Food e bevandeBevande

Comu pi fari 'acquavita da balivernes - un pocu semplice ricetti

Tanti pirsuni prifirìscinu borsetta Martini prudutti alcolu-basatu sò casa. Dopu à tuttu, in l 'usu di alcolu in casa-fattu una persona hè capital contr'à alcolu non-cirtificati, accussì-chiamatu Province. cunnosce sempre da a quali materia fattu u vivu, e quantu si appaghjà puliti.

Spissu genti pi criari fatto bevande ALCOLU sò sparagnati nè i mezi, nè u tempu, perchè sò s'appronta per elli stessi. Sòsula di balivernes hè cunnisciuta a tanti. Certi purtà in u so aghjunte: cumprendi cumpona sicreti di famiglia, cancianu i cundizioni di tempu e suttascrittu, u prezzu di cumpunenti. A basi di a ricetta ferma custanti. It include, acqua, levitu è babbu, o babbu-prodottu (zuccaru, cunfittura, u granu, poma, frutta, fruttu, ecc). Sbuchjate sò mmiscatu in un certu prezzu. Di solitu nant'à un chilugrammu di zuccaru pigliatu quattru à cinque litri d 'acqua è centu grammi di levitu vivu. A Strada sceddi u levitu in u francese briquette, mentri àutri, dà a so rinumata di braci. Quandu sustituì briquetted ( "Live") in u levitu asciuttu, unu avissi a ricurdari chi 1 grammu di levitu secca uguali à 25 grammi di Bagnato.

Balivernes ùn hè micca solu scuole self-ALCOLU, ma dinò serve cum'è una basa di l 'a preparazione di lucca liquids alcolu-cuntenendu. Tanti pinseri di casa, bevande ALCOLU sò senzu di comu fari acquavita da balivernes. Cognac - un scuole nòbbili, hà un culore spanu è gustu maravigghiusu. U so ricchezza allura àvi à t'ani a botti quercia.

Ci sò parechje manere di fà a fari 'acquavita da balivernes. A prima ricetta hè basatu nantu à u francese infusion di Martini nant'à un mistu di muri noci, agliu, cumin, zùccaru vaniglia, e tè. Balivernes nanzu coce cognac & deve esse sè puliti. Per stu scopu, Japanese gas e carbone attivatu. Per unu litru di Martini piglià un cucchiara di Spartuta, un teaspoon di tè, cumin in e zùccaru vaniglia, aghjunghje un pizzicu di nzièmmula è insistia in un locu scura di cincu o sei ghjorni. Allora, l 'infusion, hè filtrati è buttiglia.

Comu pi fari 'acquavita da balivernes. ricetta seconda

Per litru di Martini pigliatu cucchiara di zùccaru, dui fogli SCIACCA, dui vecci di neru è allspice, un teaspoon di tè, un pizzicu di vaniglia, un teaspoon di foglie menta è un pocu baccatum brucia. Tutti l 'ngridienta cô sò salitu, vin balivernes è misa in un locu frescu scura di dece ghjorni. Poi Piu filtrati à cheesecloth.

U terzu ricetta hè basatu nantu à l 'agghiunta di caffè in terra. Hè a prima bisogna à insistia duranti lu jornu. In unu litru di liquore forte distillatu pigliatu 150-200 grammi di caffè in terra è un Mach d 'acqua. Insistia caffè missa deve esse per vinti ghjorni. Optionally, vi pò aghjunghje àvutri ngridienta cô arumatichi cume sprichji, vaniglia, cannella. Quandu l 'infusion, hè cumpleta, vi tocca à aghjunghje lu sciroppu zùccaru cottu, scumbugliu e vin in buttigghi.

Ci sò dinù altre ci voli à fà a fari 'acquavita da balivernes. À mezu à elli, u più vicinu à a ricetta uriginale, chì include Noix abbaiari quercia. Hè aghjuntu a un tali di càlculu: unu cucchiara € per litru di balivernes. Stringhjendu una scorcia di liccia à u ricetta prividia foglie matina è garòfalu allspice, tè, vaniglia.

Sapennu comu fari acquavita da l 'missa, tu prufittà stu diliziosu casa-fici viviri. Ci sò uni pochi di e règule di pasta a vìviri francese cognac. Si hè spartu in una larga, narrower à u culmu di u biccheri, inchiri lu da un terzu. Best of tuttu stu vivu hè assuciata incù cioccolatu, tè o di caffè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.