Sport è FitnessPesca

Pesca in l'estate à u Lavu Baikal. Pesca in Selenga delta in summer

Recolta in canzone, lighjendi è poechi, stu lagu unicu per centu piacè l'imaginazione di i persone. Questu hè u più grande u corpu di l'acqua fresca - per Baikal. Quelli chì ùn sò micca state nantu à questu quì à una volta, mancu appena creanu più di trenta milla di chilò è chilò di superficie azurra, chì parechji oculazione sottu à circa 1637 metri di prufundità.

À Baical

Quì l'acqua più pura, l'aire incantevuli, assai ghjornu solei in l'annu, chì per questa regione hè una rariella, taiga, monta di neve e biancu è, sicuru, rica flora è fauna. Dicenu chì quì un omu cù una canna di pescatore saparà chì felicità hè. I spécialistes dividini u Baikal in trè parte: a parti miridiunali, chì si estende da Irkutsk versu u paese di Kultuk, à u migru - a zona di l'Olkhon è u nord. Questi, i piscadori sò maestru principamente solu i primi dui. Pudete ottene u Baical meridionale per strada o per bastimentu, è in u mezzu, in più di a macchina, anche ancu mosche.

Abitudine sottucattuale

Quasi trentuni è quarantini fiumi partenu à u lavu - stati grandi è chjosi, mentre chì l'Angara soffrenu. Hè a casa di quaranta-noui spezii di pesci, cumprendi biancu è biancu grayling, famosa omulare è pezzi bianchi, à u tassu, sturiuni, pica, muggito, è altri. Molte parechji spezii sò interessanti à i pescadori. In ogni modu, a primacitati hè principalmente in omul, grayling, pike e perch. Dognu menu sò cagiunati dati è soroga.

Grayling à u Lavu Baikal hè più spessu da a spiaggia. È ùn hè micca maravigghatu: hè piriculosu per pezzi nantu à i barche, perchè in un colpu à l'acqua di una persona sò sopra venti chì si cumincianu à colpu, chì piglià e vultate un cale inflatable è ancu un veleo di motore. In generale, u clima hè assai insidioso. Venti forti nantu à u lavu sò una periodicità staggine: cambienu a forza o a direzione in ogni staghjoni.

In a stagione fredda, i flussu di l'aireghjanu da a terra à l'acqua, mentri in a staghjoni cálima - à u cuntrariu. In u vaghjimu, à u principiu di dicembre, quandu Baikal ùn era micca cuparti di ghiacciu, Sarma era rampante quì cù forza in particulari. Hè bellu cunnisciuta da i prufessiunali. Stu vientu righjunghjendu una vittoria di quaranta metri per seconda. Vola in un'alture è pò arruvinà a so giganza un omu agitu in l'acqua. Cù sempri di perseveranza cuntrullata, ancu cù a forza più forte, un cultu sopra a spiaggia di a spiaggia, è da u nordu vene un frettu friddu. Da a direzzione di a direzione orientali cumincia u barguzin.

Caratteristiche di pesca

A pesca di u Lavu Baikal in l'estiu hè carattarizatu da u fattu chì ùn hè micca cusì chjucu, per esempiu, in u vaghjimu o primavera. In tempu caldi, una forma di basa di règula naturali ricca in l'acqua. Questu hè evidenti da grassi grafitti in grassi. Una gran parte di a dieta di questu pesciu hè caddis e mosche è moluschi, ma l'alimentariu principalu hè l'anfissi. A presenza di grayling hè indicatu da i numerosi scoppi osservati in a zona custiera di u lavu. Sicondu i piscadori, hè megliu per piglià grayling per un pezzu, postu chì hè assai difficiule per avè.

A pesca à l'estiu à u Lavu Baikal hè interessanti perchè l'estrazzioni hè spessu vicinu à a strada di a costa. I spiagge di u lavu, quarchi crescente sopra inclusi, sò spessu chjusi. À issi spazii pocu, u pesce hè generalmente micca grande, più cumune in u urez. Ogni individueli sò à una distanza chì hè difficiule à ghjunghje ancu cù chjude. Grayling ghjunghje à a spiaggia induve esisti munzelli di rocci è screes grandi, rompendu à u ramu nantu à e prufundità.

A pesca à l'estiu à u Lavu Baikal detti e so propri caratteristiche. Sicondu in u corrente di u lavu move e enormi massi di l'acqua nantu à a costa, queste deve esse cunsideratu durante a pesca. Quandu prughjettanu sottu à l'acqua, solu una parte di a linea hè apparevule, è per quessa hè necessariu a mantene a tenza tuttu u tempu. Inutili, l'incensu si stende sottu à e cantone. In u primu mità di ghjugnu, caddis vola nantu à e culleghju di fondu, chì risanenu à a superficie, turnenu in polu. Hè in questu tempu chì a pescadda accumenza nantu à u Lavu Baikal in l'estiu. Foto grayling, sarti sgrani adattati à a costa per u grassu, ùn lasciate micca indiferente ancu un novu cacciatore. In ogni casu, una tale abbunna di ligne di culleghji pò levà à u fattu chì u pesciu ùn cumincià à piglià à un altru cracu o ciccallu artificiàli.

