GirateIndicazione

Stazione metro, Moscow "Printers"

Subway "Printers" rapprisenta unu di i stazioni di clannistini Moscow , chì hè u linia Lublin-Dmitrovskaya. Hè situatu trà finisci "Kozhuvskaya" è "Volzhskaya". Hè statu rapiu stazione metro "Printers" in dicembre 1995 è numinatu in onori di u quartieru ducatu in la linia Lublin-Dmitrov.

linia Lublin-Dmitrov

verde di luce lu primu ramu fù apertu dopu à u crollu suvièticu. U so custruzzioni si messe à u fini di 1980ini, è fù messu in ligna in winter 1995. At presente, u linia Lublin-Dmitrov include diciassette stazioni upirativu, cumpresi stazione sigretu "Printers". lunghezza funziunanti di un arvulu di luce-verde di guasi vinti-quattru chilometri. tempu mediu di u so viaghju hè uguali à trenta minuti. Hè da nutà chì u dicèsimu ligna di u metro, Moscow finu à u 2007 in i ducumenti ufficiali veni cunziddiratu comu Lublin è oghje hè cumplitamenti custruitu solu u so catalogu Italia miridiunali, è la parti cintrali direttamente. Cum'è per u restu hè sottu custruzzione è, secondu pianu, deve esse messe in quessu in u 2014.

Metro "Printers": infurmazione generale

Stu stazione, cum'è prima indetta, hè situatu in a zona di listessu Printers, in l 'accussì-chiamatu District Administrative San-orientali. Hè bellu, chi duranti lu dicinnovi anni, di a so asistenza, si hà mai cambiatu u so nomu. S'arricorda ch'ellu hè u shallowest di tutti i finisci sigretu di u metro, Moscow. stazione trafficu passageru, finu à pocu tempu fà, era pocu più di vinti-cinquemila persone.

E di lu nomu, stazione

Comu hè stata nutari, l ' "Printers" sigretu (Mosca) mette u so nomu à u quartieru vicina, in u quale u tarritoriu hè, in fatti, hè. In turnu, a storia di u passatu hè ntrizzati cu la storia di munasteru San Nicola Perervinsky, chì fù fundata in 1380-1381, rispittivamenti. Oghje, in i ducumenti ufficiali pò esse trovu dui varianti di lu nomu di stu spaziu - Pechatnikova è Printers. Sicondu à i prima versione, u nomu di u quartieru vene da u nome di un certu Vladimir Pechatnikova, serviceman tombu in la campagna Livonian. Minzioni di si trova in l 'annali di lu 1558. Sicondu à un altru versione, in lu XVIII seculu, in u paese, chi era ghjustu à stu locu in grande numari Chintz pittatu. À accelerate i residenti usatu pies lignu spiciali cù un mudellu capunanzu embossed tagghiau fora, chì hè tandu, dipinto in diversi culura. Vasari calicot frisgiulatu essayer culore, u patrone, comu si "stampatu". Dopu, tuttu u tarrenu accuminciò a chiamari lu sign. Comu si pò vede, a versione hè assai differente, ma l 'essenza ferma u listessu.

Canusci di a stazione

A stazione metro "Printers" hè trehpoletnoy, chì hè, incù dui fili di culunnati duppiu, è hè classatu cum'è pocu prufunna. Stu significa chi lu riparu hè custruìu lu mètudu apartu di costruzioni prefabricated firmà fattu di rinfurzatu cuncreti. U so prufundità in stu casu, ùn hè micca più di cinque metri. A funzione crustula di u stazione hè a prisenza di parechji applicàrisi ficcate di sustegnu, chi sunnu urganizzati paralleli à u enfilade culonna. I muri pista sò val cù naturale neru è grisgiu, usatu pi dicurazioni di culunnati duppiu, lucido, rosa. Comu pi l 'nterra, ci pusau un granitu multi-coloured, chì custituiscenu un mudellu di forma rigulari. Scarpe disignu uriginale, muntatu a forma mossa tettu, furmari li basi di l 'riluci. Hè da nutà un panel, situatu in l 'notte è fatta in un statutu tecnica di pittura su metallu. A pittura fatta da l 'artista V. A. Bubnovym è cunsacratu à u travagliu è Muscovites passatempi. Fora di l 'stazione metropolitana "Printers" (zona Printers) hè studiata in i culori rossu è biancu.

Transport interchange

Pruducini una cità incù stu arrestu veni purtatu in u scari à vestibule urientali. Da quì, i passageri ponu arrivare su mappa Polbina Guryanov è àutu. Lingua notte hè s'arricorda chiusu, ma ancu cù i cundizioni, a causa di a so statura, è pò esse usata sulu comu un 'isciuta. It S'avissi a nutari ca lu cumandu di u metro, Moscow si puderà ingrandà la branche Kakhovka direttamente à a stazione "Kashira" in lu futuru. U cambiamentu in currispundenza serà purtatu fora à traversu sta pruduzzioni i terreni di u metro, "Printers" Western. A custruzzione di u USB interchange prevista in u vicinu avvene. In più, u, fronte, di u stazione cungressi "Printers" situé à un ramu di culligamentu (dui maneri) in u depôt elettricu, chì serve oghje guardà i ligna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.