di a vita umana: hè cum'è bella, ma ancu cortu.

parechji custatti

addivatori Modern sò cunnisciuti di più di un centu cinquanta variità di ciliegia, chì differ in culore, pompa, fiori, differente preferenze climatichi è altri. Any guida à Japan piglià a vostra primura, a lu fattu ca la majuranza di ste varietà ùn pòrtanu fruttu, è un branu offra aesthetically piacenti contemplatives umili. In u nostru latitudini naturalmente scuntrà Sakura hè prubbrimàticu, ancu di più pussìbule. At a so prufundezza di ciuri sunnu assai simili à u nostru, fiori, acellu ciliegia. Tuttavia, avemu à nimu voli andà oi in a furesta è tastà i fiori prufumatu biancu.

Arguing chì una ciliegia, noi deve dinù mintuvà u cuncettu di "hanami". Sta tuttu u muvimentu (s'è vo vulete, o di u prucessu di duttrina) mirendu i fiori, in Japan. Quannu sti, o altri criazioni maraviglia di a natura, fiore, bravezza incascià intornu à elli è acconcianu un piacè giri di famiglia. Ci sò, mangiare e bere vinu, Ciarlare cù a famiglia, parrannu di l 'àutri tipu e parolle, o simpricimenti zitti, fighjulendu i nivuli biancu-rosa, di i fiori, un umaghju à a natura è biddizza.

Sfurtunatamente, in a nostra sucetà avemu sviluppatu un pocu vista sfarente di Mirendella.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.