Capu di grayling in summer

L'ora di a matina prima, mentri u sole ùn avia avutu sempre tempu di calà i piedi, a preda, nata à i ribelli, aspittendu l'immensi paroli alati per cumincià à ghjustificà à l'aria è à falà à u lavu. À questu tempu, i più prudutti di a pesca di u Lavu Baikal in l'estiu sò quelli chì anu caratteri. Cù u risu di i polu, u grayling cumencia un zhor solidu, sguassà i insetti da a superficia, è per quessa chì u morsu di una vola artifice durante u periodu cessà.

In generale, a pesca à l'estiu à Baikal per grayling hè pegadiziu cù l'usu di cavallu cavudu è i venti moschie secu. Questa aghja hè moltu più faciule ch'è u càrricu, perchè cun l'ultimu, sicondu i prufessiunali, hè più difficultu di selezziunà l'embiu è definisce a prufundità.

Ferramenta

A pesca à l'estiu à u Lavu Baikal dispunia un equitazione moltu più grande ca l'usata in i fiumi. Sì, è hè ghjucatu più. A staghjone di pesca accumene da u momentu d'annullamentu di a banna è dura finu à u primu ghjàllicu di caduta. Quì u megliu modu di "travagliu" hè a via di catturà cù una sarracini pitturante, chì a civile chjamani un "sandwich".

In a donka cù a "cima" in i ciumi separati da u lavu per i canali strette, pudete piglià una piccula, una perch è ancu un ovu. Certi gragliani nata in elli. Eppuru, quelli chì catturanu spinning mainly, u più interessante hè u piken, chì, ghjudicendu da i paroli di i tempi di vie, spessu si metti à quattrucci è kilogrammi in pesu. Hè stu trofeu - u sognu di tutti quellu chì hè statu longu attentatu da a pesca.

À u Mari Petra

Baikal hè inglenza in l'estiu. Quì ci arrivanu turisti di tutta a campagna. Tanti locali passanu u ghjornu di u ghjornu à u Mari Small - in a parte di u Lavu Baikal, chì si trova trà a costa uccidintali è l' isula d'Olkhon. Stu situ hè un spaziu di acqua unicu chì hè cèlibbri pi u so microclima speciale. U picculu maritu hè carattarizatu da una costa littronica chì viaghja furmendu numerosos vaddi chjavi.

Hè questi posti chì sò cunzidietti à a più popularità per quelli chì sò tentati da a pescaghja in u Baikal in l'estiu da u salvaticu.

Quì puderebbe piglià a famosa omul è, sicuru, u grayling, ci hè ancu una piccula, perch è assai altri spezii. E puru siddu assai preferanu vìrinu solu quì à l'estiu, quì, nantu à u Mari Petra ùn hè micca menu pocu populari è di pesca invernale.

In u delta di u Selenga

Ci hè molti turisti nantu à Baikal in u veranu. Un grande quantità di basa di turisti sò custruiti longu i so banca. Tra l'altri ci sò assai di quelli chì sò stati situati in induve l'accessu hè pussibile solu cù trasportu stradale. In i più altezzi inaccessibili in i mesi di l'estiu pò esse righjuntu micca solu per vittura, ma ancu cù l'aiutu di l'articulu di acqua. Selenga, chì danu à Baikal, forma un delta grandi. Hè listatu in a lista di i fenomeni naturali di significazione mundiale, chì sò unichi, è hè inclusu in a zona di conservazione in u Baical del Lago, un patrimoniu da a famiglia di a UNESCO.

U delta di u Selenga hà longu trasfurmatu in un locu abbitatu da assai spezii di pisci: ùn ci hè moltu di perch è cucchula, pica è ide sò frequenti in catch of fishermen. Inghjustimenti forti chì avianu in i 90's di l'ùltimu seculu, cuntribuitu à a diffondenza è hà natatu da a rota di u fiumu Amur.

A pesca in u delta di Selenga nantu à l'omul hè a più produtiva in l'Aostu, ma chì parechji credi chì vene megliu per piglià questu peppu magnificu à l'inguernu. L'arba principalu per ella sò petri crustaceani di anfissi.

In l 'estiu, i risultati favurèvuli pò esse uttene per piglià l'omulare nantu à u focu di schernu o "in u focu". In a bughjura di a notte, u barcuni flutterani in i piazze in u delta di u fiumu, u focu di a puntata hè diretta à l'acqua à u puntu selezziunatu. Nummirusi anfissi, chì sò l'alimentariu principalu per l' omulina di Baikal , riuniscenu in a luminosità luminosa . È dopu à un pocu minuti una banda di preziosa priziosa accumincia a attaccà à u cluster of cranes. Cumpressinu l'omulata cù ani lucali: impone un corpu di corchete nantu à a linia principali, accede à sminu stu rigu in l'acqua, cambiant constantemente a prufundità di a catena.

E finarmenti

L'unicità di u Lavu Baikal hè inneggie. Per quessa, hè necessariu di priservà sta piccula viva in a so forma uriginale, senza scraping u pesciu chì stà vicinu, da e rete, solu per l'aiutu di averà curretta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.